Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-09-04, 20:07 [NEXIA] poważny problem z zapalaniem
Mój problem z zapalaniem od czasu do czasu przerodził się w coś poważniejszego. Czy samochod ciepły czy zimny trzeba ze trzy razy długo pokręcić aż w koncu zaskoczy, dlawi sie chwile po czym chodzi juz normalnie. Dzieje sie tak zapalajac na bezynie i na gazie bez różnicy. Potem w czasie jazdy nie ma już problemu.
Wymienilem już:
- świece
- kable wysokiego napiecia
- cewke aparatu zaplonowego
- palec
- kopułkę
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- pompe paliwową
- klemy
Sprawdzalem cewkę wysokiego napiecia miernikiem, od razu po przekręceniu kluczyka podaje napięcie.
Mam przejechane 190700 km, na dniach planuje wymienić rozrząd bo to już chyba najwyższy czas, pytanie czy przez za luźny pasek rozrządu mógł on przeskoczyć o np. jeden ząbek i powodować te problemy z zapalaniem i np. spadek mocy bo wydaje mi się że takowy odczuwam (chyba że już za dużo od Nexa wymagam) ?
Planowałem wymienić wtryskiwacze ale skoro na gazie i gorącym silniku tez nie odpala od razu to nie jest to CHYBA wina układu paliwowego.
Mam przejechane 190700 km, na dniach planuje wymienić rozrząd bo to już chyba najwyższy czas
I jeszcze się pytasz ?
Igrek [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-06, 08:03
czyli według Ciebie to kwestia rozrządu czy przebiegu ?
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-06, 14:00
Raczej niewymienionego rozrzadu przy takim przebiegu...
Igrek [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-07, 18:03
Spadek mocy też może być związany z rozrzadem ?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-07, 18:18
Jak najbardziej. Akurat w Kadecie ale musialem korygowac kat wtrysku pompy wtryskowej po wymianie rozrzadu bo byl lekki mul.
Igrek [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-07, 19:06
We wtorek idzie samochód do warsztatu na wymiane rozrzadu, czyli podsumowując moge sie spodziewać ze zacznie normalnie zapalać i odzyska pare utraconych koników ?
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-07, 19:43
Moze byc jeszcze 100 innych rzeczy ale wymienic rozrzad jesli nadchodzi jego czas to podstawa (mam nadzieje, ze nie przejechal tych 190kkm od nowosci )
Igrek [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-07, 19:59
Jestem drugim właścicielem, poprzednik serwisował go jak należy z tego co widziałem z dokumentacji w polmozbycie, a o efekcie wymiany poinformuję, najwyżej dalej bedziemy szukać przyczyny. Póki co dzieki za pomoc.
Igrek [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-11, 07:39
Wczoraj odebrałem Nexa, pierwsze spostrzeżenie ? Nie zapala od razu.
Wymienione: kompletny rozrząd + pompa wody + pasek klinowy + uszczelka pod przykrywą zaworów.
Więc ?
Co może być przyczyną problemów z zapalaniem ?
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2008-09-11, 18:57
Igrek - jutro jestem w szczecinie od godz. ok 8 do 13 . Jak chcesz się widnąć i pogadać o twoim problemie z autem to nie ma sprawy.
Igrek [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-11, 21:00
a masz jakis pomysł co to może być ? byśmy mogli sie spotkać