X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

Konkurencje zlotowe i gadzety

Autor Wiadomość
Maciekx
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek
Pomógł: 26 razy
Wiek: 25
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1954
Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2014-12-03, 21:59   

Więcw tę 2 kwotę wliczyć nagrody konkurencji dla wszystkich. Jeśli to się ma kreować ok. 25 od osoboauta i do 10zł od osoby bez auta to dalej ma to sens w kwestii utrzymania cenowo organizacji a jednocześnie każdy się cieszy, że jest przemyślane cenowo pod każdego a nie jakoś na siłe :piwo:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6041
Skąd: SY
Wysłany: 2014-12-03, 22:04   

Empty napisał/a:
oczywiscie jezeli sa brani pod uwage tylko kierowcy z autami to osoby towarzyszace nie dostana smyczy i identyfikatorow ,itp.

w tej sytuacji mozna rozpatrzyc taka opcje ze za te osoby ktore przyjada z czlonkami forum zostanie ustalona dodatkowa oplata na identyfikator i smycz ,powiedzmy w wysokosci okolo 5 zl /os
Wiec w tym momencie kierowca wplaca 25 zl za siebie plus 5 zl za kazda osobe z ktora przyjedzie na zlot.

Czy odpowiada wam takie rozwiazanie ?


:ok:

5 zł od kazdej osoby toarzyszącej jest całkiem spoko, w sumie tylko ciąganie tico zostaje z konkurencji pozasamochodowych, więc luźno się to ogarnie. Wazne tylko, zeby wszyscy uczciwie kasę wpłacali, żeby cyrków nie było i motania się 'bo zapłace na zlocie' - bo z Marcinem za coś te gadżety i pierdółki musimy kupić wcześniej.

PS - może wrzuć w temat z opłatami również to info o 25 zł za kierowcę + 5 zł za każdego pasażera, żeby wszystko w jednym miejscu było? :cfaniaczek:



War... war never changes...
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4480
Skąd: z nikad
Wysłany: 2014-12-04, 18:35   

prosze nie robic w temacie balaganu ,jak chcecie sobie podyskutowac to w luznych .

Post tematyczny zostal zaktualizowany.




 
 
-Paula-

Auto: ...
Imie: Paulina
Wiek: 24
Dołączyła: 04 Sty 2013
Posty: 74
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-04, 21:17   

a mój pomysł będzie wykorzystany? ;> :)
 
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4480
Skąd: z nikad
Wysłany: 2014-12-04, 21:30   

Paula jezeli tylko beda chetni to nie widze przeszkod




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6041
Skąd: SY
Wysłany: 2014-12-05, 17:19   

Jaki pomysł :P



War... war never changes...
 
 
-Paula-

Auto: ...
Imie: Paulina
Wiek: 24
Dołączyła: 04 Sty 2013
Posty: 74
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-06, 13:21   

http://www.liveleak.com/view?i=478_1358703746 dla przypomnienia :D
 
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4480
Skąd: z nikad
Wysłany: 2014-12-29, 23:04   

jesli ktos moze to prosze wplacac kase na gadzety ,lista juz jest otwarta i jest w pierwszym poscie tematu :piwo:




 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4480
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-02-10, 12:25   

wstepny pogladowy obraz punktacji do konkurencji wyglada tak



kazdy z uczestnikow zlotu dostanie jeden bloczek ,poszczegolne punkty w danej kategorii beda umieszczane w pojemnikach przy kazdym aucie ktore bedzie chcialo wziasc udzial w tych konkurencjach,po czym punkty zostana policzone i zostana wylonieni zwyciezcy

Reszta konkurencji jest strikte techniczna i tam beda decydowaly parametry odpowiadajace danej konkurencji(tz. wysokosc,glosnosc,czas itp.)




 
 
Zielony


Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG
Imie: Wojtek
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 2829
Skąd: WPN/SR
Wysłany: 2015-02-10, 12:44   

Empty, :piwo: :brawo: elegancko panie :piwo: myślę że ktoś się zlituje i przyzna mi chociaż 1 ptk :D



Nie spać, zwiedzać, zapier....
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6041
Skąd: SY
Wysłany: 2015-02-10, 14:15   

Czy inne marki moga startowac w konkursie na serie? :lol: ja mam nawet fabrycznie odłażącą tapicerkę :lol:

Dobra robota Empty, dobrze rozpracowane, tylko zeby nie kradli sobie nawzajem punktów potem :lol:



War... war never changes...
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4480
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-02-10, 16:49   

bo ja wiem,
zawsze bylem zdania ze w konkurencjach powinny brac tylko auta daewoo ale nigdy nie bylo to przestrzegane restrykcyjnie na zlotach wiec,decyzja nalezy do was.




 
 
WhiteAv3nger
Grupa Mazowiecka


Auto: Daewoo Lanos
Imie: Michał
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 370
Skąd: Otwock / WOT
Wysłany: 2015-02-10, 16:51   

Proponowalbym konkurencje osobno dla daewoo i osobno dla innych marek ;)




 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4480
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-02-10, 18:42   

raczej nie ma takiej opcji




 
 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, jest Miciu
Imie: Magda
Pomogła: 44 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2027
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-10, 18:47   

a ja proponuję zostać przy konkurencjach dla samych Daewoo...



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt