X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Leganza] obniżenie Leganzy

Autor Wiadomość
Czesławo Moreno
Grupa ?ódzka


Auto: Opel Zafira Edition 111
Imie: Michał
Wiek: 29
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 1680
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-01-27, 22:10   

m4d4g4sk4r napisał/a:
Kayaby E-G są gazowo olejowe, i zachowają się tak samo jak każde inne "standardowe" amorki przy -35 => wyleją.

Jedyne co można zrobić to albo kupić skrócone amorki, albo skrócić "standardowe" amorki.


Troche dziwnie piszesz bo ja miałem kyb przy -80 i jakos nic nie wylało i ziomek na tych samych amorach jeździ,głupoty piszesz.
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
m4d4g4sk4r
Grupa Pomorska


Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Oskar
Pomógł: 31 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1727
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-01-28, 06:39   

jooooo, zaraz mi powiesz że jeździłeś na -200 i do tego amorek pracował w 100% i było komfortowo jak w nowej S klasie.

Sam jeździłem na E-G i -60/40 z astry. Nie można tego nazwać zawieszeniem. Zamiast amorków można by po prostu przyspawać kawałek pręta i tyle.
Po ok 5000km były wylane.....ale to pewnie kupiłem chińskie podróbki.

BTW mój ziomek też jeździł na E-G przy +30 i mu wylało, i do tego ziomek tego ziomka też jeździł na E-G..... pier*olenie takie że głowa boli.



"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku :D Piękne auto! "
 
 
 
BraveHeart
Grupa Podlaska


Auto: NONE
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 1034
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-28, 13:45   

amory do Leganzy to temat delikatny :D jeżeli KYB wylała się po 5tyś to każdy inny wyleję się po 5 minutach... na rynku jest badziewny GH, badziewny Monroe, badziewny bergh i właśnie KYB. Te trzy pierwsze w zwykłym zawieszeniu nie dają rady więc nie ma co gadać... A ceny amorów do Leganzy właśnie takie są. Pod 400zł za oryginalny KYB jest normą. Do tego deficyt na górne mocowania amorów który winduje ich cenę 100zł za sztukę + sprężyny -35mm i masz jak nic 2400 leciutko... :) KYB Excel-G w cenie 200zł to w 100% podróbka, barsko miał chyba 3 lata na glebie i 30tyś w lanosie na kyb i chwalił...
 
 
Daren


Auto: Lanos Korean Sport
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 448
Skąd: Słupsk/Gdynia
Wysłany: 2015-01-28, 22:40   

Również mam -35mm H&R i Kayab'y, narazie nie widze, żeby jakikolwiek wylał ;)




 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4045
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-29, 17:14   

Ja mam -40 w lanosie i jest ok tylko pytanie z czego mozna podpasowac sprezyny na przod do leganzy tak -40.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
gozdd

Auto: Leganza CDX
Imie: Damian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 94
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-01-29, 20:07   

Po co podpasowywać? Jamex sprzedaje -35mm za trochę ponad 400zł, -40 i -45mm kupisz od H&R za niewiele ponad 600zł.

EDIT: Znalazłem -40mm za 495zł, oczywiście nowe z gwarancją, więc nie wiem czy jest sens szukać zamienników.
 
 
grubyalf


Auto: Leganza
Imie: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 71
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-01-30, 20:38   

na na niemieckim ebayu zanlazłem hr -45mm i zastanawiam sie jaki amortyzator był by dobry
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4045
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-31, 00:35   

gozdd napisał/a:
Po co podpasowywać? Jamex sprzedaje -35mm za trochę ponad 400zł, -40 i -45mm kupisz od H&R za niewiele ponad 600zł.

EDIT: Znalazłem -40mm za 495zł, oczywiście nowe z gwarancją, więc nie wiem czy jest sens szukać zamienników.


Z tym ze ja chce obizyc przod nie calosc i -35 to juz za duzo, tym autem jezdze na codzien, a wiem jak sie jezdzi przy -40 i nie chce. Ma byc komfort tyle ze denerwuje mnie ze przod az tak wysoko stoi wzgledem tylu -20 by mi wystarczylo.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
BraveHeart
Grupa Podlaska


Auto: NONE
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 1034
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-31, 08:29   

Nie wiem czy jest dostępna jakaś sprężyna -20 do Leganzy. Uwierz że jeżeli przód zejdzie -ileś tam to tył będzie wyglądał pokracznie. -35 i nowy amortyzator a komfort będzie zachowany :) :piwo:
 
 
gozdd

Auto: Leganza CDX
Imie: Damian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 94
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-01-31, 09:53   

Też uważam, że -35mm przy naszym dość wysokim zawieszeniu to nie dużo. Sam właśnie zbieram fundusze na taką zawiechę ;)
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4045
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-21, 19:27   

BraveHeart napisał/a:
badziewny Monroe,


Jakies zle doswiadczenia, bo z opinii uzytkownikow slyszalem ze to dobre amorki. Tyle ze nie w Leganzie.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-22, 14:52   

m4d4g4sk4r napisał/a:
Kayaby E-G są gazowo olejowe, i zachowają się tak samo jak każde inne "standardowe" amorki przy -35 => wyleją.

Jedyne co można zrobić to albo kupić skrócone amorki, albo skrócić "standardowe" amorki.

Co za bzdura - przy dedykowanych sprężynach nic się nie będzie działo - sam miałem fabryczne amory w Lanosie przy H&R - 35mm zrobiłem na nich jakieś 15 tysięcy jakoś nic się nie wylało. Inna sprawa przy sprężynach z Astry F bo wiadomo że auto leci dużo niżej na pysk niż deklaruje to producent - Yoshi w Nubie ma H&R jak dobrze pamiętam zanim Koni założył też na standardowych śmigał i to dłuższy czas
 
 
mkotyna
Puszek


Auto: Leganza
Imie: Michał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 197
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-22, 14:54   

Odkopuję, ale nie będę nowego tematu zakładał.

Podpowiedzcie, czy od Nubiry wchodzą? Znalazłem Jamex`a do Nuby
http://darstuning.com.pl/...o-nubira--40mm/

Ewentualnie, czy ktoś może podpowiedzieć jakie będą pasowały plug&play od innego auta :anioł:



Tico -> Calibra -> 126p -> Lanos -> Merc 190D -> Astra F kombi -> Leganza
+ VW Polo Coupe `92 (zabaweczka)
www.narzedziowa.com.pl
 
 
HANSuuu1

Auto: Leganza
Imie: Kuba
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 105
Skąd: okolice Chrzanowa
Wysłany: 2017-04-24, 20:05   

Ja obecnie szukam gwintu do Evandy, bo już mam pomysł jak go przełożyć ale bez pomocy tokarza się nie obejdzie więc będą przymiarki i próby ale dopiero jak się odkuje z kasą po silniku, wtedy może będe miał obecnego homemade kit'a na sprzedaż albo na okres zimowy.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt