X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Wymiana uszczelniacza półosi

Autor Wiadomość
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-05-07, 08:50   [Lanos] Wymiana uszczelniacza półosi

Panowie potrzebuje pomocy, mianowicie nie mogę poradzić sobie z wyjęciem tej części zaznaczonej na zdjęciu czerwonym kolorem, zdjęcie jest poglądowe ale ta część jest taka sama jak u mnie w lanosie

odkręciłem te śrubkę 10 i wyjąłem blaszkę i myślałem że się to wykręca ale za cholerę nie chce wyjść. :szok:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
engus

Auto: Leganza 2.0 CDX LPG
Imie: Paweł
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 93
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2015-05-07, 11:02   

A po co chcesz to wyciągnąć? Uszczelniacz półosi wchodzi do środka, wymienia się go bez rozkręcania - przynajmniej w leganzie. Musisz stary wyciągnąć ostrożnie, by nie podrapać miejsca jego osadzenia a nowy powoli i równo nabić w miejsce starego.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2015-05-07, 18:22   

waldimor napisał/a:
odkręciłem te śrubkę 10 i wyjąłem blaszkę i myślałem że się to wykręca ale za cholerę nie chce wyjść. :szok:


jak to odkręcisz to możesz wyrzucić skrzynie bo na tym reguluje się luzy w skrzyni :lol:

wymiana uszczelniacza tylko na aucie, drugą stronę możesz sobie odkręcić



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-05-07, 20:29   

ta już po ptokach wykręciłem kilka godzin temu, uszczelniacz za chiny nie chciał zejść trzeba buło ostro wybijać więc bym tak nie wyciągnął ale dzięki za info. mimo wszystko chyba da się jakoś ustawić ten luz
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2015-05-07, 22:04   

maciejkao napisał/a:
Nie luzy w skrzyni, a naprężenie łożysk kosza mechanizmu różnicowego.


oczywiście masz racje, nie miałem siły bawić się w szczegóły, niemniej jednak proste to ustawienie nie jest

waldimor napisał/a:
ta już po ptokach wykręciłem kilka godzin temu, uszczelniacz za chiny nie chciał zejść trzeba buło ostro wybijać więc bym tak nie wyciągnął ale dzięki za info. mimo wszystko chyba da się jakoś ustawić ten luz


nie ma z tym problemu, wymagany jest dobry patent a jest ich wiele, np łyżka do opon :P



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-05-07, 22:52   

Jak to mówią nauka kosztuje wydaje mi się że dobrze ustawiłem ale jak się za jakiś czas rozsypie to kupie nową przynajmniej będę miał wprawę w wyciąganiu skrzyni :zły:
 
 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-05-09, 08:31   

Jakoś nie specjalnie chce mi się wierzyć w to że każdy warsztat zrobiłby to tak jak piszesz no chyba że specjaliści od skrzyń :mdleje:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2015-05-09, 15:27   

waldimor napisał/a:
Jakoś nie specjalnie chce mi się wierzyć w to że każdy warsztat zrobiłby to tak jak piszesz no chyba że specjaliści od skrzyń :mdleje:

Nie musisz wierzyć - nikt cię nie zmusza. Wymiana uszczelniaczy półosi jest prosta jak drut . Jednak należy wydać kilkaset zł . na odpowiednie narzędzie. I co najważniejsze nic nie demontujemy ze skrzyni poza uszczelniaczami. Regulację naciągu łożysk wykonujemy tylko w przypadku rozbiórki skrzyni .
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt