Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2015-07-26, 20:08 [Leganza] Problem z obrotami silnika
Witam wszystkich od dłuższego czasu mam ogromny problem z obrotami silnika a mianowicie w skrócie opiszę .
A) Podczas jazdy zapala się czek i obroty wzrastają ,pierwsza diagnoza silniczek krokowy .
Odp: Wymieniłem krokowca na fabrycznie nowy został ustawiony skonfigurowany dwa dni ok problem pojawia się na nowo .
B) Przeczytałem o słynnym resecie komputera z odłączeniem akumulatora itd....
Odp: Pomagało na parę dni ,teraz już to nie funkcjonuje po resecie kompa dalej od razu obroty wysokie .
C) Poradzono mi przeczyszczenie przepustnicy .
Odp: Przepustnica przeczyszczona wymyta lśniła ,nic nie pomogło .
D) Zauważyłem że silnik zaczyna normalnie pracować pod obciążeniem czyli jak włączałem klimę to obroty utrzymywały się na normalnym poziomie .
Odp: Działało przez jakiś czas teraz już nawet klima nie pomaga .
Obroty podchodzą do 1800 utrzymują się cały czas na tym poziomie nie zależnie od tego czy jeździ na gazie czy na paliwie kiedyś miałem Lanosa i miałem ten sam problem z obrotami i czekiem nie wiem czy to urok daewoo czy da się to jakoś wyeliminować.
Bardzo proszę o wskazówki co oprócz przepustnicy i korkowca może powodować taki stan auta bo już mam dosyć problemów z tym samochodem jak nie deska się odkleja i łamią się kratki nawiewu to okleina z drzwi zaczyna pęcznieć szkoda gadać proszę bardzo o pomoc z góry bardzo dziękuję .
zizo5, kolego daj spokój. Jak miałbyś jakieś TDI to byś narzekał, że wtryski leją, że dwumas leci, że trubo pada, że klekocze za mocno, że ma 700 tys zamiast 180 na blacie ;]