Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2014-12-12, 13:20 [Lanos] lanos 1,6 zmiana podłączenia alternatora
Witam kupiłem do lanosa alternator zgodnie z kodem części do 1,6 16v i wyszedł problem bo przy wymianie okazało się że stary jest bosch zgodnie z kodem pasuje do kadeta, natomiast o co mi chodzi mi o podłączenie w starym mam tylko dwa kable jeden jest do aku to wiem a drugi jest cienki z oczkiem natomiast w nowym mam wyjście na kostkę z trzema pinami i jak to teraz ogatnąć
dobra ogarnąłem temat na razie chodzi ale stary był 55a i że tyle czasu to chodziło to aż dziw nie wiem tylko do czego jest ten trzeci pin oznaczony jako S na altku
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2014-12-12, 16:15
Przydała by się oryginalna wtyczka....
Generalnie są potrzebne tylko dwa przewody.
Ten cienki podłączony z oczkiem jest to kontrolka ładowania kolor pewnie brązowy
Powinieneś mieć gdzieś odcięty przewód różowy, trzeba go podłączyć do piny F w alternatorze środkowy pin.
Mawerix, ten z oczkiem był podpięty pod brązowy jeśli chodzi o ten drugi to obok wystawał z peszla kikutek około centymetra i tak przypominał różowy jak na te warunki w jakich pracowałem przedłużyłem go i podłączyłem do pina środkowego podpisanego "I" na altku, teraz po uruchomieniu silnika przy starcie odpala na jakieś 1500 obrotów ale tak było zawsze i zaraz spadają, natomiast nie zawsze od razu gaśnie kontrolka lecz jak przy gazuje to gaśnie i wyraźniej robi się więcej mocy także ładuje(też sprawdzałem woltomierzem jest 14,7) tylko nie wiem czy tak powinien się zachowywać, na poprzednim altku z jednym przewodem kontrolka od razu gasła.