X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Problem z pompą paliwa albo z czymś innym

Autor Wiadomość
slawek08


Auto: Była Leganza 2.0 CDX, Honda Accord VII
Imie: Sławek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 38
Skąd: Szufnarowa
Wysłany: 2015-07-25, 20:40   [Leganza] Problem z pompą paliwa albo z czymś innym

Witam.
Auto Leganza 2,0 Pb + LPG 2generacji
Ostatnio miałem następujący problem: Auto przestało mi odpalać na benzynie. Pompę paliwa było słychać ale nie podawała paliwa. wymieniłem filtr paliwa, spróbowałem na ostro, pompa pompuje aż miło. włożyłem do baku, sprawdziłem wszystkie wężyki, jeden był lekko przytkany syfem. po przeczyszczeniu wszystkiego 4 dni wszystko śmigało. Teraz problem się pojawia od czasu do czasu.
Pompę słychać że działa, a paliwa nie podaje. sprawdzałem przed i po filtrze paliwa. Nie wiem co może być przyczyną zwłaszcza że czasem tylko coś takiego się dzieje. Paliwo w baku jest :)
Z elektryki jestem kiepski, ale skoro pompę słychać to znaczy że działa i z prądami chyba wszystko jest w miarę
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
razor19956
Miłego dnia :)

Auto: Był Lanos, obecnie jest Peugeot 308.
Imie: Dawid
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 1136
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2015-07-25, 20:45   

A czasem immobilasier ci się nie świeci? Tzn. kontrolka od niego?
 
 
slawek08


Auto: Była Leganza 2.0 CDX, Honda Accord VII
Imie: Sławek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 38
Skąd: Szufnarowa
Wysłany: 2015-07-26, 20:30   

właśnie mi się nie świeci, coś czytałem i myślałem że może to być immo ale nie świeci więc raczej to nie jest powodem
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-07-26, 20:36   

slawek08 napisał/a:
jeden był lekko przytkany syfem
moze jakis syf dostał się do przewodów? sprawdz ciśnienie na listwie,
slawek08 napisał/a:
pompa pompuje aż miło.
slawek08 napisał/a:
Pompę słychać że działa, a paliwa nie podaje.
a nie pracuje głośniej? to fabryczna jeszcze? ile masz paliwa? Moze pompa się zaciera




 
 
slawek08


Auto: Była Leganza 2.0 CDX, Honda Accord VII
Imie: Sławek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 38
Skąd: Szufnarowa
Wysłany: 2015-07-27, 17:09   

Ciśnienie na listwie trzeba sprawdzac jakims specjalnym manometrem? A dzisiaj inny problem: odpala na benzynie i po sekundzie gasnie. Nie mam pomysłu co się może dziać. Proszę o pomoc
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2015-07-27, 19:15   

może jakiś błąd się zapisał w ECU?



Nubira II 1.6/2.0 momenty dokręcania:
http://daewooforum.pl/temat81468.html
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7844
Skąd: w-wa
Wysłany: 2015-07-28, 10:42   

slawek08 napisał/a:
Ciśnienie na listwie trzeba sprawdzac jakims specjalnym manometrem?
samą listwę i regulator ja sprawdzałem pistoletem do kół i kompresorem, niepodłączona puszczała ciśnienie powrotem powyżej 3bar, także ok. regulator ? grom wie - był bez podciśnienia, z nim nie badałem - bo problemu nie mam, tylko taki test to był...
dobra pompa daje ciśnienie min 5bar z tego co pamiętam, do 9. pistolet też wystarczy. problem to trójniki by podłączyć to z paliwem i sprawdzić na pracującym silniku.
ważne by ciśnienie na listwie zawsze utrzymywało się na 3bar. to ciśnienie paliwa do obliczania dawek paliwa.
czas otwarcia wtryskiwacza i ciśnienie paliwa=ilość paliwa z wtryskiwacza.
slawek08 napisał/a:
A dzisiaj inny problem: odpala na benzynie i po sekundzie gasnie.

trzeba później długo kręcić by znów odpalił ? gaz tu nie miesza przypadkiem ?
wnd napisał/a:
ile masz paliwa?
to ważne pytanie, bo z połową zbiornika problem może znikać.
 
 
slawek08


Auto: Była Leganza 2.0 CDX, Honda Accord VII
Imie: Sławek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 38
Skąd: Szufnarowa
Wysłany: 2015-07-29, 20:23   

Problem rozwiązany:
Pompa paliwa była gdzieś albo przytkana albo już się zacierała i nie dawała paliwa lub dawała na tyle słabo że na obciążeniu (na wężach wszystkich wpiętych) nie była w stanie pchnąć paliwa i nawet jak odpalił to gasł. Wymieniłem pompę paliwa i problem znikł.
Dzięki za pomysły i propozycje :piwo:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt