Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Tył z astry podejdzie , tylko nie wiadomo jak ze sztywnością takiej sprężyny , może być twardsza przez to że jest inaczej zamontowana .
Jeżman
Auto: Ford Mondeo MK2 1.6 16v i sedan 2.0 16V LPG
Imie: Mateusz
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 504 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-05-03, 13:56
miaste napisał/a:
Tył z astry podejdzie , tylko nie wiadomo jak ze sztywnością takiej sprężyny , może być twardsza przez to że jest inaczej zamontowana .
Powiedz ty, mi co ty za głupoty pie*dol*sz i wprowadzasz kolege w błąd.... Astra F ma tylne zawieszenie na belce a nubira ma wielowahacz a to całkiem dwie różne bajki.... Poczytaj troszkę a potem wypisuj co pasuje a co nie....
"Szpachla robiona w betoniarce zacierana drzwiami od stodoły"
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2015-05-03, 17:28
miaste przestań pisać pierdoły
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-05-03, 18:28
Wiem już że springi na przód wejdą od astry/calibry. Mam juz takowe na oku. Kwestia tyłu. Jak wiadomo Nuba to łódeczka więc ryjek podniesiony. Jak dam na dwóch osiach nieco niższe springi to czy łodeczka nie zostanie tyle że twardsza
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-03, 18:41
Chyba ktoś tu myli pojęcia . Motorówka jest wtedy gdy unosi się cały przód a opada tył. Widać to po linii nadwozia szczególnie po dachu - przedni punkt jest wyżej niż tylny. Nubira ma po prostu taka linię blotnikow można temu zaradzić opuszczając nieco przód ale nie do przesady
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-05-03, 18:49
Ja nie chcę gleby by błotnikiem szurać po ziemi. Chce nieco twardziej i by równo stał
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-03, 20:18
To jeszcze raz tłumaczę - Nubira ma taką a nie inną linię błotników - z przodu jest większa wnęka niż z tyłu - łatwo to sprawdzić przykładając coś wzdłuż karoserii auta. Szczerze to ja bym ci polecił takie sprężyny jak ma kolega łodi u siebie
Jeżman, TY nie wiedziałem , a czym to się różni ?
Wkładałem ale nie jeździłem , to mówię że podejdzie tylko że dla mnie była za wysoka i mam włożona od saaba 9000 . ..
Jeżman
Auto: Ford Mondeo MK2 1.6 16v i sedan 2.0 16V LPG
Imie: Mateusz
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 504 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-05-03, 22:18
miaste napisał/a:
Jeżman, TY nie wiedziałem , a czym to się różni ?
Wkładałem ale nie jeździłem , to mówię że podejdzie tylko że dla mnie była za wysoka i mam włożona od saaba 9000 . ..
Nom to życzę powodzenia przy zapie*dalaniu.... Swoją drogą nie chciałbym za tobą jechać jak ci ta sprężyna z obsady wypierdzieli podczas jazdy..... Ale i tak doczytaj co to wielowahacz a belka bo mylisz i to ostro...
"Szpachla robiona w betoniarce zacierana drzwiami od stodoły"
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2015-05-03, 22:23
miaste wiesz że nie masz racji
Kolejne wpisy związane z pierdolamento o zawieszeniu będę nagradzał !!
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-05-04, 08:36
Właśnie. Proszę o konkretne porady. Gdybym chciał wydać 400zł na sprężyny dedykowane nie pytałbym o sprężyny od innych aut. Mogę się założyć ze ktoś tu takie zabiegi robił
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2015-05-04, 19:41
TigerZary napisał/a:
Właśnie. Proszę o konkretne porady. Gdybym chciał wydać 400zł na sprężyny dedykowane nie pytałbym o sprężyny od innych aut. Mogę się założyć ze ktoś tu takie zabiegi robił
to jest temat o aucie czy szukasz pomocy, bo jak chodzi o pomoc to są od tego odpowiednie działy ! poza tym nie uprawiaj druciarstwa, kup dedykowane komponenty i tyle
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw