Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-02-22, 08:17 [Nubira I] Bałwanek by TigerZary
Marka / Model - Daweoo Nubira SX
Pojemność silnika - 1,6 LPG
Liczba koni - 106
Rocznik - 1999
Wyposażenie- Wspomaganie kierownicy, Air Bag x 1, Centralny zamek( z klucza), el. szyby, el lustra
Auto kupiłem z przebiegiem 120 tys km co na 16 lat to symboliczna cyfra. Stan blacharski niemal idealny. 1 własciciel oraz garaż zrobił swoje. Modyfikacji na dzień dzisiejszy nie przewiduje. Jedynie porobić to co może wyjść na przegladze. Dodaje foto zrobione przez właściciela jak pogoda pozwoli wstawie większą sesyjkę
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-22, 14:46
Śliczna białaśka co pod maską No i daj więcej fotek
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-02-22, 18:57
Wedle życzenia dodaje fotki robione na szybkiego po myjni. Rodzinka pomagała
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-22, 19:18
Jednak co białe to białe - bardzo ładnie wygląda
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-02-22, 20:44
Stan jest rewelacyjny, więc myślę że trafiłem w 10 jeśli chodzi o auto tym bardziej w tej cenie
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Ja pozbył bym się tylko "motorówki" z przodu i wsadził co najmniej 16'' , ale tak poza tym wygląda bardzo ładnie.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-26, 11:14
A z ciekawość ile kolega dał za tą ślicznotkę - może być PW
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-02-26, 22:48
Yoshi napisał/a:
Ładna
Ja pozbył bym się tylko "motorówki" z przodu i wsadził co najmniej 16'' , ale tak poza tym wygląda bardzo ładnie.
Motorówka fakt dziwnie wygląda. To wina springów zapewne. 16 napewno nie będzie, sportowego zawiasu również ponieważ to ma być rodzinne auto. A co do ceny to dałem równiutkie 3 tys pln
Nuba w bardzo ładnym stanie. Za te pieniądze żal byłoby nie wziąć.
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-26, 22:58
TigerZary napisał/a:
Yoshi napisał/a:
Ładna
Ja pozbył bym się tylko "motorówki" z przodu i wsadził co najmniej 16'' , ale tak poza tym wygląda bardzo ładnie.
Motorówka fakt dziwnie wygląda. To wina springów zapewne. 16 napewno nie będzie, sportowego zawiasu również ponieważ to ma być rodzinne auto. A co do ceny to dałem równiutkie 3 tys pln
To nie jest wina sprężyn - takie są linie błotników w Nubirach po prostu - żeby mniej więcej to wyglądało trzeba albo opuścić przód albo podnieść tył - ze wskazaniem na to pierwsze jednak
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-02-27, 07:11
Jakieś sugestie co zrobić?
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-27, 09:59
Ja bym nic nie robił, jeżeli faktycznie auto ma być rodzinne.
Nuba fajnie "pływa" na seryjnym zawieszeniu i komfort jest całkiem całkiem jeżeli chodzi o pokonywanie nierówności i spokojną jazdę.
Nie mówię tu o prędkościach autostradowych, i prób skrętów przy takowych, bo to auto nie zostało do nich stworzone...
Już film z testu ANCAP powinien dać do myślenia i pohamować rajdowe zapędy
Więc ja jestem ostrożny w usportowianiu czegoś co się do tego nie nadaje
Raz miałem potrzebę przy około 60-70 w nocy ominąć psa, wlazł na 1/3 mojego pasa... zestaw nie zawiódł i wszystko poszło bardzo sprawnie bez odczucia, że zaraz wykopertnę się na dach
Przy większej prędkości... Tutaj wchodzi już fizyka, siła odśrodkowa wraz ze wzrostem prędkości po prostu daje w kość, jak auto się nie pochyli, to my latamy jak pacynka po fotelu bo nie ma żadnego trzymania bocznego...
Wiadomo, im wyżej auto siedzi, tym kierowca bardziej odczuwa jak go wyrzuca...
W serii nigdy bym się nie odważył na takie prędkości z jakimi obecnie jeżdżę. Głupie manewry jak np. zjazd z ronda to zupełnie inne doświadczenie
Druga kwestia to właśnie 16stki, na powiedzmy 195/50? u Ciebie jak mniemam jest 185/65/R14 a taka guma jest już w jakimś stopniu podatna na wychylenia boczne... I jest to odczuwalne...
Ja na lato mam jakieś chore 205/55R15 po poprzednim właścicielu.
Na pewno za szerokie, bo niedobrane do szerokości felgi, ale nie wiem czy ta szerokość też nie dodaje stabilności przy skrętach, lecz widać, jak opona wylewa się zza kołnierza felgi... co czuć na nierównościach jak auto na boki chodzi.
I nie jest to problemem zawieszenia, bo na zimówkach, wjazd w dziurę jednym kołem nie wzruszał bardzo autem.
Na zimę 185/65R14 - lato a zima, wiem, zima bardziej miękka, ale różnica jest nie do opisania...
Mniejszy profil opony, to co prawda bardziej wyczuwalne nierówności... coś za coś.
Jeszcze zostają tuleje poliuretanowe... ja się nie wypowiadam, ale kilka osób włożyło, jedni płakali bo kupili jakiś szmelc, Strongflex to podobno jedyne rozwiązanie.
Obniżać? Wszystko zależy od potrzeb, ja bym się chyba nie odważył
Weź tu zwalniaj przed progami i dziurami... woź deski w bagazniku by gdzieś wjechać, to nie dla mnie mały żarcik
Zmiana amortyzatorów na pewno sporo poprawi, ale to jest już niemały koszt jak na "fanaberię" sprężyny bym zaryzykował i zostawił jeszcze seryjne.
Wszystko rozchodzi się o kasę, jeżeli masz na eksperymenty i ryzyko, że może Ci się nie spodobać i będzie to utrudniać podróżowanie - zawsze można kombinować
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-02-27, 11:39
I to się nazywa wyczerpująca wypowiedź. Co do opon to trafiłeś. 185/65 14 zimowe których właściwie nie zakładałem mam 175 65. Auto ma być przedewszystkim wygodne. Prędkości pokonywane na zakrętach mnie nie interesują bo i tak zwalniam. Takie zboczenie.. Wielkich zmian w zawieszeniu nie planuje, felgi są na tyle dobre ze nie ma potrzeby ich zmieniać, no może na 15 ale to nie jest piorytet
TigerZary
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 SX
Imie: Paweł
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 60 Skąd: Żary
Wysłany: 2015-04-08, 10:57
Z faktu że nie długo jeżdzę Nubą to mam pytanie do bardziej doświadczonych uzytkowników. Czy do Nubiry I z obecnym silnikiem 1,6 bez kłopotów wcisnę silnik 1,8 od opla vectry B? Wiem że są mniej awaryjne i odporne na lpg ktory posiadam