Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
no ja mam czwartej generacji gaz a i silnik po remoncie i wymienioną wiązkę silnika na nową i to pewnie też ma trochę wpływu ale auto znacząco lepiej jeździ w porównaniu do cewki bo pierwsze odpalenie po remoncie było na ori cewce i kablach dopiero potem była zmiana jak już byłem pewny co do jakości remontu no i że auto chodzi, tak jak napisałem ja jestem zadowolony i uważam że zmiana dała korzyść.
Odkopie temat, kupilem cewki z wiazka z koncowka c, podlaczone wszystko jak w opisie, sprawdzone 10 razy, samochod nieodpala, brak iskry, silnik 1,5 16v
pitersik74
Auto: Lanos SX 1,6 16V Sedan
Imie: Piotr Pomógł: 77 razy Wiek: 49 Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 785 Skąd: Bochnia
Wysłany: 2023-10-23, 17:18
A nie pomieszałeś czegoś? Proponuję załóż nowy temat. Zrób Zdj. Kompendium nie jest aby rozwiązywać problemy.
Niepomylilem niczego, mam jakis trop, wg autodaty napiecie sterowania dla silnika 1,6 wynosi 2v, dla 1,5 16v brak danych w autodacie , zmierzylem oscyloskopem i u mnie w ,1,5 16v wynosi 4,5v