Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam, ile mniej więcej zapłaciłbym za kupno i montarz alufelg '14 do lanosa? Proszę o jakieś rady. Pozdrawiam.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Gość
Wysłany: 2014-11-02, 07:05
Tyle za ile kupisz felgi + tyle ile kosztuje montaż w twojej okolicy.
Nie ma jednej ceny. Felgi kupisz za 200 jaki i za 1200, to samo zalożenie. Jeden warsztat bierze 50 inny 100.
A jest w ogóle jakaś różnica między tymi za 20 a tymi za 1200?
hiroshima I <3 HATERS
Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Michał Pomógł: 22 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 2633 Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2014-11-02, 12:57
Piotr napisał/a:
+ tyle ile kosztuje montaż w twojej okolicy
Ja bym do tego doliczył jeszcze koszt np. innych śrub, dłuższych czy z innym łbem. Niekiedy potrzebne są też pierścienie centrujące. Przy lepszych felgach warto rozważyć także zakup śrub zabezpieczających. Powiedzmy, że nowe śruby to ok 30zł, śruby zabezpieczające 50zł, pierścienie 20zł. Przełożenie opon na drugie felgi, wyważenie i montaż na aucie to u mnie ok. 40zł. Możesz liczyć, że do ceny felg trzeba doliczyć ok 150zł.
dawid4157 napisał/a:
A jest w ogóle jakaś różnica między tymi za 20 a tymi za 1200?
Serio? Pytasz poważnie? Od podstawowej różnicy jak walory estetyczne, model, wiek felg, po takie tematy jak to czy są proste, nienaprawiane, po kwestię ewentualnej naprawy uszkodzeń i malowania. Najtańsze felgi często wymagają odświeżenia, położenia nowego lakieru czy prostowania. Wybór wzorów także jest ograniczony i już raczej leciwy. Na droższe felgi może połakomić się złodziejaszek, ale jest także większy ból gdy np. porysuje się w nich rant.