X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] Nie pali na benzynie i LPG

Autor Wiadomość
ujeczek

Auto: lanos 1.6 LPG 16V 1998 sedan
Wiek: 36
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-20, 22:29   [Lanos] Nie pali na benzynie i LPG

Witam

Wymieniałem dzisiaj z kolegą reduktor od gazu i po wymianie auto nie odpala na benzynie oraz LPG. Kolega naprawia różne auta,może na elektryce do końca się nie zna ale mechanikę w miarę ogarnia, więc nie wiem co pomotał, że auto nie odpala. Podmienialiśmy reduktor z I gen (z dwiema cewkami) na II generację (z jedną cewką). Kabelki od przekaźnika i cewki już były przepinane na wszystkie kombinacje i auto nie zapali. Obstawialiśmy, że alarm może blokować,więc został odpięty i dalej nic

Jeśli chodzi o immobilizer to z pół roku temu czyściłem styki pod kierownicą i od tamtej pory kontrolka immo przestała świecić, lecz auto odpalało bez problemów. Przez to teraz nie jestem w stanie stwierdzić kiedy immo jest uzbrojone a kiedy nie.
Świeca daje iskrę, więc chyba immo odpada. Nawet jeżeli immo by blokowało to na LPG powinno odpalić


Gdzie szukać przyczyny??
- w namotanym podłączeniu kabelków przy reduktorze do cewki i małego przekaźnika

Dodam, że auto po zapodaniu "PLAKU" do filtra odpaliło i zaraz zgasło zarówno na LPG i benzynie, czyli coś musi być z prądami

Na jakiej zasadzie działa przekaźnik koło reduktora??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 768 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7803
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-11-21, 08:00   

Cytat:
Na jakiej zasadzie działa przekaźnik koło reduktora??
elektrozawór otwiera się gdy ma działać gaz. na pb jest niezasilany i zamknięty. masa jest stale, plus włącza elektrozawór > http://allegro.pl/listing...atch=s0-mt-1106
ujeczek napisał/a:
Kabelki od przekaźnika i cewki
jakiego przekaźnika ? na reduktorze jeszcze przekaźnika nie widziałem. foto ?
przekaźnik > http://allegro.pl/czesci-...kie+dzia%C5%82y
plak zadziałał - wtryski lub pompa paliwa nie podają. gaz odcina pompę paliwa ?
głównie sprawdźcie masy i bezpieczniki gazu po tych przepinaniach.
wszystko w okolicy gdzie grzebaliście, nie zawsze widać że coś wisi luźno niepodłączone w gąszczu przewodów.
inst lpg masę biorą często z reduktora, ta masa może masą instalacji lpg, a pośrednio - wł/wył emulator wtryskiwaczy. gdy nie ma zasilania, reszta tych "przełączników" paliwa działać nie musi... plusy/bezpieczniki też.
i wachy nie ma...

a reduktor pewnie trzeba ustawić bo "fabryczne ustawienie" może być całkiem niepasujące.
i też nie pojedzie...
centralka coś sygnalizuje ? coś jakoś świeci ?

stary reduktor nie nazywa się czasem "automatic" z cewką centralnie na środku reduktora ?
 
 
ujeczek

Auto: lanos 1.6 LPG 16V 1998 sedan
Wiek: 36
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-27, 20:31   

A więc tak, auto odpala na benzynie, źle podłączony był przekaźnik benzyna gaz., lecz teraz mam inny problem brak zasilania na przełączniku beznyna LPG. Jak jest zasilany przełącznik? bezpośrednio z cewki czy z cewki nastepnie do sterownika i ze sterownika na przełącznik??
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 768 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7803
Skąd: w-wa
Wysłany: 2014-11-27, 21:00   

ogólnie twoja centralka/przełącznik zasilana jest po kluczyku z aku.
przełączając na gaz przełącznik odcina dopływ benzyny i włącza elektrozawory gazu.

akumulator>sterownik/przełącznik>cewki elektrozaworów i przekaźników.

inne możliwe bardziej skomplikowane rozwiązania oferuje instrukcja montażu i obsługi twojej nieznanej instalacji.
będzie schemat podłączeń to sprawdzisz czego nie ma.
 
 
ujeczek

Auto: lanos 1.6 LPG 16V 1998 sedan
Wiek: 36
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-28, 12:03   

Może mi ktoś zrobić fotke podłączenia przekaźnika benzyna lpg. Nie wiem jak u was ale u mnie znajduej się on obok lewego (stoją przed maska) mocowania amortryzatora. Znalazłem przyczyne braku zasilania na przełączniku LPG, okazał się spalony bezpiecznik w okolicy kolumny kierownicy.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt