Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wg. mnie na tych felgach wygląda sporo lepiej Ogólnie ten samochód mi się bardzo podoba, a Twój egzemplarz jest po prostu świetny Powiedz mi jakie są obroty na piątym biegu przy 160 km/h? I kolejne pytanie czy był w evandach tempomat? I jeszcze jedno czy silnik jest taki sam jak w nubirze i leganzie?
Co do wlewu w błotniku to spokojnie można to zaspawać, ale trzeba to później mądrze zabezpieczyć
Jakie obroty sa przy 160 to tego ci nie powiem aktualnie jezdze sluzbowka wiec evanda wiecej stoi niz jezdzi. Evandy byly wyposazone w tempomat a silniki sa te same co w leganzie i nubirze tylko ponoc osprzetem sie roznia a słupki te same z tego co sie orientuje to jest silnik chyba t20sed
Harnaś, przy 160 ok. 4400 rpm.
bartek_tychy, Co do ostatnich modów niestety podzielam zdanie Kacpra. Ale to nie mi ma się podobać tylko Tobie! Czekam na kolejne
Panowie jakieś zmiany trzeba wprowadzać zeby nudno nie bylo
Co do powazniejszych rzeczy mam dziwne chrobotanie z przodu tylko nie wiem skad piasty i hamulce wykluczam ale podejrzewam przegub wewnetrzny ma moze ktos jakieś doswiadczenia w temacie ? Aha i stuki zawieszenia z przodu i z tylu w sumie wszystko wymienione procz amorkow a jak stukalo tak dalej stuka
Pozdro
Przez ostatnie dwa dni walczyłem z car audio w Evandzie, stare głośniki wywalone w ich miejsce wleciał odseparowany zestaw Hertz DSK 165.3 podłączony do już wcześniej zamontowanego wzmacniacza Grundig 2x60W. Dodatkowo drzwi zostały wygłuszone od strony zewnętrznej i wewnętrznej mata dekarska bitumiczną Soudaband firmy soudal. Wrażenie odsłuchowe przerosły moje oczekiwania, basu jest aż za dużo a wszystko gra bardzo czysto.
Pozdro
lewockir
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 160
Wysłany: 2016-09-18, 19:02
To na radiu wyłącz wszystkie dodatki typ podbicia loudnessy etc., i będzie lepiej. Z car audio będziesz bawić się dalej czy tylko to co zrobiłeś i koniec??
kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !
A dzisiaj szybkie mycie plus mały modzik który podejrzalem na jakimś wschodnim forum drugie światło pozycyjne umieszczone o gory lampy gdzie jest światło przeciwmgielne, dolozona tylko oprawka na żarówkę dwuwloknowa według mnie jest spoko
lewockir
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 160
Wysłany: 2016-12-09, 22:23
pięknie wyszło
kiedy znajdziemy się na zakręcie - REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE !