X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Faster - zielony ticolot ;)

Autor Wiadomość
Faster89

Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 26
Wysłany: 2015-05-01, 21:38   [Tico] Faster - zielony ticolot ;)

Witam wszystkich serdecznie.
Wreszcie znalazłem czas żeby założyć swój temat i zrobić kilka zdjęć tak więc do rzeczy ;)

Marka / Model - Daewoo Tico SX
Pojemność silnika - 796
Liczba koni - 41
Rocznik - 1996

Modyfikacji brak, wszystko na razie seria :) Pomysły jakieś są gorzej tylko z czasem i wolnymi funduszami, ale zaglądam na forum także jeśli coś nowego wpadnie do autka to na pewno będę wrzucał relacje :)

A teraz trochę historii :P
Tico jest w rodzinie od samego początku używane jako dodatkowy samochód na krótkie trasy dlatego przebieg kiedy go odziedziczyłem wynosił 84 tys. km. Autko bezwypadkowe po 2 stłuczkach których o dziwo nie widać, tico ma twardy tylny zderzak bo były to dwa wjazdy w tył na światłach. Ogólnie autko było bezawaryjne aż do 2013 roku, przegapiony remont przedniego zawieszenia poskutkował wypadnięciem przedniego koła, po tym incydencie Tico powędrowało na bok i przez rok stało pod drzewkiem ( miało iść na sprzedaż ale jakoś nikt nie miał czasu się tym zająć i tak trafiło do mnie ) . Po remoncie przedniego zawieszenia okazało się że ten postój to nie było nic dobrego, autko odpaliło ale nie mogło utrzymać wolnych obrotów, nie miało mocy, gasło, hamulca praktycznie znikły i tu zaczęły się kolejne naprawy. Niedawno został wymieniony rozrząd, olej, wszystkie filtry, przewody zapłonowe, świece, kopułka, kolcki hamulcowe, przewody hamulcowe, serwo + pompa hamulcowa. Po wszelkich regulacjach pojawił się problem o którym pisałem na forum czyli Tico potrafiło gasnąć po rozgrzaniu i odpalać dopiero na drugi albo trzeci dzień, po lekturze padło że to prawdopodobnie cewka lub aparat zapłonowy tak więc wycieczka na stację demontażu pojazdów i zakup cewki i aparatu zapłonowego. Niestety po ich wymianie problem pojawił się znowu i okazało się że winna temu jest pompka paliwa która potrafiła się zacinać, po wymianie wszystko jak na razie jest ok. Tak więc Tico dostało nowe życie i jeździ ok tylko mam problem z obrotami na biegu jałowym raz są ok a raz silnik potrafi zgasnąć na światłach, próbowałem to jakoś poregulować ale niestety nie udało się na razie nic zdziałać a więc jeżdżę dalej na razie tak jak jest :/

Co do planów na przyszłość to na pewno odświeżenie lakieru i pozbycie się rdzy która zaczyna się pojawiać na progach i nadkolach do tego montaż jakiegoś prostego radyjka żeby coś grało :) Także na razie to by było na tyle zapraszam do komentowania i zadawania pytań, chętnie na nie odpowiem :) Pozdrawiam

 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Fantas
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: OAG
Imie: Tadeusz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 1814
Skąd: Tleń, Bydgoszcz
Wysłany: 2015-05-02, 16:46   

Trzeba pochwalić to, że włożyłeś dużo pracy i wysiłku w doprowadzenie Ticusia do dobrej formy. Oby dalej auto dobrze służyło i życzę szybkich realizacji planów. :)
 
 
Faster89

Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 26
Wysłany: 2015-05-04, 08:33   

Pora na montaż prostego radyjka żeby chociaż coś grało + niedługo cb radio :)

 
 
Deejf
Grupa Pomorze


Auto: Szare 91L
Imie: Dawid
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1060
Skąd: Skarszewy/pomorzeGST
Wysłany: 2015-05-10, 23:46   

Jeśli masz kłopot z gaźiorem pakuj go do mnie w paczkę i odeśle wyregulowany :P



Moje Tico >> http://daewooforum.pl/temat67351.html#902764

Jak podłączyć radio w Tico? :piwo:
http://daewooforum.pl/temat69335.html#932857
 
 
 
Faster89

Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 26
Wysłany: 2015-05-11, 08:13   

Właśnie nie wiem w czym tkwi problem, być może po takim długim postoju gaźnik trzeba dobrze przeczyścić a ja sam trochę boję się za to zabierać :/ 2 tygodnie temu udało mi się ustawić fajne obroty na biegu jałowym i już było ok, kilka dni temu znowu zaczęły się cyrki i znowu obroty są tak niskie że czasem gaśnie a przecież nic nie było zmieniane ;/ Chyba przełożę aparat zapłonowy ten co był wcześniej może coś się zmieni ;/ Jeszcze ten problem z hamulcami :/ wymieniona pompa hamulcowa i serwo, pozmieniane przewody, cylinderki, klocki płyn jest nie widać żadnych wycieków a hamulce są tak słabe że trzeba bardzo uważać :/ i do tego dochodzi że jak nacisnę hamulec to obroty obniżają się tak że auto gaśnie na skrzyżowaniach :/
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Wiek: 33
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4133
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2015-05-11, 19:56   

Faster89, w tico klientki miałem podobny problem. Silnik pracował na ssaniu a gdy schodził na wolne obroty to gasł. Przyczyną był czujnik w aparacie zapłonowym :)



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
Faster89

Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 26
Wysłany: 2015-05-11, 21:18   

Wcześniej opisywałem problemy z tym że auto gasło i nie chciało odpalić myślałem że to wina aparatu więc wymieniłem go na używkę a problemem okazała się pompa paliwa, także teraz stary aparat zapłonowy wróci na swoje miejsce może to pomoże bo obroty wariują. Czasem są ok a czasem tak niskie że silnik prawie gaśnie, wszystko oczywiście po zejściu ze ssania.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt