Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2008-12-07, 22:23
Ramir napisał/a:
A gdzie jest aparat,u mnie nie widze
tam gdzie wchodza fajki od swiec
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Rami
Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary Pomógł: 51 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3494 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-09, 13:30
Jest faktycznie po drugiej stronie przewodów
Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
konrad_k [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-11, 21:12
Witam , mam problem ze swoim matizem (99r) -autko nie odpaliło, doszło do jakiegoś zwarcia ,a le jak ustalił elektromech. to był jeden przwodzik i go naprawił.Elektryka jest teraz ok, ale auto nie ma iskry.Co może być powodem? Aparat zapłonowy? czy siadł cały komputer?
steyr steyr
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2008-12-11, 21:57
sprawdz kopułke i cewke,nastepnie aparat a na koncu ECM
horus790 [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-24, 11:06
Witam wszystkich.
W moim matizku także skończyła się regulacja aparatu zapłonowego. Dodam że wszystko jest na tip-top poustawiane i wymienione. Błędów brak. Nie można bardziej przyspieszyć zapłonu. Aktualnie jest na 20 stopni. Może ktoś ma jakiś racjonalny pomysł?
Kopułka, palec, przewody i świece były wymieniane w marcu tamtego roku. Rozrząd stawiony idealnie. Wszystkie filtry także powymieniane, Odpala od pierwszego dotknięcia. Sonda sprawdzona oscyloskopem. Jednie spalanie mam (możecie nie wierzyć) ponad 12l/100km. I tutaj mam problem. Słyszałem że jazda na opóźnionym zapłonie daje takie rezultaty. Mechanik rozkłada ręce.