Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Panowie, jako ze w Leganzie jest czesty problem z hamulcem recznym pomyslalem zeby przerobic je tak zeby reczny byl w zacisku.
Opcja 1.
Tarcze przednie 256 wentylowane na tyl + zaciski odpowiedniej szerokosci aby weszla tarcza np. S3 lub Leon Cupra. Minus jest taki ze ze wzgledu na odsadzenie oraz budowe zacisku nie kazde kolo 15" moze wejsc pod ten hamulec.
Opcja 2.
Tarczobeben z Hondy FR-V 282mm x 12mm budowa podobna do tarczobebna z leganzy, do tego zacisk np z Astry G lub Leona I.
Modzil ktos moze cos z heblami tylnymi w Leganzie? Czekam na porady i opinie.
OK tylko ze ktory opel ma podobna budowe zawieszenia z tylu? W leganzie wielowachacz robil Lotus Pozatym ma zostac 114,3 rozstaw. Vectra C ma chyba 5x110?
A może spróbujmy zrobić osłonę bo o to tylko chodzi czy ktoś ma możliwość wykonać rysunek i zwymiarować poszczególne fragmenty i np wykonamy ze stali nierdzewnej spawając.