Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam, mam problem z moim autkiem. Problem wygląda tak:
-prąd niby jest, ale jakby tylko na światła, kontrolki, gniazdo zapalniczki
-nie ma prądu na radio
-pali(bądź paliła)się kontrolka "check engine"
-spalony był bezpiecznik 10, 3 w 1 kolumnie bezpieczników tych pod kierownicą, przy pedale sprzęgła
-pompa została sprawdzona i z tego co mi wiadomo wymieniona
-elektryk sprawdził i niby elektryka działa cała
-samochód jest w gazie fabrycznym
-Lanos 1,4 2001 rocznik
-nie odpala wgl. z benzyny, trzeba kablem bezpośrednio łączyć dopływ gazu z akumulatorem by odpalił
-świece i kable są nowe
-jest śliczna iskra
Piszę tu, bo mechanik zrobił co w jego mocy i teraz auto jest u elektryka i kompletnie nie wie co może być nie tak, bo sprawdził(tak mówił) wszystko i wszystko działa, a mimo to nie chce zapalać z benzyny. Może ktoś z Was miał podobny problem. Problem pojawił się po zmianie gałki zmiany biegów i zamontowaniu anteny. Możliwe, że pierwszym objawem było wyłączające się radio w momencie wyłączenia silnika(zawsze pokazywało godzinę). Będę wdzięczny za każdą pomoc, może jakoś uda się naprowadzić elektryka na coś co padło. Elektryk nie jest 'zaprzyjaźnionym', ale zaufany mechanik mu ufa, więc raczej nie należy do złych(choć odpowiedź-Panie, nie wiem co jest grane-mnie mocno przeraziła).
May the force be with you
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Adikson
Auto: Lanos Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 50 Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-07-02, 18:49
Gaśnie dioda od immo i czy słychać pompę paliwa po zapłonie? No i warto sprawdzić też błędy metodą na spinacz.
Gdy przekręcałem kluczyk przed awarią to zanim odpalałem słychać było długie brzęczenie(?), a teraz jest ono o minimum połowę krótsze. Nie wiem(aż wstyd przyznać) która to kontrolka od immo;/
May the force be with you
Adikson
Auto: Lanos Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 50 Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-07-02, 19:10
Czyli jak na moje problem leży gdzieś w kostkach od immo, normalnie pompka chodzi ze 3 sekundy, a jeśli immo nie puszcza to z sekundę i koniec. Więc zacząłbym od przeczyszczenia styków od immo przy stacyjce i dalej. (w moim wypadku pomogło psiknięcie kontaktem w kostkę przy stacyjce).
Rozbierałem spód kierownicy żeby odciąć autoalarm, bo sądziliśmy że on może blokować prace pompy i powiem szczerze nie kojarzę żadnej czarnej skrzynki. Po lewo było jakieś gniazdo bezpieczników/kostek, może o to Wam chodzi? Na kontrolkę immo nie zwróciłem uwagi(zawsze zastanawiałem się po co ta dioda, szkoda że dopiero teraz się dowiedziałem;( ).
Reasumując, bo dostępu do auta nie mam, co mam polecić do sprawdzenia elektrykowi? Nie chcę by ta naprawa była droga, bo remont wystarczająco mnie wykosztował;/
May the force be with you
Adikson
Auto: Lanos Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 50 Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-07-02, 19:33
Niech sprawdzi po prostu immo, przeczyści wszystkie styki z nim związane pod osłoną.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2015-07-02, 20:46
Feagurth napisał/a:
co mam polecić do sprawdzenia elektrykowi?
Niech przeczyści i sprawdzi styki pudełeczka przymocowanego do kolumny kierownicy, (Lanek
z 2001r. więc immo może być przy cewce na stacyjce)
Do sprawdzenia błędy może być metoda na spinacz jeśli to nie OBD II --> http://daewooforum.pl/temat25538.html , powinno wywalić 12 i 53
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2015-07-02, 20:51
Adikson napisał/a:
Niech sprawdzi po prostu immo, przeczyści wszystkie styki z nim związane pod osłoną.