Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto w rodzinie od nowości. W moich rekach od kilku lat.
Model - Lanos
Pojemność silnika - 1998
Liczba koni - 447KM/510Nm NX 550KM/652Nm
Rocznik - 1999
Modyfikacje (jeżeli są)
Silnik:
-Swap na C20let z Calibry Turbo
-Coscast Porting kanałów ssących i wydechowych wraz polerką, uszczelniacze
-Oczyszczone i lekko wypolerowane tłoki
-Korba kuta skręcona ARP
-Panewki główne ACL korb ACL Race
-Regulowane kółka i wałki dBilas 268
-Dwa Oil Catch Tanki
-Płyta usztywniająca blok
Układ dolotowy:
-BOV Properfect
-Przepustnica VW 70mm
-IC 450x300x76mm
-układ dolotowy 51mm do IC, dalej z IC 70mm do przepustnicy
-Nowy kolektor ssący
Układ wydechowy:
-Turbo hybryda z K16 na K29 robione w DE
-DP 2,75 zejście przy tylnej belce 2,5 zakończone jednym przelotowym tłumikiem
-WG Forge
BarSko, jest czym jeździć. Na forum zaglądałem, aż temata se utworzyłem
vakir, Turbo na chwile zostaje letowe by dotrzeć na spokojnie, później może coś innego Jakoś ciśnienia nie mam na ten rok by 4 z przodu była, bo odpuszczam GP 1/4 mili. Człowiek może pojedzie raz czy dwa zobaczyć jaki czas będzie można ugrać
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-19, 15:30
nadol napisał/a:
Jakoś ciśnienia nie mam na ten rok by 4 z przodu była, bo odpuszczam GP 1/4 mili. Człowiek może pojedzie raz czy dwa zobaczyć jaki czas będzie można ugrać
Dobra dobra Już nie czaruj tylko składaj potwora, na Śląsku tez musimy miec jakiegos grubego lanosa do łatania innych furek
vakir, Turbo na chwile zostaje letowe by dotrzeć na spokojnie, później może coś innego Jakoś ciśnienia nie mam na ten rok by 4 z przodu była, bo odpuszczam GP 1/4 mili. Człowiek może pojedzie raz czy dwa zobaczyć jaki czas będzie można ugrać
Grubo celujesz ;P
znajomy ma turbo dla Ciebie bierz
Ale w ogóle będzie jeździł w tym roku czy nie bardzo ?
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
Ale w ogóle będzie jeździł w tym roku czy nie bardzo ?
będzie będzie nadol nie umie siedzieć z dupa na miejscu
no i pokazał się chwal się modami i czasami
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-19, 18:52
Mufu94, majster spokojnie - daj mu to wszystko bez pośpiechu ogarnąć - trzeba uzbroić się w cierpliwość nim śląska maszynka do latania zacznie okolicę straszyć
Jakieś plany co do turbo w kwestii późniejszej zmiany nawet ogólne? Pytam bo drugi podobny bardziej Strusiowy c20xet Czesio w lublinie jeszcze szykuje to ciekawym
Auto mam nadzieje ze wyjedzie za jakiś czas jak znajdę wolna chwile i dojdą części Let juz był w sierpniu w aucie, ale skończył niezbyt w miły sposób. Dobrze ze stało jak się stało, mam teraz czas by wszystkie kwiatki wyeliminować i bliski koniec. Co do turbo jest na oku kilka pozycji.
Co się z LET-em stało ? Nie, nie ma fejsa, tak wiem, z powyższym nie istnieje.
Nie masz wrażenia, że co najmniej raz w roku masz potrzebę lub obowiązek rozbierania prawie całego silnika ?
Daniel, w roku 2014 to ja tyle razy rozbieralem silnik ze palców u rąk by brakło aby to policzyć Let zakończył życie bo korba bokiem poszła
Będzie dobrze w tym 2015r.