X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Ciężko pali na zimnym LPG/PB, na ciepłym od strzał

Autor Wiadomość
kafrak
Fatum daje się we znaki

Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Krzysiek
Wiek: 28
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: WGM - Jaktorów
Wysłany: 2014-12-11, 07:24   [Leganza] Ciężko pali na zimnym LPG/PB, na ciepłym od strzał

Siema
Od pewnego czasu leganza( 2.0 16v) zaczyna mi coraz ciężej palić. Po 12h pracy odpaliłem auto(jakieś 5s rozrusznikiem), odśniezyłem i chciałem jechać dalej. Po 100-150m auto zaczeło gasnąć. Następnie wszelakie próby odpalenia(odpalała ciągle od strzała) dawały jedynie rezultat
w postaci dojścia auta na 2tys obrotów i momentalnie gasła(niezależnie czy PB/LPG). Dodawanie gazu dusiło auto. Za którymś razem udało mi się zatrzymać auto na 2.5.-3tys obrotów, przytrzymałem tak z 15-20sec i puściłem. Auto trzymało obroty jałowe i już normalnie jeździło na PB i LPG.
Odpinanie przepływki nic nie dawało. Przytrzymać obroty udało się na zapiętej przepływce i odpiętej lambdzie - ale raczej to wygląda na fart. Dzisiaj sprawdze czy uda mi się go przytrzymać z podpiętą lambdą.

Dzisiaj z rana była identyczna sytuacja.
-Pompa paliwa i akumulator mają 3 miesiące



Koreańskie limo
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
jacek76

Auto: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 151
Wysłany: 2014-12-11, 09:52   

Zakręć gaz , wyjeździj ten co masz w rurkach i zobacz jak będzie następnego dnia.
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6091
Skąd: SY
Wysłany: 2014-12-11, 12:58   

A ja bym sprawdził wtryskiwacze, od problemów na zimno sie zaczyna zaklejenie ich syfem.



War... war never changes...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt