X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Audi] A3 1.8T

Autor Wiadomość
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-02, 10:18   

BraveHeart napisał/a:
dziwne te polskie myślenie... kupisz po remoncie - śmierdzi że ktoś sprzedaje, kupisz nie dotknięte - ojojoj zaraz będzie się psuło...

Brave, tylko wiesz jaki jest poziom edukacji polskich mechaników, ile razy był temat na forum nawet u nas 'po remoncie bierze olej'. Mechanicy teraz to w 99% wymieniacze części - na tej bazie to i ja mogę się szumnie zwać mechanikiem bo umiem wymienić żarówki :lol: Generalnie dziwne ze ktos zrobił remont z prawie piątke i w sumie dość tanio sprzedał jak na a3 z tym silnikiem, tylko pozostaje kwestia jak ten remont był zrobiony (+ nurtuje mnie pytanie czemu wymiana tłoków - czyżby za duża temperatury i sobie lekko popłynęły?)



War... war never changes...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
vakir

Auto: Lanos
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2015-01-02, 10:22   

Bobek napisał/a:
(+ nurtuje mnie pytanie czemu wymiana tłoków - czyżby za duża temperatury i sobie lekko popłynęły?)


Tych tłoków EGT praktycznie nie zabija, są naprawdę idiotoodporne, jedynie stukowe, urwany zawór lub korba.



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4078
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-02, 10:35   

vakir napisał/a:
Bobek napisał/a:
(+ nurtuje mnie pytanie czemu wymiana tłoków - czyżby za duża temperatury i sobie lekko popłynęły?)


Tych tłoków EGT praktycznie nie zabija, są naprawdę idiotoodporne, jedynie stukowe, urwany zawór lub korba.


Pewnie tylko urwany zawor, silnik jest zabezpieczony dosyc dobrze przed stukowym.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2015-01-02, 10:46   

Właśnie doczytałem, że panewkę obróciło. Ktoś musiał bez oleju jeździć :P Ogólnie baaaaardzo fajne i dobre silniki.



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
Daniel
Grupa Małopolska
_


Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 6803
Wysłany: 2015-01-02, 16:36   

Bobek napisał/a:
ja mogę się szumnie zwać mechanikiem bo umiem wymienić żarówki :lol:

Zapraszam podstawie Ci Insignie do wymiany żarnika :lol2:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-02, 21:31   

Daniel, chetnie, tylko podpiszesz oswiadczenie ze nie bedziesz mial roszczen w przypadku uszkodzenia samochodu :D



War... war never changes...
 
 
Majoh
Majek

Auto: Espero
Imie: Jakub
Wiek: 27
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 130
Skąd: Połaniec[TSZ]
Wysłany: 2015-01-07, 22:38   

Cały czas do przodu!
Audi od dzisiaj na TSZ,dostała również żarówki led do środka i dostanie nowe oponki które przyjdą w następnym tygodniu.Wybrałem Nankang NS2 NS-II ULTRASPOR za 300 zł 2szt,używane z roku 2011,bieżnik 5,5mm,255/35R18

Myłem przed wczoraj,ale tak sobie teraz myślę,pierdo*e nie myje i tak sie ujebie i tak.
 
 
Maciekx
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1958
Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2015-01-08, 11:12   

Bobek napisał/a:
Majoh napisał/a:
-LPG

czy ja wiem czy do 1.8T warto lpg pakować.. problemy z głowicami się robią później, te silniki średniawo na lpg śmigają.


