X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

Summer Cars Party 2015- fotki

Autor Wiadomość
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4448
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-07-23, 21:27   Summer Cars Party 2015- fotki

Temat orientacyjny,do dyskutowania, kto bedzie sie wybieral ,moze zrobi sie jakas liste jak beda chetni

wszystkie informacje sa ponizej

http://www.summercarsparty.pl/



ja mam zamiar sie tam wybrac i prawdopodobnie bede w oba dni tak jak w zeszlym roku .




Ostatnio zmieniony przez .Em. 2015-11-12, 15:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
KuBeK
Grupa Małopolska
Lipton


Auto: Lanos
Imie: Jakub
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1450
Skąd: Kraków/Połaniec
Wysłany: 2015-07-24, 00:42   

Ja planuję się przejechać na dzień :piwo:



Kupię fotel kubełkowy lub półkubełkowy antene automat lub manual. do lanosa hb,
Sprzedam: czarny zderzak tył b. dobry stan, boczki drzwi przód z dziurkami po korbkach,
 
 
Mufu94

Auto: Lanos
Imie: Mathias
Wiek: 23
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 1945
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2015-07-24, 18:28   

Ja Nadol i Świrek (CI dwaj na 99%) też jada i to na 2 dni :D
 
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-24, 18:51   

Kiedy to wypada ?? Może też bym się wybrał :myśli:

EDYTA
Już dojrzałem - niewykluczone że będę w PL ;)
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4448
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-07-29, 17:54   

jezeli chcili bysmy miec kawalek placu to trzeba zglosic 10 aut do 31 lipca,potem wiazdy tylko indywidualnie .




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Mufu94

Auto: Lanos
Imie: Mathias
Wiek: 23
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 1945
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2015-07-29, 18:20   

jest nasz 4 jeszcze tylko 6 os :D
 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6024
Skąd: SY
Wysłany: 2015-07-30, 15:17   

Jak mi sie uda ustalić wolne w robocie to tez bede na 2 dni :D



War... war never changes...
 
 
KuBeK
Grupa Małopolska
Lipton


Auto: Lanos
Imie: Jakub
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1450
Skąd: Kraków/Połaniec
Wysłany: 2015-08-04, 18:13   

Do 15go sierpnia można kupić klubowe - to robimy coś czy nie? Bo do 15go też jest przedsprzedaż = niższa cena na zwykłe bilety.

:piwo:



Kupię fotel kubełkowy lub półkubełkowy antene automat lub manual. do lanosa hb,
Sprzedam: czarny zderzak tył b. dobry stan, boczki drzwi przód z dziurkami po korbkach,
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6024
Skąd: SY
Wysłany: 2015-08-04, 22:43   

raczej wolnego nie wytargam, bo juz do 4go mam wolne września od 24 a potem jeszcze jakis weekend chciałem wolny pod koniec wiec bieda :/ Chyba, ze jakies wolne w grafiku sie trafi to wpadne na spontana



War... war never changes...
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4448
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-08-04, 23:03   

chyba nic z tego nie bedzie ,wiec niech kazdy sobie indywidualnie kupi bilet i po klopocie .

a kto bedzie chcial to zgadamy sie przed SCP i jakos sie tam znajdziemy




 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-04, 23:14   

To wcale nie jest głupie tym bardziej, że jak to u mnie zwykle z urlopem bywa, do końca nigdy nic nie wiadomo
 
 
KuBeK
Grupa Małopolska
Lipton


Auto: Lanos
Imie: Jakub
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1450
Skąd: Kraków/Połaniec
Wysłany: 2015-08-05, 00:15   

Spoko :piwo:



Kupię fotel kubełkowy lub półkubełkowy antene automat lub manual. do lanosa hb,
Sprzedam: czarny zderzak tył b. dobry stan, boczki drzwi przód z dziurkami po korbkach,
 
 
Ad@mus

Auto: Avensis/primera
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 159
Wysłany: 2015-08-05, 21:55   

ja nie jade bo zaś mi fartucha zabierzecie :)



naobrotach.blog.pl
Teraz podchodzi się do życia bardziej konsumpcyjnie, Ważniejsze jest pokazanie się, prestiż niż racjonalne myślenie.
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-05, 21:58   

Kret ale żeby zabrać najpierw go dostać musisz :D
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4448
Skąd: z nikad
Wysłany: 2015-08-15, 20:35   

ja juz bilet mam




 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt