X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Jakie klucze i sprzęt do naprawy Matiza? (początkują

Autor Wiadomość
neurofunk

Auto: Matiz 0.8 Joy 99' 190kkm
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-10-14, 09:46   [Matiz] Jakie klucze i sprzęt do naprawy Matiza? (początkują

Zamierzam sie pobawic w mechanike w matizie, jakie klucze kupic do prostych czynnosci typu wymiana filtra paliwa, filtra oleju, świec itd zeby nie miec problemu z zadna sruba? Takie zwykle płaskie komplety wystarcza?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Gość

Wysłany: 2014-10-14, 14:24   

Płaskimi to możesz rower rozkręcać. Poszukaj jest gdzies temat z polecanymi zestawami narzędzi. Podstawowy musisz liczyc na wydatek 200 - 300 zł minimum.
 
 
Deejf
Grupa Pomorze


Auto: Szare 91L
Imie: Dawid
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1060
Skąd: Skarszewy/pomorzeGST
Wysłany: 2014-10-14, 18:24   

Sąfajne zestaw Stanley'a na internecie za 230 - 300 zł.

Głównie nasadki. A żę to to Koreańskie jest to wszystko rozkręcisz kluczami 12, 14 17 i 19 no i 10 :piwo:



Moje Tico >> http://daewooforum.pl/temat67351.html#902764

Jak podłączyć radio w Tico? :piwo:
http://daewooforum.pl/temat69335.html#932857
 
 
 
adario38
A ty nie pijesz ...?


Auto: nigdy wiecej daewoo
Imie: Dario
Pomógł: 12 razy
Wiek: 54
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 419
Skąd: Stolica
Wysłany: 2014-10-15, 19:31   

Jeszcze klucz/nasadka 13 oczywiscie tez sie przydaje :piwo:




 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2014-10-16, 00:52   

Dla siebie kup sobie zestaw podobny jak w tej aukcji. http://allegro.pl/zestaw-...4698516274.html
Brat ma taki covala a ja kupiłem firmy einhell. Zestaw idealny do grzebania w aucie i ciężko coś w nim uszkodzić. Od dawna już nie używam kluczy płaskich, chyba że już muszę.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
neurofunk

Auto: Matiz 0.8 Joy 99' 190kkm
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-10-18, 10:51   

A co z tym całym dokręcaniem śrub według klucza dynamometrycznego czy jakoś tak, da się obejść bez tego i po prostu dokręcać na full czy jednak to jakiś poważny ubytek?
 
 
Gość

Wysłany: 2014-10-18, 10:55   

Większość śrub i tak dokręca się na wyczucie, ale klucz dynamometryczny czasem się przydaje np do głowicy.
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2014-10-18, 18:14   

Raczej mało kto używa takiego klucza. Po prostu najczęściej dokręca się na czuja. Ale byłem w szoku u znajomego gumiarza gdzie właśnie koła na końcu nie dokręcał na pałę kluczek pneumatycznym a właśnie z regulacją siły. Co nie widziałem u żadnego innego gumiarza.
 
 
 
neurofunk

Auto: Matiz 0.8 Joy 99' 190kkm
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-10-28, 10:21   

Robaszek127 napisał/a:
Raczej mało kto używa takiego klucza. Po prostu najczęściej dokręca się na czuja. Ale byłem w szoku u znajomego gumiarza gdzie właśnie koła na końcu nie dokręcał na pałę kluczek pneumatycznym a właśnie z regulacją siły. Co nie widziałem u żadnego innego gumiarza.


I czym sie rozni w praktyce i w zalozeniach takie dokrecanie na regulacje sily od zwyklego dokrecenia na full?



Początkujący.
 
 
Gość

Wysłany: 2014-10-28, 11:35   

Właśnie regulacją siły. Jest zgodnie z technologia produkcji, nie za lekko nie za mocno.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt