Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam,pragne przedstawic autko które zostało mi po sprzedazy po lanosie .Autko cioteczki ktorym ja teraz jezdze,od nowosci w rodzinie,nalatane prawie 210tys km ,ogólnie silnik zaczyna sie sypać,bo na dwóch cylindach jest kompresja ,na dwóch nie ,ale mysle jakos sie dojezdzi ,a jak nie bede musiał zmieniać,bo wiem ze nie opłaca sie tego silnika remontować,taniej jest przełozyc jakąś uzywke z mniejszym przebiegiem,jak na 1.3 nawet jest zrywny,oczywiscie przy 1-2 osobach,przy komlecie pasażerów odczuwa sie tak mały silnik ,ale autko dobre
Marka / Model -Suzuki Wagon R+
Pojemność silnika -1298cm
Liczba koni -76
Rocznik - 2001
Modyfikacje
Styling -fabryka
Tuning Mechaniczny -fabryczny
Wnętrze -seryjne
Car Audio -Radio z lanosa ,Alpine ,głosniki przód seryjne a tył w dachu pioneer 10cm
Zawieszenie / Hamulce -seryjne/fabryczne
Plany - na to auto nie ma zadnych,nic nie bede w nim modził,
raczej pojezdze troche,uzbieram kaski i moze upoluje cos innego
Zdjecia:
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Amadeusz_Cosmic Grupa Wielkopolska eat, sleep, drive
Nie lepiej było sprzedać to dalej a zostawić Lanosa? Skoro to Suzuki mechanicznie jest już zmęczone
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
Czesławo Moreno Grupa Łódzka
Auto: Opel Zafira Edition 111
Imie: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 1680 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-13, 20:35
Amadeusz_Cosmic napisał/a:
Nie lepiej było sprzedać to dalej a zostawić Lanosa? Skoro to Suzuki mechanicznie jest już zmęczone
Moze i lepiej ale to auto jest tak jak by bardziej robocze niz tylko do jezdzenia tak jak był lanos ,lanos był do lansu a to jest takie zwykłe auto w ktore mozna duzo zapakować ,z reszta u mnie w domu zawsze był cisniecie zebym nic przy aucie nie robił ale ja i tak swoje ,troche sie nim pomęcze
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2014-10-13, 22:02
Może trzeba było zmienić podejście, że Lanos nie jest dla lansu. Daleko poszło "sławne" BArsKOwe A16DMS
Czesławo Moreno Grupa Łódzka
Auto: Opel Zafira Edition 111
Imie: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 1680 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-13, 22:30
Daniel napisał/a:
Może trzeba było zmienić podejście, że Lanos nie jest dla lansu. Daleko poszło "sławne" BArsKOwe A16DMS
Lans lansem,ale u mnie w domu po obnizeniu auta powiedzieli ze tym juz sie nie da nigdzie wiechać ,co ja za kazdym razem pokazywałem ale zdania sie nie zmieni i juz,gleba to zło
1.6 poszło pare ulic dalej .
Na zdjęciach nie wygląda to źle. Ale na żywo jest inaczej, widziałem nie raz Agilę i za nic mi się to nie podoba. Typowy Kei-car. Ale w samochodzie, który ma być tylko do jazdy nie patrzy się na takie rzeczy.
Zielony Prezes
Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek
Wiek: 44 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3200 Skąd: WPN
Wysłany: 2014-10-13, 22:47
hiroshima napisał/a:
widziałem nie raz Agilę i za nic mi się to nie podoba
masz racje teście mają takiego muła musisz wcisnąć gaz żeby to ruszyło ale tak jak mówi Czesławo Moreno, to tylko na chwilę bezawaryjności życzę a jak spalanie
Nie spać, zwiedzać, zapier....
Czesławo Moreno Grupa Łódzka
Auto: Opel Zafira Edition 111
Imie: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 1680 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-14, 07:07
Zielony-Lanek napisał/a:
hiroshima napisał/a:
widziałem nie raz Agilę i za nic mi się to nie podoba
masz racje teście mają takiego muła musisz wcisnąć gaz żeby to ruszyło ale tak jak mówi Czesławo Moreno, to tylko na chwilę bezawaryjności życzę a jak spalanie
Suzuki spala tak 7L miasto,5L trasa.Z tego co mi wiadomo to wagon zbiera sie lepiej od agilla,wiadomo do stowki idzie sie rozpedzic ale dalej juz nie idzie tak dobrze,max jaki jechałem to z Barsko 160km/h i wiecej juz nie chciał isc
Może to jest taki specjalny system do jazdy ECO co odłącza połowę cylindrów, jak w HEMI
Ten żółty taki był fabrycznie, czy tak wyblakł?
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2014-10-14, 08:07
PieTrzaK napisał/a:
Może to jest taki specjalny system do jazdy ECO co odłącza połowę cylindrów, jak w HEMI
To jest technologia obecnego VW-kiego TSI.
Zielony Prezes
Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek
Wiek: 44 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3200 Skąd: WPN
Wysłany: 2014-10-14, 08:28
Czesławo Moreno napisał/a:
Suzuki spala tak 7L miasto,5L trasa.
no to fajny wynik lepszy niż Agila 1.2 75KM gdzie o 2 litry pb bierze więcej na trasie, a w mieście to nie wiem bo nie pytałem teścia.
Nie spać, zwiedzać, zapier....
Czesławo Moreno Grupa Łódzka
Auto: Opel Zafira Edition 111
Imie: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 1680 Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-14, 11:11
PieTrzaK napisał/a:
Może to jest taki specjalny system do jazdy ECO co odłącza połowę cylindrów, jak w HEMI
Ten żółty taki był fabrycznie, czy tak wyblakł?
Kolor troche wyblakl,ale mysle ze trzeba by pare razy poleciec polereczką i odzyskal by troche blasku,najgorzej wygladaja zderzaki ktore wyblakły ze wydaje sie jak by byly z innego auta założone,taki bialy z żółtym,a malowane przez fabryke .