Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Daewoo Nubira
Pojemność silnika - 1998
Liczba koni - 133 książkowo ale ile zostało tego nie wie nikt
Rocznik - 1999
Modyfikacje (jeżeli są)
Styling - łaciatość - na lato koła OZ Hydra 16" z oponami Barum Bravuris 2 205/45, na zimę aluflegi machnięte na czarno 14" z oponami 185/60, wymienione standardowe żyrandole na oryginalne soczewki, zmodowane tylne lampy (dołożone postoje w miejscach świateł przeciwmgielnych)
Tuning Mechaniczny - podltlenek LPG II generacji, ciort wie czy to jakiś tuning ale wymieniona pokrywa zaworów na oplowską z silnika x20xev, założone świece irydowe Denso jak dobrze pamiętam o oznaczeniu IK 20
Wnętrze - pełna opcja CDX z grzanymi lusterkami oraz regulacją odcinka lędźwiowego w fotelach kierowcy pasażera, dwie poduchy klima oraz elektryczne szyby x4, zmodowane zegary przez kolegę Jonecky
Car Audio - seria poleciała na śmietnik, w bagażniku skrzynka Cruch CRB 250 napędzana wzmacniaczem tej samej firmy, w drzwiach przednich głośniki Renegade rx 57, Pioneer DEH 6400 BT
Zawieszenie / Hamulce - seria
Plany - ooooo... jak na razie odległe ale - wymiana seryjnych sprężyn na H&R -30 mm, oparcie całego zawieszenia na poligumach, i ogarnięcie rudzielca