Mogę polemizować, na pęczki tych silników w różnych budach audi warsztaty partnerskie dobrych marek robią, jedynie w obecnych czasach na sekwencje trzeba kogoś kto myśli a nie wrzuca, tutaj bez odczytów diagnostyki i sondy afr szkoda auta :)

Takie o nawet od siebie wygrzebałem:
 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-08, 12:52   

Maciekx, jasne, tylko 95% warsztatów nie potrafi poprawnie założyć gazu, wiercą kolektory na aucie, jakieś dziwne patenty stosują. Ja niestety zbyt dużo 1.8T z lpg kojarzę, w których były grube problemy z głowicami właśnie z winy gazu. Takze - ja bym raczej nie zakładał, a jak już muszę to powaznie bym się zastanowił aby znaleźć warsztat wręcz specjalizujący się w tych silnikach i położyć im nawet trójkę na blat jak maja zakladac, bo na dluzsza mete lepiej miec to tip top zrobione.
Chyba, ze autem pojezdzi rok-dwa i zrobi max 15-20k km zeby sie ino gaz zwrócił to mozna olać, nastepny wlasciciel bedzie sie bujał z głowicą najwyzej.

Anyway - przy obecnych cenach paliw montaż gazu... czy ja wiem? Instalacja sewkencyjna potrzebuje 15-16 tyś km na zwrócenie kosztów instalacji na czysto (bo nikt nie bierze pod uwagę tego, że sekwencja na rozruch zużywa benzynę, przeglądy gwarancyjne i roczne swoje kosztują, a to wszystko się dolicza do eksploatacji lpg jakoby...). Mi sie sekwencja w lanku zwróciła po 15k km, jakbym do tego dodał wymianę świec i kabli oraz parę pierdół to pewnie wyszedłem na zero sprzedając po 16tys od zalozenia gazu. Nie ma chyba sensu, chyba ze ktos naprawdę dużo km robi rocznie (powyzej 20 tyś).



War... war never changes...
 
 
wpr
Grupa Mazowiecka
Grupa Trzymająca Władzę


Auto: Lanos
Imie: K-mil
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 334
Skąd: Pruszqf
Wysłany: 2015-01-08, 13:04   

silniki te świetnie lataja na lpg, tylko jak kolega wyżej pisze trzeba dobrze wystroić



autor powyższego postu ma skłonności do dowcipów
proszę nie brać wszystkich wpisów na serio...
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-08, 13:10   

wpr napisał/a:
tylko jak kolega wyżej pisze trzeba dobrze wystroić

czego 95% zakładów w polsce nie ogarnia i klepią instalki po kosztach kasując grubą kasę za robociznę, a nawet im się zwalić kolektora nie chce żeby go odpowiednio nawiercić.



War... war never changes...
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2015-01-08, 18:54   

Żeby nie było, że ja śmiecę, pytam się.. Jakie mody planujesz dalej?



Klinika4x4.com
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22290
Skąd: WT
Wysłany: 2015-01-09, 09:10   

Panowie, podchodząc z głową zapytać można o jakieś niuanse ale nie o wy listowanie całej listy sprzętu jaki jest potrzebny. Od tego jest dział LPG :)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Majoh
Majek

Auto: Espero
Imie: Jakub
Wiek: 27
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 130
Skąd: Połaniec[TSZ]
Wysłany: 2015-01-13, 19:08   

AdiN napisał/a:
Żeby nie było, że ja śmiecę, pytam się.. Jakie mody planujesz dalej?


-Polerka
-Turbo timer
-Blow off
-Przyciemnienie szyb z tyłu
-Dodanie dwóch/trzech dodatkowych zegarów
-LPG

Bliżej Marca/kwietnia zmienię olej.Dzisiaj spytałem się ile to wyjdzie mi za wszystko no to ok 170 zł za olej,filtr olejowy/kabinowy i powietrza.Z serii "Brazzers"
Dzisiaj korzystając z ładniej pogody umyłem samochód oraz go wysprzątałem bardzo dokładnie :P
 
 
Don Tomasso
Grupa Opolska
los lowbo'


Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 268
Skąd: Neuss
Wysłany: 2015-01-13, 21:12   

moge spytac po kiego czorta ci takie walce???? 255 to jest ze 4cm za szerokie




 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt