Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Po ostatniej rundzie 2-3 wrzesień na 1/4mili auto będzie wystawione na sprzedaż przez jakiś czas, jak się nie sprzeda to zostanie, choć już miałem propozycje kilku osób. Takie auto jednak potrzebuje innego traktowania, wymiana olejów co 2tys km, sprawdzanie kontrolowanie stanu technicznego po każdych zawodach. Trochę za dużo czasu mi zabiera, choć znając siebie jak się sprzeda będę i tak powoli budował nowy projekt. Wszystko czas pokaże.
Jak już go będziesz sprzedawał to osobie, która ma o tym pojęcie, a nie jakiemuś amatrowi, bo wtedy źle skończy ten projekt.
Np. Były Lanos Harnasia, który od tamtej pory ma już 3 właściciela. Z Barskowym też niewiadomo co się dzieje.
Przemyśl dobrze tą sprzedaż, zwłaszcza że w kolejny projekt też trzeba będzie co chwile ładować pieniądze, a jednak Lanos to rzadkość na zawodach 1/4 mili.
Widzę że byłeś na hamowni. Masz jakiś wykres?
Siema,
Jednak lanos zostaje przez awarię z Białej Podlaskiej 10 września. Plany są małe na rozwój auta, zmiana paliwa pozwoli na uzyskanie spokojnie 500+KM z turbiny
Zacznę od początku.
2-3 września Toruń Czwarta Runda Pucharu Polski w Wyścigach Równoległych i wywalczone drugie miejsce. Pierwsze miejsce było w zasięgu ręki niestety nie wszystko zagrało w przejeździe finałowym. Zawody uważam za udane drugie miejsce na danej rundzie i drugie miejsce wicemistrz w generalce, klasie Street FWD. Lanos nie jechał pełna mocą oraz do poprawy wybierak. Toruń to jeden z najsłabszych obiektów do 1/4 mili, choć lepiej niż Wilcze Laski. Tego dnia najlepiej sobie radziły auta 300KM w Street FWD.
10 wrzesień Biała Podlaska Ostatnia Runda King of Poland. Zapowiadała się bardzo ciekawa rywalizacja w klasie, pierwszy przejazd luźny, bez grzania opon,procedury startu czy używania nitro wykręciłem wynik znacznie lepszy niż Toruniu. Drugi przejazd niestety nastąpiła awaria, nie dało się naprawić usterki więc musiałem odpuścić półfinały na które się zakwalifikowałem. Lanos jak zawsze wrócił na kołach, o własnych siłach. Takim oto akcentem definitywnie koniec sezonu 2017.
Silnik był, jest dobrze poskładany przejeździł 8tyś km w sezonie 2017 bez awarii, ostatnie zawody zawiódł wtrysk paliwa, tłok jest cały
Obecnie nie mam weny by działać teraz przy silniku dlatego zacząłem ogarniać go z zewnątrz by jakoś wyglądał. Początki ogarniania dyfuzora z BMW na tylnym zderzaku.
Generalnie plan jest ucywilizować auto, zejdzie się z mocą na PB do rzędu 300-350KM by jeździć autem częściej po drogach. Na codzień auto będzie wyglądało "normalnie" zwykle błotniki normalna opona. Wybierając się na zawody zmiana wcześniej wspomnianych rzeczy. Przerobiony lekko będzie układ paliwowy by wydolił na 600+. Starty jak wiadomo kuleją 1-2 bieg mielenie mimo takiej szerokiej opony, dlatego uruchomię boost by gear. Kilka rzeczy też jest w głowie, drobnych prawie nic nie kosztujących, ale sprawdzę na wiosnę czy zaowocowało pozytywnie
Nareszcie po całym sezonie zostały założone piasty z ABS będzie teraz można wziąć sygnał, podpiąć do EMU vss i zrobić Boost by Gear. Skończy się mielenie, brak trakcji na 2 pierwszych biegach co przełoży się znacznie lepsze czasy na 1/4
AdiN, nie sprawnego auta nikt nie kupi. Jakieś sukcesy tym autem są i zostanie jeden sezon dłużej Dlatego też kto wie czy sponsor, lub sponsorzy się nie znajdą
Może będzie też więcej czasu jak jedna sprawę załatwię osobistą to się dokształce w strojeniu aut
Usterka w Lanosie wydała się banalna a roboty sporo, można powiedzieć miałem szczęście że tylko było do roboty. Przypomnę z usterką jeszcze zrobiłem 500km
Lanos poskładany, na nowo dotarte zawory, wymiana uszczelniaczy, planowanie głowicy. Zostało jeszcze auto podstroić.
Wymieniłem radio na bardziej przydatne. Radio jest na androidzie, dzięki czemu mogę się podłączyć przez bluetooth z EMU i mieć wszystko na bieżąco. Wiadomo nawigacja itd. Co do jakości dźwięku jestem w szoku, gra lepiej niż wcześniejszy Alpine
Następny sezon 2018 auto będzie pracowało na olejach Primerol
Zrobione na tyle kilometrów by mógł się podzielić spostrzeżeniami co do olejów Primerol.
Olej silnikowy 10w60 Racing:
-Ciśnienie oleju po rozgrzaniu do 80c temp roboczej ciśnienie oleju wzrosło o 0,7b na wolnych.
-Szklanki, popychacze przestały grać po ostrzejszej jeździe. Na zimnym odpalenie auta cisza.
-Catch Tank który mam przy odmie, odpowietrzenie, na poprzednim oleju po takim dystansie zawsze zebrało się w połowie lub więcej oleju. Obecna sytuacja pozytywnie mnie zaskoczyła nic się nie zebrało.
-Kultura pracy silnika znacznie lepsza.
Olej do skrzyni biegów 75w140 LSD
-Wyciszył pracę skrzyni.
-Biegi zaczęły precyzyjniej i gładko wchodzić.
Jeszcze jedna mała rzecz, która poprawiła trochę wygląd pod maską, ale głównie cewki nie będą wypadać tak zapobiegawczo