X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Inny] Pierscienie centrujące

Autor Wiadomość
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 486 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7737
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-03-07, 15:03   [Inny] Pierscienie centrujące

pytanie do tych co mieli z tym stycznosc :cfaniaczek: redukcja jest z 74,1 na 56,6,pytanie brzmi czy te "plastikowe" pierscienie zdają egzamin czy lepiej kupic metalowe? Różnica jest spora dlatego się zastanawiam




 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2015-03-07, 19:10   

Plastykowe zdają spokojnnie egzamin szczególnie jak są grube. Sam mam redukcję na 54mm z dużego rozmiaru. Metalowe mają tą mogą się zapiekać.
 
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 486 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7737
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-03-07, 19:34   

ok dzieki. A masz jakiegos sprawdzonego sprzedawce na all albo jakis sklep?




 
 
Ursus
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-08, 09:23   

wnd, właśnie po raz trzeci zakupiłem pierścienie centrujące i po raz trzeci u tego samego sprzedawcy na allegro - pk-Tuning. Na poprzednich, które u niego zakupiłem raz jeździłem rok i sprzedałem samochód, a w Nubirze mam te same pierścienie już 3 lata i wciąż są ok.
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 697 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11070
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2015-03-08, 14:15   

Robaszek127 napisał/a:
Metalowe mają tą mogą się zapiekać.


Tak jak plastikowe tylko metalowe nie pękną przy demontażu nawet mimo grubości plastiku ;)
Mam jedne i drugie na dwóch różnych zestawach kół, w sumie zachowują się tak samo ALE jednak jeden plastikowy uszkodziłem.
Z biegiem czasu plastik kruszeje jednak. Ja jednak wybrał bym metal :)

wnd, a jakiś operatywny tokarz w okolicy nie funkcjonuje ??




 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Yoshi
Administrator


Auto: Nubira II 2.0 CDX
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8424
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2015-03-09, 08:47   

Dajcie spokój. Pierścienie z wysyłką kosztują około 16-20 zł. Możesz spokojnie brać te z plastyku i nic złego nie ma prawa się dziać.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 486 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7737
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-03-10, 08:52   

Ok,dzieki za porady biore te z plastiku.




 
 
powwk

Auto: Był Lanos 1.5, jest Volvo V40 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 323
Skąd: Włocławek - Poznań
Wysłany: 2015-03-22, 17:29   

Odświeżę i zapytam. U mnie z tyłu nie pisze jaka jest średnica otworu.. nie ma symbolu średnicy w ogóle, poza et, rozstawem i jakimiś znaczkami mam jeszcze napis A 70. Mogę to normalnie zmierzyć miarką i na tej podstawie kupić pierścień? Wydaje się to proste, ale wolę się upewnić.
 
 
Ursus
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-22, 18:19   

Na każdych felgach, które się przewinęły przez moje ręce nie było oznaczeń średnicy otworu centrującego :cfaniaczek: no i Tobie również nie pozostaje nic innego, jak samodzielnie zmierzyć średnicę. Tylko weź poprawkę, że te średnice są podawane z dokładnością do dziesiątej części mm, więc jako "miarki" wypadałoby użyć np. suwmiarki.
 
 
powwk

Auto: Był Lanos 1.5, jest Volvo V40 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 323
Skąd: Włocławek - Poznań
Wysłany: 2015-03-22, 21:32   

Dzięki kolego, krótko i na temat :)
 
 
Kosiarz88


Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: Krzysiek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 254
Skąd: Tychy
Wysłany: 2018-05-10, 08:56   

Hej. Wyslalem taka wiadomosc do firm sprzedajacych pierscienie centrujace - Witam, czy można zamówić pierścienie 57,1 / 56.6, a o to odp.
Nie mam takich pierścieni i nie będziemy mieć różnica to 0,5 mm czyli  grubość pierścienia 0,25
Niby sa na allegro 2 aukcje na kilka tys. pozostalych, gdzie mozna zakupic tak cienkie pierscienie, ale czy ma to jakis sens. Moze to glupie, ale mysle ze jak bym obwiazal kilka razy piaste tasma teflonowa, to wyjdzie na to samo. Macie moze jakis pomysl ? Jezdzic z taka szpara ? Felgi z vw.



Silnik: 4-2-1 + bandaż, zimny dolot, stożkowy a'la HKS
Zawieszenie: Vogland - 30mm z VA, Bilstein B4, stabilizator tył. Rozpórka góra, dól 970kg 107 PS
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt