X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] Nie pali na jeden cylinder

Autor Wiadomość
Lanos2003

Auto: Daewoo Lanos 1,4 8 V SOHC OBD II , EURO III
Imie: Krystian
Wiek: 24
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 69
Wysłany: 2015-03-27, 20:49   [Lanos] Nie pali na jeden cylinder

Lanos 1,4 8 V SOHC wersja Euro III, nie pali na czwarty cylinder. Bo zmierzeniu zasilania na kostce wtryskiwacza brak masy. Faza jest stała wiec jest git, natomiast brak zera które wychodzi z ECU. Nw czy szukać po kablach czy komuś się zdarzyło, żeby scieżka poszła na ECU. Nie pracuje na gazie bo sterownik gazowy nie dostaje impulsu z wtryskiwacza benzynowego. A zdarza się, że przerzuci się na gaz, w czasie jazdy tak jakby dostał gdzieś impuls. A później znowu go traci, i gaz się wyłącza i załącza się na beznynę. Iskra jest. Brak jakiego kolwiek błedu. Check się nie świeci. Proszę o pomoc. Każda rada ważna.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11099
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2015-03-27, 21:11   

Sprawdź wiązkę silnika a przede wszystkim wtrysków.




 
 
 
Lanos2003

Auto: Daewoo Lanos 1,4 8 V SOHC OBD II , EURO III
Imie: Krystian
Wiek: 24
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 69
Wysłany: 2015-03-27, 21:28   

Wiem właśnie jutro będę sprawdzał czy spodziewać się tam poważnych mostków na wiazce silnika w szczególności wtryskiwaczy jak tam jest świeżo założony gaz sekwencyjny. STEROWNIK STAG-4


Jeszcze mam jedno pytanie, gdyby się okazała rzecz straszna kable byłyby dobre i nie wychodził sygnał na 4 cylinder z ECU to powinien się oświecić CHECK czy nie?
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7829
Skąd: w-wa
Wysłany: 2015-03-28, 12:55   

a wtryskiwacze masz na wtyczkach, czy dolutowany ten gaz ? możesz przepiąć jak fabryka zrobiła ?
teraz sygnał leci przez sterownik lpg.
stag korzysta jeszcze z sygnału tps i sondy. resztę ma swoje.
Lanos2003 napisał/a:
Nw czy szukać po kablach czy komuś się zdarzyło, żeby scieżka poszła na ECU.

ścieżka nie, tranzystor sterujący tak. 3,50 u mnie, także może źle nie będzie, jak jest taki sam u ciebie :wink:
to była krótka awaria, ale nie przypominam sobie żeby świecił check :myśli:

http://daewooforum.pl/temat16318.html
euro-sreuro, ale jak masz podobnie wykonaną wiązkę... puszkę przy podszybiu ze złączami też masz ?
P0507 także może wystąpić z powodu braku połączenia ecm ze sterowanym krokowym.
i robi się ciekawie...
 
 
Lanos2003

Auto: Daewoo Lanos 1,4 8 V SOHC OBD II , EURO III
Imie: Krystian
Wiek: 24
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 69
Wysłany: 2015-03-29, 00:04   

Zamykam temat. Brak dobrego kontaktu kabla z wtyki ECU z pinem w ECU. Przeluutowalem, docislem jest git. Dzięki chłopaki za wszystkie rady były bardzo pomocne.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt