X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Leganza] Złota Leganza

Autor Wiadomość
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3915
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-06-23, 19:44   

lewockir napisał/a:
swap nie wchodzi w grę :) krótko mówiąc nie stać mnie. czyli po rozwiązaniu bolączek elektryczno-mechanicznych zastanowię się nad propozycją Strusa nie powinna być jakaś bardzo droga a poprawi właściwości pod prawą nogą :D


ewentualnie jakies softowe doladowanie silnika tez powinno dac ok 200km bez jakis drastycznych przerobek w samym silniku ;)



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
BraveHeart
Grupa Podlaska


Auto: NONE
Imie: Wojtek
Wiek: 28
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 1034
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-06-23, 20:33   

strus napisał/a:
Odczowalne przyrosty powinien dac wydech 2,25" z kolektorek 4-2-1 i do tego koniecznie porting glowicy. Mysle ze moglo by wypluc ok 150km


strus napisał/a:
lewockir napisał/a:
swap nie wchodzi w grę :) krótko mówiąc nie stać mnie. czyli po rozwiązaniu bolączek elektryczno-mechanicznych zastanowię się nad propozycją Strusa nie powinna być jakaś bardzo droga a poprawi właściwości pod prawą nogą :D


ewentualnie jakies softowe doladowanie silnika tez powinno dac ok 200km bez jakis drastycznych przerobek w samym silniku ;)


gdyby to było takie łatwe i proste to ludzie nie wkładali by V-ki, nie wiem czy wiesz że 2.0 do mocarzy nie należy i wiele osób wręcz narzeka na ten silnik (panewki, korbowody wychodzące bokiem) o ile 1 opcja może jakoś by poszła, o tyle turbo tej jednostki na 200KM skończyło by się katastrofą :) najlepiej jest doprowadzić auto do pełnej sprawności czyli całe 133KM (po kilkunastu latach na LPG zostaje 100KM i narzekanie) i wtedy zastanowić się czy warto, miałem zdrowiutkie 2.0 PB w automacie i bez problemu objeżdżałem stare BM'ki 1.6, 1.8, 2.0 LPG. Nawet 1.8is padła, bo najważniejsze jest aby mieć moc na aucie a nie w dowodzie...
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2015-06-23, 20:44   

na szczęście na gazie jeździ 5 lat więc nie powinno być tak źle....pewnie że fajnie było by wrzucić jakiś 3.2 i modzić.... to może jeszcze inaczej jaki koszt byłby wrzucenia ot np samego 2,5 ?? bo to już baza żeby dać jakiś wałem wydech i było by wspaniale.



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3915
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-06-23, 21:30   

BraveHeart napisał/a:

gdyby to było takie łatwe i proste to ludzie nie wkładali by V-ki, nie wiem czy wiesz że 2.0 do mocarzy nie należy i wiele osób wręcz narzeka na ten silnik (panewki, korbowody wychodzące bokiem) \...


Dziwne, slyszalem kiedys o Nubirze z tym silnikiem ok. 300KM i nic sie nie dzialo. Bardzo wazne jest strojenie, mozna zrobic 200KM i lagodnie poprowadzic niuton i nawet bez odprezania powinno to jakos jezdzic oczewiscie jesli silnik jest w dobrej kondycji.

BraveHeart napisał/a:
najlepiej jest doprowadzić auto do pełnej sprawności czyli całe 133KM (po kilkunastu latach na LPG zostaje 100KM i narzekanie)


Cos o tym wiem, bo moja Leganza na pb jedzie slabo a na lpg to juz wogole tragicznie.

lewockir napisał/a:
to może jeszcze inaczej jaki koszt byłby wrzucenia ot np samego 2,5 ?? bo to już baza żeby dać jakiś wałem wydech i było by wspaniale.


Robiac to samemu jakies 3-5tys zalezy jak uda sie dorawc graty. Oddajac komus to raczej 5-10tys ale przy tej kwocie juz warto dorzucic tego tysia czy dwa do 3.0 ;)



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2015-06-24, 05:47   

okey czyli wracam do wcześniejszej wypowiedzi najpierw doprowadzić do ładu elektryczno-mechaniczne usterki i poprawił właściwości poprzez ulepszenie wdech-wydech.

usterki :
zgrzyt przy wrzuceniu trójki ?!?!?!
silnik pracuje falowo (wymienione filtry płyny rozrząd kable świece.....chyba też krokowy)
przy puszczaniu gazu szarpie

a co do większych mocy oddam się do czytania tematów Strus'a bo będzie moc :)



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2015-08-08, 13:37   

dawno nie było nic pisane, przedstawiam sposób na umocowanie kratek nawiewu w legi



magiczne trytyki inaczej paski elektryczne :)

poza tym wygłuszony bażnik z klapą oraz wszystkie drzwi taśmą dekarską i pianką pod panele. Nie mam pytań działa świetnie. Przy obecnych upałach tylko kawałek się odkleił, ale z mojej winy. cisza i spokój z poprawą dzwięku. Zostało mi jeszcze tylko zdjęcie deski i wygłuszenie jej wraz z grodzią oraz słupki przednie.



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2015-12-19, 08:42   

od zakupu czyli rok i dwa miesiące leganza się zepsuła.... siadła pompa paliwa i uszczelka pod pokrywą zaworów zalewając świece z gniazdami..... dwie niezwiązane ze sobą awarie....

i pytanie odnośnie uszczelki - prawdą jest że co drugą wymianę oleju trzeba ją wymieniać ?? czy można kupić jakąś pancerną i elastyczną żeby pracvowała?? a może wymiana plastikowej pokrywy wymienić na inną żeby się nie odkształcała??



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
rgre

Auto: nubira l 1.6 16V lpg lllgen
Imie: Roman
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 6742
Skąd: w-wa
Wysłany: 2015-12-19, 12:23   

mnie erlinga ogarnia drugi silnik i trzecią zmianę oleju, także dobra uszczelka to podstawa. poci się już delikatnie, ale to przecież używka :lol:
a pokrywa oczywiście że metalowa byłaby lepsza
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2015-12-19, 13:38   

tylko pewnie takich pokryw niema do leganzy



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2016-08-04, 13:18   

podróż z Grodzisk Mazowiecki - Kielce ...50 km przed Kielcami zostałem bez hamowania !!!! do tego stopnia że prawy przód ściskał tarcze i trzęsło samochodem, dopiero po kolejnym pier@#$@# w pedał odpuściło, po 10-15 minutach zaczęło wracać do normy (czas na ostygnięcie?!) pytanie oczywiście oprócz przejrzenia przesmarowania tłoczków etc. coś da wlanie płynu hamulcowego wysokotemperaturowego i przewody w oplocie ??



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7251
Skąd: miękoszynek
Wysłany: 2016-08-04, 15:26   

lewockir napisał/a:
coś da wlanie płynu hamulcowego wysokotemperaturowego i przewody w oplocie ??
nie zaszkodzi ale zacznij od sprawdzenia w jakiej kondycji jest cały uklad hamulcowy




 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3915
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-08-04, 17:45   

Zaciski Akebono to pomylka najlepiej bylo by je wymienic na ATE.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2016-08-04, 18:45   

nie wiem czy aż tyle chce zainwestować... przynajmniej na chwilę obecną - plan że chyba na jesień lega idzie na handel i w to miejsce kombi.... albo lege przerobić na kombi :myśli:

btw jeśli zmiana zacisków to rozumiem, że z innego samochodu trzeba dobrać??



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
lewockir

Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 160
Wysłany: 2016-09-15, 17:55   

decyzja zapadła, że lega zostaje ze mną i mnóstwo się dzieje
- wyspawane kielichy amorów z tyłu
- naprawiony prędkościomierz :piwo: (skrzynia używana zalana nowym olejem)
- usunięte wszystkie wycieki (wspomaganie, skrzynia, misa olejowa)
- zrobiony korek wlew oleju

a co dalej ?? usunięcie kolejnych denerwujący rzeczy i szykowanie fury w stronę stan salonowego.... mam nadzieje, że wystarczy czasu i pieniędzy


pzdr



kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7251
Skąd: miękoszynek
Wysłany: 2016-09-15, 19:43   

lewockir napisał/a:
decyzja zapadła, że lega zostaje ze mną
:brawo:
lewockir napisał/a:
mam nadzieje, że wystarczy czasu i pieniędzy
oby, ja też swoją chcę trzymać ale trudno powiedzieć co bedzie za jakiś czas




 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt