Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Jest to mój pierwszy samochód kupiony 2 czerwca 2014. Poszukiwania trwały miesiąc aż w końcu trafił się zadbany egzemplarz bez korozji. Zapadła decyzja zakupu. Po zakupie wykonane zostały naprawy konieczne. Większość przeprowadziłem we własnym zakresie. (silniczek krokowy, czujnik prędkościomierza i kilka innych pierdółek) Warsztat zajął się zaś takimi rzeczami jak: Wymiana oleju, rozrządu, kompletu filtrów.
Daewoo Lanos 1.5 8v
Rok prod. : 1998
Silnik: 1.5 8v benzyna 86 kuni (mówią że napędza go sam szatan)
Modyfikacje zewnętrzne:
- Grill, znaczki oraz napisy na tylnej klapie oklejone folią "czarny carbon"
- Halogeny oklejone żółtą folią do świateł
- Wkłady lamp przednich pomalowane na czarny mat
- Dokładka pod przednim zderzakiem z Renault Laguna
- Alufelgi 17' 60et 8j artec mf zima-15' Enzo H
- dystanse 25mm
- opony Pirelli p zero nero 205/40/17
- Końcówka wydechu z Accord VII
-przyciemnienie świateł wstecznych oraz kierunkowskazów z tyłu
-Boczne kierunkowskazy zrobione na czarno
-Logo "daewoo" na grillu
-zaciski i bębny na czerwono
-usunięte listwy boczne
Wnętrze:
-Przednie fotele z Nubiry II
Zawieszenie:
-Przód :
Kolumny Mc person z Astry f
Sprężyny obniżające H&R z astryf
Amortyzatory KYB excel-g
-Tył:
Sprężyny obniżające H&R
Amortyzatory KYB excel-g
Car Audio:
-Przednie drzwi zestaw odseparowany Infinity KAPPA 65.7cs
-Półka pod szybą Pioneer ts a6987
-Radio pioneer deh-7000UB
-głośnik basowy Kicker XPL x15c
-wzmacniacz 4 kanałowy Infinity Reference 475a,
-wzmacniacz do subwoofera Hertz EP2X
-okablowanie głośników 2,5mm2
-Zabudowa całego sprzętu audio w bagażniku
-Akumulator Optima Yellow
Wyposażenie:
-wspomaganie
-el.szyby z przodu
-centralny zamek z pilota
- halogeny
Plany: hohoho
Z przyziemnych:
-malowanie konsoli środkowej we wnętrzu
-ściemnienie szyb z tyłu
-4 ramienna kierownica
-wnętrze t-150
Jeśli chodzi o bardziej odległe: (za rok może dwa)
- swam 3.0 v6
-swap hamulców z astry gsi lub czegoś podobnego
ogólnie ma to być "slepper" zostawiający na światłach z tyłu inne " lepsze" autka
Po zakupie autko wyglądało w następujący sposób :
Po około miesiącu zaczęły się pierwsze "modyfikacje" na pierwszy ogień poszedł grill i znaczek (czarny carbon)
Po kilku dniach oklejone zostały halogeny w kolor żółty
Następnie na warszat poszły wkłady lamp. Autko prezentowało się w następujący sposób :
Kilka zdjęć z Summer Cars Party. Pojawiłem się tam wraz z klubem samochodowym z mojej okolicy - Auto Division ( www.auto-division.com.pl )
Słonko nieźle smażyło więc trzeba było zrobić zadaszenie :d
Ekipa która wytrwała do końca wraz z naszym Wrakiem startującym we Wrak Race
W ten sposób jeździłem do końca wakacji kiedy to przypływ gotówki pozwolił mi zakupić felgi wraz z oponami 195/50 Autko zaczęło już wtedy wyglądać jako tako
Kilka dni później w ręce wpadła mi dokładka z laguny więc wykorzystałem ją. Od tego czasu samochód zaczął wyglądać tak
Na wiosnę 2015 autko poszło troszkę ku glebie
W 2016 wpadły felgi i dystanse zmieniło się również kilka drobniejszych rzeczy, obecnie autko prezentuje się tak
Kolorek dość specyficzny ale na lanosie wygląda nie najgorzej. Co sądzicie o puszczeniu autka w czarny mat metodą plasti-dip ? Mieliście już styczność z tą metodą? Jakie efekty ?