X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[OMEGA] Falujące obroty 2.5v6

Autor Wiadomość
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-09-17, 19:06   [OMEGA] Falujące obroty 2.5v6

Pytanie dla osób mających do czynienia z oplowską vką ;)

Po odpaleniu auta silnik trzymał obroty na poziomie 2000rpm, po dodaniu gazu obroty się podnosiły i nie opadały. Po ponownym uruchomieniu silnika obroty zaczęły falować od ok 1100 do 2100 i tak już zostało. Nie ma znaczenia czy pracuje na PB czy LPG. Błędów brak. Macie jakieś pomysły gdzie szukać usterki?



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-09-17, 19:16   

nieszczelny / zwalony / źle podłączony krokowy ;) jaki masz kolektor ssący ?



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-09-17, 21:39   

RIPER, nie wiem czemu, ale miałem takie przeczucie, że się udzielisz :D

W sensie krótki/długi? Mam krótki. przed chwilą odłączyłem na chwilę przewody od EGR, krokowca i przepływki, oczywiście po kolei ;) Po odpaleniu z odłączoną przepływką obroty przestały falować i trzyma prawidłowe. Odpięcie krokowca podwyższyło obroty, a po jego ponownym podłączeniu zmalały.



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-09-17, 21:54   

przepływka jak by padła to byłby słaby ;) krokowy możesz wyczyścić, EGR z resztą też, może się zacina ;) zapomniałem że kupiłeś omke i brałem pod uwagę że masz silnik w jakimś DU :głupkowaty:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-09-17, 22:09   

W weekend mam ambitny plan wymiany świec i kabli, więc się przy okazji wyczyści. Po odłączeniu przepływki miał delikatnego zamuła przy dodawaniu gazu dlatego postawiłem na przepływomierz. Ale zobaczymy jak to wszystko wygląda :)

RIPER napisał/a:
brałem pod uwagę że masz silnik w jakimś DU

Był taki plan, ale na 3.0, ale wyszło jak wyszło :P



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 780 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7941
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-09-17, 23:28   

a co robi za przepływkę w daewoo ? mat i ? jakby tps ?
mnie ostatnio pomagało na falujące lub podwyższone obroty wypięcie na chwilę akurat właśnie tps-a
gaz mi wybłyskał, choć ecm pb nic.
po podgięciu styków wtyczki problem ustał.
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-09-18, 18:57   

rgre, ja mam hOpla :P



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 780 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7941
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-09-18, 20:33   

i bezprzewodowe czujniki
chyba nie zrozumiałeś.
mnie jak na razie pomogło proste podgięcie styków. nie ukrywam że poczekam jeszcze na deszcz :P
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt