Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
m4d4g4sk4r widziałem jak właściciel się gania i nie odpycha się to jak na zdrowe xe, tylko lekko zmęczone życiem. Nie tylko ja mogę to napisać, jak również Świr
m4d4g4sk4r widziałem jak właściciel się gania i nie odpycha się to jak na zdrowe xe, tylko lekko zmęczone życiem. Nie tylko ja mogę to napisać, jak również Świr
Może kierownik nie ogarnia takiej mocy pod machą?
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
Co do ganiania się to ciężko moc przełożyć na drogę na tak małych kułeczkach trochę problem ze skrzynią jest a co do gleby z przodu to jestem pewien tego co pisze bo amorki są seryjne i leżą 1,5cm niżej nisz np z astry gsi przy tych federkach wiem z doświadczenia bo jestem mechanikiem i przerabiałem tą opcje ze znajomym który ma astrę takową co do foteczek jutro postaram się zrobić w robocie może coś dziś wydłubałem resztki instalacji gazowej i takie foto z wieczorka mam A co do zniechęcania się nie zniechęcają mnie takowe wpisy forum jest po to aby wyrażać swoje zdanie Aluska jeszcze niestety nie posiadam na razie 13" z kadecika
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty są dla szybkich kierowców.
Wiele osób już przerabiało temat gleba & swap i chyba Ty jesteś pierwszą osobą której auto siadło po zmianie silnika było pisane na forum jaka jest różnica w wadze między 1,6 a 2,0 i chyba nie przekracza 15kg, może masz zestaw z Astry F albo nie H&R ...... generalnie to pewnie trzeba by się rozejrzeć za większymi hamulcami bo skoro śmigasz na 13stkach to za bogato nie jest
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2014-10-11, 06:48
ciekawy swap, teoretycznie 150 koni i tarcze 236? To powodzenia w hamowaniu ze 160, tak ze 2 razy i hampli nie ma
Z ciekawosci podnioslem auto i sprawdzilem 236 posiadam zostalem wprowadzony w blad przez poprzedniego wlasciciela samochodzik w moich rekach zaledwie od miesiaca tak wiec jeszcze do konca go niepoznalem ale wszystko przedemna teraz w planach pomalowanie zderzakow pod kolor autka i musze cos wymyslec bo nie posiadam podsufitki "gola blach" a chcialbym miec cos orginalnego
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty są dla szybkich kierowców.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22328 Skąd: WT
Wysłany: 2014-10-13, 08:46
Jeśli byś chciał posiadam zestaw na 256mm zestaw.
Pierwszy właściciel, marka ATE