Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2014-10-14, 09:46 [Matiz] Jakie klucze i sprzęt do naprawy Matiza? (początkują
Zamierzam sie pobawic w mechanike w matizie, jakie klucze kupic do prostych czynnosci typu wymiana filtra paliwa, filtra oleju, świec itd zeby nie miec problemu z zadna sruba? Takie zwykle płaskie komplety wystarcza?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Gość
Wysłany: 2014-10-14, 14:24
Płaskimi to możesz rower rozkręcać. Poszukaj jest gdzies temat z polecanymi zestawami narzędzi. Podstawowy musisz liczyc na wydatek 200 - 300 zł minimum.
Dla siebie kup sobie zestaw podobny jak w tej aukcji. http://allegro.pl/zestaw-...4698516274.html
Brat ma taki covala a ja kupiłem firmy einhell. Zestaw idealny do grzebania w aucie i ciężko coś w nim uszkodzić. Od dawna już nie używam kluczy płaskich, chyba że już muszę.
A co z tym całym dokręcaniem śrub według klucza dynamometrycznego czy jakoś tak, da się obejść bez tego i po prostu dokręcać na full czy jednak to jakiś poważny ubytek?
Gość
Wysłany: 2014-10-18, 10:55
Większość śrub i tak dokręca się na wyczucie, ale klucz dynamometryczny czasem się przydaje np do głowicy.
Raczej mało kto używa takiego klucza. Po prostu najczęściej dokręca się na czuja. Ale byłem w szoku u znajomego gumiarza gdzie właśnie koła na końcu nie dokręcał na pałę kluczek pneumatycznym a właśnie z regulacją siły. Co nie widziałem u żadnego innego gumiarza.
Raczej mało kto używa takiego klucza. Po prostu najczęściej dokręca się na czuja. Ale byłem w szoku u znajomego gumiarza gdzie właśnie koła na końcu nie dokręcał na pałę kluczek pneumatycznym a właśnie z regulacją siły. Co nie widziałem u żadnego innego gumiarza.
I czym sie rozni w praktyce i w zalozeniach takie dokrecanie na regulacje sily od zwyklego dokrecenia na full?
Początkujący.
Gość
Wysłany: 2014-10-28, 11:35
Właśnie regulacją siły. Jest zgodnie z technologia produkcji, nie za lekko nie za mocno.