X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Kompleksowa modyfikacja zawieszenia

Autor Wiadomość
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-11-28, 21:10   [Matiz] Kompleksowa modyfikacja zawieszenia

Witam szanownych kolegów!
Pozwolę sobie założyć jeden główny temat w którym będą zgromadzone wszystkie informacje.

Chcę zmodyfikować zawieszenie w Matizie, tak żeby było nisko i twardo.
Aktualnie mam zamontowany coilover od Civica na seryjny amortyzator. Czyli auto jest nisko, 2cm opuszczony na gwincie, a tłoczyska zostało 2-3 cm. Teraz sobie wyobraźcie jak się jeździ po dziurach... Kicha na maksa, amortyzator strasznie dobija, straszny dźwięk.

Tutaj kieruję pytanie do osób które wypowiedzą się wyczerpująco na ten temat, a mianowicie co zrobić z tym problemem. Myślałem, żeby utwardzić seryjne, ale wtedy musiałyby być na tyle twarde, żeby te 2-3 cm tłoczyska nie dobijało do końca. Również myślałem, żeby zmodyfikować seryjne w jakiś sposób, aby wyciągnąć tłoczysko do góry + utwardzić. Ewentualnie dopasować od innego auta, z tego co wiem to od Civic 7 gen są strasznie podobne.

Teraz kolej na tył. Co polecicie, żeby obniżyć tył i zyskać twardość?

Mam nadzieję, że będzie jakieś zainteresowanie tym tematem i wspólnie dojdziemy do jakiegoś celu, a przy okazji przyda się to innym użytkownikom.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-11-28, 21:17   

aktualnie:


Przypomnę, że auto opuszczone 2 cm na gwincie, a gwintu zostało jeszcze 9 cm!!!
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-11-28, 21:21   

wedle Twojego opisu temat nie ma nic z kompleksowymi modyfikacjami zawieszenia, nie nadaje się też do tuningu mechanicznego, przenoszę tam gdzie będziesz mógł sobie podyskutować i znaleźć rozwiązanie



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-11-28, 21:32   

Dobry z Ciebie moderator kolego :) widzę, że z chęcią chcesz pomóc ludziom i wnieść coś nowego na forum. Lepiej dodawać głupie posty w awariach i nic z tym nie robić, zamiast zrobić coś nietypowego.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2014-11-28, 21:48   

daję Ci pełne możliwości dyskusji, na temat zawieszenia, możesz się dzielić wiedzą z wszystkimi opisywać, kombinować, dodawać zdjęcia, jak już dojdziesz do konsensusu i wszystko będzie "opracowane" stworzysz temat do tuningu mechanicznego, który dopiero wtedy będzie tam zasadne zamieścić



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-11-28, 22:05   

Fota nie działa..



Klinika4x4.com
 
 
.Em.
Grupa Śląska
I Em


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 48
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4728
Skąd: SMI
Wysłany: 2014-11-28, 23:39   

juz jest na forum zmodyfikowany matiz ktory siedzi nisko i twardo ,wystarczy poszukac tematu i skontaktowac sie z wlascicielem ,umowic ,pogadac i zabrac sie z robote a nie robic nie potrzebne podreczniki ktore nic nie daja a tylko miejsce na serwerze zajmuja .




 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2014-11-29, 09:46   

Gaz, twarde springi i poliuretany = standard . Chyba, że coś przeoczyłem...?



 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2014-12-01, 16:26   

Empty, szukam, szukam i nie mogę znaleźć. Możesz mnie jakoś nakierować (nick, temat)?
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-12-01, 21:37   

Poszukaj na polskiej scenie tuningowej ;)



Klinika4x4.com
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt