Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.
W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432
Test auta - Bieszczady 2015 - czyli tysiąc km po górach i werytepach do tego z dziudziusiem Piotrusiem . Ocena- bdb 5/6 Piękny region - dziki i niepowtarzalny. Polecam jako odtrutkę od codzienności Auto sprawdziło sie rewelacyjnie - silnik dawał radę przy pełnym załadunku przy podjazdach rzędu 10%, nie grzał się, zawieszenie super, spalanie w górach przy ostrej jeździe około 10L LPG w trasie udało mi sie przy max załadunku zejść do 8,5 L LPG.
Od niedawna mam taki sam model, i złego słowa o aucie nie mogę powiedzieć. Zastanawiam się nad instalacją LPG, tylko trochę się boję awarii. Czy możesz mi Powiedzieć jak się spisuje, jaka instalka i czy silnik dobrze znosi LPG.
Z góry dzięki
Instalacja u mnie to BRC i z tego co wiem założona była od poczatku. SIlnik jest taki sa jak w Lanosie 1,6 16V a te silniki super znaszą gaz. Ja mam sekwencje - ubytek mocy jest praktycznie nieodczuwalny. Warto zainwestować w taką opcję gdyż jazda na gazie to czysta ekonomia
Przejechałem dziś 100 km i jest OK. Silnik na gazie chodzi ciut ciszej, nie czuć kiedy się przełącza na gaz.
STAKO to producent tylko butli gazu do samochodów, nie produkują instalacji gazowych.
Mają fabrykę w Słupsku - nawet dziś przejeżdżałem obok.
Mam zbiornik Stako 53 litrowy (wchodzi ok 40 litrów) w miejscu gdzie było koło zapasowe.
Jutro zrobię fotki jak mam zamontowaną instalacje pod maską.
będę zobowiązany za fotki, znajomi sie zemnie śmieją, że to jedyne daewoo bez gazu w pl;)
na innych forach przeczytałem o schrzanionych instalkach, więc mnie strach obleciał, bo nie zapowiada się abym zakupił cos inszego w najbliższych latach,
Swoją drogą zastanawia mnie niechęć do marki daewoo, porównując do innych tzn. niemieckich, francuskich, wcale nie ustępują im, coś za coś.stosunek ceny do jakości komfortu jazdy na DUŻY+ dla Koreaniczyka
Kiedyś miałem Lanosa trzy drzwiowego Made in Korea, dlatego po doświadczeniach z Daewoo teraz zdecydowałem się ponownie.
Wolę ładny stan Daewoo niż zjeżdżony niemiecki.
DZięki za foty, a kiedy macie zamiar rozrząd wymieniać? Przeczytałem na innym forum, że producent zaleca co 60tyś km ale użytkownicy twierdzą, że lepiej co 40tyś bo słaby jest w tym modelu
Powiem tak - w tych samochodach z silnikiem Daewoo 1.5 oraz 1.6 16v najpierw zalecano wymieniać rozrząd co 90 tys km(!) jednak około roku 2001 producent zmienił zalecenia i sugerowano by zrobić to co 60 tys km. Z opinii mechaników specjalizujących się w dajewoo dowiedziałem się, że najlepiej wymienic rozrząd w przedziale pomiędzy 50 a 60 tys km lub co 5 lat (tak również zalecał producent). W książce serwisowej mojej Tacumy rozrzad wymieniano co 60 tys km ale niestety robiono tylko sam pasek a nie komplet (a co druga wymiana powinna dotyczyć całości wraz pompa wody) i podciekała mi pompa oraz hałasowało łożysko rolki - przez co pomimo, że od ostatniej wymiany wychodziło około 25 tys km musiałem zainwestować w nowym rozrząd.... Co do polecanych części sa różne opinie - ja już w drugim aucie śmigam na częściach INA oraz DOLZ zaś pasek to Gates - podobno jest to najlepsza konfiguracja ale jak wiadomo ilu ludzi tyle opinii. Z racji tego, że jest to w tych silnikach rozrząd kolizyjny lepiej nie zaniedbywać terminow interwałów wymiany. No i grunt to dobry fachowiec który nie spartoli roboty
Dawno nie pisałem bo nic większego się nie działo z Tacumą (może na szczęście ) Autko śmiga świetnie, lato przeszło bez jakichkolwiek awarii czy innych niespodzianek. Przejechałem od zakupu około 6tys km. Trochę starałem się Tukana podstylizować na hawaii ale chyba nie bardzo to idzie... Ostatnio doszły nowe świece (jedyne słuszne) NGK no i powoli przymierzam się do zimowego pakietu - zakupione zostały stalówki z oponami winter oraz zimowy płyn do spryskiwaczy i deicer do szyb
Poniżej zdjęcia z obecnego okresu czasu tj październik'15- w klimacie nieco muzealnym. Zdjęcia z sąsiedniej zajezdni obok której znajduje się moja.
Hiroshima - http://www.sadistic.pl/style-tuningu-vt173138.htm tu znajdziesz szczegóły. W moim wykonaniu docelowo miałoby to być taki holiday van aby w środku zimy przypominał wakacyjne auto pracuje narazie nad tym
Idzie zima, idzie zima - a więc pakiet zimowy mode on. Zakupiłem w lipcu komplecik kół zimowych dedykowanych do Lacetti ale do Tacumy idą identyczne. Opony Sava Eskimo 3. Kółka założone, zimowy płyn wlany, gumowe wycieraczki są - a więc jesteśmy gotowi
Pierwsza usterka i pierwsza poważniejsza naprawa. Około 2 tyg temu skończył się uszczelniacz wału korbowego. Zauważalne były wycieki oleju na skrzyni w związku z czym pospiesznie udałem się do serwisu. Usterka usunięta i przy okazji Tacuma dostała nowe sprzęgło KPL (oczywiście VALEO). Teraz auto śmiga jak nowe. No i urok Daewoo - za części (sprzęgło KPL, łapa, uszczelniacz) plus wymianę dałem 623zł.
Dziś Tacumka dostałą nowe wyposażenie. Najmłodszy Pasażer rośnie jak na drożdżach więc trzeba było zaopatrzeć się w nowy "tapczan" Myślę, że pasuje do wnętrza.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 21778 Skąd: WT