Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Dzisiaj fabryczną belkę tylnego zawieszenia zastąpiła belka z Astry GSI z dodatkowym stabilizatorem, ma ona również poliuretanowe tuleje. Do tego stare bębnowe hamulce zastąpiły tarczobębny,
Do tego na nowej belce koła są o 0,75 cm bardziej wysunięte z każdej strony.
Została przeze mnie wyczyszczona zabezpieczona i pomalowana na nowo
Wraz z @Droplet-oil Zmierzyliśmy za pomocą V-boxa jak teraz wygląda hamowanie i uzyskaliśmy przeciążenie na poziome 0,93G
prawdopodobnie tak, mierzyłem odległość od miejsc gdzie felga przylega do bębna/tarczy. Tak więc na tarczobębnach i belce gsi jest szerzej o 0.75. Czy sama w sobie belka jest szersza nie wiem
Zima się zbliża więc nadszedł czas na wymianę nagrzewnicy która niedomagała od kiedy kupiłem samochód
Dzisiaj wyprułem wnętrze i ukazał mi się taki widok. Pojawiła się powierzchowna rdza pod nogami kierowcy oraz pasażera. Została więc wyczyszczona i poszły dzisiaj na blachę dwie warstwy troton rust filler, jutro pójdzie na to lakier. Z racji że mam teraz dobry dostęp to wygłuszę odrazu grodź czołową
No i nowy piecyk na miejscu, przy okazji wygłuszona grodź czołowa. W końcu z nawiewów leci ciepło powietrze, wręcz gorące, nie da się trzymać ręki przy nawiewie bo parzy, nie spodziewałem się że lanos potrafi tak grzać
Ostatnio dawał o sobie znać przegub. Strzelał na zakrętach i nie tylko. Padło na lewy zewnętrzny. Stary miał wyczuwalne luzy, uszkodzoną osłonę. Po wymianie objawy częściowo ustąpiły jednak dalej pojawiało się strzelanie przy ostrzejszym skręcie w prawo oraz dodaniu gazu.
Wczoraj zdarzyła się jezcze bardziej nieprzyjemna sytuacja. Zerwała się tylna poduszka pod skrzynią biegów, z wiekiem skorodowała i się urwała. W efekcie pojawił się problem ze zmianą biegów i mocne szarpanie silnikiem. Jakoś udało się doczłapać powoli do domu.
Zamówiłem więc nową poduszkę. Mając świadomość że poduszka przy rozrządzie też jest zerwana postanowiłem wymienić od razu obie.
Poduszka pod skrzynią po prostu się rozpadła
Poduszka od strony rozrządu była w niewiele lepszym stanie
Cud że nie silnik nie został na asfalcie
Nowe elementy
Po wymienie biegi wchodzą elegancko. Co ciekawe napęd przestał strzelać przy skręcaniu, obstawiam że winny temu był krzywo wiszący silnik na zerwanych poduszkach.
A przy okazji wymieniłem też mieszek lewarka zmiany biegów bo stary był moocno sfatygowany. Porównanie nowego ze starym ?
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2017-10-04, 20:03
auto na kobyłce?
Klinika4x4.com
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2017-10-04, 20:08
To stukanie to takie jedno czy kilka pod rzad?
A poduszki silnika wymień wszystkie, szczególnie ze już te dwie były w opłakanym stanie.
Działasz coś ze zderzakami?