Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam szanownych kolegów!
Pozwolę sobie założyć jeden główny temat w którym będą zgromadzone wszystkie informacje.
Chcę zmodyfikować zawieszenie w Matizie, tak żeby było nisko i twardo.
Aktualnie mam zamontowany coilover od Civica na seryjny amortyzator. Czyli auto jest nisko, 2cm opuszczony na gwincie, a tłoczyska zostało 2-3 cm. Teraz sobie wyobraźcie jak się jeździ po dziurach... Kicha na maksa, amortyzator strasznie dobija, straszny dźwięk.
Tutaj kieruję pytanie do osób które wypowiedzą się wyczerpująco na ten temat, a mianowicie co zrobić z tym problemem. Myślałem, żeby utwardzić seryjne, ale wtedy musiałyby być na tyle twarde, żeby te 2-3 cm tłoczyska nie dobijało do końca. Również myślałem, żeby zmodyfikować seryjne w jakiś sposób, aby wyciągnąć tłoczysko do góry + utwardzić. Ewentualnie dopasować od innego auta, z tego co wiem to od Civic 7 gen są strasznie podobne.
Teraz kolej na tył. Co polecicie, żeby obniżyć tył i zyskać twardość?
Mam nadzieję, że będzie jakieś zainteresowanie tym tematem i wspólnie dojdziemy do jakiegoś celu, a przy okazji przyda się to innym użytkownikom.
Przypomnę, że auto opuszczone 2 cm na gwincie, a gwintu zostało jeszcze 9 cm!!!
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-11-28, 21:21
wedle Twojego opisu temat nie ma nic z kompleksowymi modyfikacjami zawieszenia, nie nadaje się też do tuningu mechanicznego, przenoszę tam gdzie będziesz mógł sobie podyskutować i znaleźć rozwiązanie
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Dobry z Ciebie moderator kolego widzę, że z chęcią chcesz pomóc ludziom i wnieść coś nowego na forum. Lepiej dodawać głupie posty w awariach i nic z tym nie robić, zamiast zrobić coś nietypowego.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2014-11-28, 21:48
daję Ci pełne możliwości dyskusji, na temat zawieszenia, możesz się dzielić wiedzą z wszystkimi opisywać, kombinować, dodawać zdjęcia, jak już dojdziesz do konsensusu i wszystko będzie "opracowane" stworzysz temat do tuningu mechanicznego, który dopiero wtedy będzie tam zasadne zamieścić
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
juz jest na forum zmodyfikowany matiz ktory siedzi nisko i twardo ,wystarczy poszukac tematu i skontaktowac sie z wlascicielem ,umowic ,pogadac i zabrac sie z robote a nie robic nie potrzebne podreczniki ktore nic nie daja a tylko miejsce na serwerze zajmuja .