Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam. Wczoraj troszeczkę za mocno pokręciłem moją bestię i przy 50km/h na 2-gim biegu zapaliła mi się kontrolka check. Pytanie co mogło spowodować, że się ona zapaliła. Czy mogło coś się zepsuć od zbyt wysokich obrotów (stawiam, że mogło), a jeśli tak, to co?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 773 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7874 Skąd: w-wa
Wysłany: 2015-08-15, 15:49
zapaliła się na krótko , czy wciąż się świeci ?
na krótko to może nigdy się nie dowiesz, a jak na dłużej, to spróbuj tego http://daewooforum.pl/temat2869.html
picor Szalony Rider
Auto: Matiz
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 3
Wysłany: 2015-08-15, 15:56
Pali się ciągle. Niestety póki co nie mam opcji sprawdzenia błędu i to jest ten ból.
Dodatkowo chciałem jutro jechać w troszkę dłuższą trasę i boję się, że to coś poważniejszego mogło paść.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 773 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7874 Skąd: w-wa
Wysłany: 2015-08-15, 16:09
to do czasu odczytania raczej się nie dowiemy...
pali i jeździ ? dzieje się coś niepokojącego ?
picor Szalony Rider
Auto: Matiz
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 3
Wysłany: 2015-08-18, 20:17
Mam wrażenie, jakby miał więcej mocy i szybciej wskakiwał na wysokie obroty.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
driver129
Auto: matiz
Imie: Krzysztof Pomógł: 41 razy Wiek: 27 Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 716 Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-08-18, 22:50
picor napisał/a:
Mam wrażenie, jakby miał więcej mocy i szybciej wskakiwał na wysokie obroty.
Efekt uboczny trybu awaryjnego, komp polega obecnie na swoich własnych mapach, odrzuca wskazania czujników.
Sprawdź co ecm wykrył, i zresetuj go bepiecznikiem. długo nie jeździj z zapaloną kontrolką, zdrowe dla silnika nie jest.
czerwony szybszy.
czarny to ninja.
złoty oszczędny.