X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] zegarek elektroniczny

Autor Wiadomość
Pioter

Auto: Daewoo Nubira II Kombi
Imie: Piotrek
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 43
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-09-15, 19:34   [Lanos] zegarek elektroniczny

Czy do Lanosa da się włożyć zegarek elektroniczny? W sensie wiem że były wersje z zegarkami, ale akurat brat ma ten najuboższy model (z silnikiem 1,5 SOHC). No i stą moje pytanie - czy da się to zrobić plug&play czy trzeba ciągnąć instalację?

I jeszcze podobne pytanie o licznik - to będzie tak samo jak z Nexią że bez problemu da się założyć licznik z obrotkiem?



Mam 28 lat. Całkiem nieźle jak na faceta w moim wieku. :-)
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-09-15, 19:37   

Pioter napisał/a:
Czy do Lanosa da się włożyć zegarek elektroniczny? W sensie wiem że były wersje z zegarkami, ale akurat brat ma ten najuboższy model (z silnikiem 1,5 SOHC). No i stą moje pytanie - czy da się to zrobić plug&play czy trzeba ciągnąć instalację?


plug&play

Pioter napisał/a:
I jeszcze podobne pytanie o licznik - to będzie tak samo jak z Nexią że bez problemu da się założyć licznik z obrotkiem?


plug&play



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Pioter

Auto: Daewoo Nubira II Kombi
Imie: Piotrek
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 43
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-09-15, 19:43   

O super :D Dzięki za szybką odpowiedź!



Mam 28 lat. Całkiem nieźle jak na faceta w moim wieku. :-)
 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-09-15, 19:56   

no problem :piwo:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
skakun
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-22, 14:08   

ok... plug&play, ale co trzeba odkręcić żeby wsadzić nowy? wydłubać włączniki przeciwmgielnych i awaryjnych? czy całą konsolę trza odkręcić?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
krzema15


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX
Imie: Maciek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 334
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-09-23, 14:53   

a chcesz miec w fabrycznym miejscu?
 
 
 
skakun
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-23, 15:23   

mam tutaj doszukiwać się sarkazmu czy pytania? jeżeli sarkazmu to gdzieś w regulaminie jest, że piszemy tylko odpowiedzi, które wnoszą coś do tematu lub są z nim związane, a inne sobie darujemy.
a jeżeli to jest pytanie to po prostu pytam kogoś, kto już podmieniał zaślepkę z diodą na zaślepkę z diodą i zegarkiem jak to zrobić. na forum nie znalazłem wskazówek dotyczących wymiany tej części... (jak było, to proszę o linka)
może żeby było krócej to którą opcję mam wybrać:
A. trzeba wyjąć przyciski awaryjnych i przeciwmgielnego i potem odkręcić 4 śrubki zaślepki
B. trzeba odkręcić obudowę deski (odkręcić płytkę przy regulacji świateł, śrubki przy desce)
C. trzeba odkręcić środkowy panel poczynając od wyjęcia podstawki na kubki i obudowy dookoła radia
D. poprawna odpowiedź to A+B+C
E. inne..............
pzdr
s
 
 
krzema15


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX
Imie: Maciek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 334
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-09-23, 16:38   

żeby zegarek podmienic to wystarczy tylko wyciagnac ten plastik gfzie jest miejsce na zegarek/ Dokladnie jak poprzednik wyjmujesz przycisk od swiatel przeciwmgielnych i podwadzasz delikatnie zeby nie polamac zaciskow. Z podlaczenie mozesz miec problem bo tam wszystko jest podlaczone do jednego modolu.
 
 
 
skakun
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-24, 01:58   

thx a lot :brawa:
 
 
Sroqraf

Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-02-13, 13:42   

witam borykam się z tym samym problemem. Kupiłem zegarek i po wyjęciu przycisków awaryjnych i przeciwmgłowego tylnego w centrum zostaje panel bez zegarka (z diodą). Domyślam się, że aby dostać się do śrubek mocujących panel z diodą należy zdjąć obudowę wokół zegarów i nawiewu (otaczającą panel zegarka cyfrowego). Panelu nie da się wymienić przez wyciągnięcie go na zewnątrz, a wygląda to jakby wkładany był od spodu (jego grubość zwiększa się). Proszę o ewentualną instrukcję jak pozbyć się tego plastikowego panelu wokół zegarów, nawiewu. Wiem, że dwie śrubki są nad zegarami... a reszta? pozdrawiam
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-02-14, 04:56   

Sroqraf napisał/a:
jak pozbyć się tego plastikowego panelu wokół zegarów, nawiewu. Wiem, że dwie śrubki są nad zegarami... a reszta
zdejmujesz ten plastik w ksztalcie litery 'U" i podnim masz na samej górze 2 srubki które trzymaja ten plastik,z lewej strony trzeba wyjac ten plastik z regulacja pochylenia lamp co jest pod nawiewem (jest na zatrzaskach wystarczy delikatnie podwazyc) pod nim jest jeszcze 1 srubka i gotowe




 
 
tiru89
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-14, 06:52   

kolego żeby się dostać to tak ściągasz "U" później 2 śrubki od radia (jeżeli wyciągniesz będzie wygodniej ale nie jest to konieczne) następnie 2 od nawiewów są na dole po lewej i prawej następnie 2 od całej konsoli śrubki są w tym samym miejscu co nawiewy (lewa & prawa) następnie 2 nad zegarami i 2 za regulacją lamp aaa i jeżeli masz regulację to opuść kierownice będzie Ci wygodniej :)
powodzenia :piwo:

[ Dodano: 2009-02-14, 06:56 ]
Cytat:
pod nim jest jeszcze 1 srubka i gotowe
wnd, 2 śrubeczki są :D :piwo:
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-02-14, 12:25   

dawno to robilem ;)




 
 
Sroqraf

Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-02-15, 12:56   

Witam ponownie. Podszedłem do tematu od innej strony. Szukałem samego elementu który należy zdemontować. Z pomocą przyszedł eBay. Widać doskonale punkty mocowania plastikowego panelu. Mimo wszystko Panowie dzięki za instrukcję i chęć pomocy. W przyszłym tygodniu spróbuję się za to zabrać. Pozdrawiam
 
 
DoMeL82


Auto: Lanos SX
Imie: DoMeL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 169
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2009-11-09, 17:31   

nie ma ktoś do sprzedania takiego zegarka do lanosa, bo nie wiem dlaczego mój raz działa , raz nie działa .miał ktoś taki problem ?



 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt