Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos New 1.6
Wiek: 35 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2015-09-06, 15:57 [Opel] Cosiarka by Damisss
No więc przyszedł czas kupić następcę Lamy i wybórł padł na Cosiarkę
Marka / Model - Opel Corsa D
Pojemność silnika - 1249
Liczba koni - 75
Rocznik - 2009
Modyfikacje
Styling - Seria
Tuning Mechaniczny - Seria
Wnętrze - Seria
Car Audio - Seria
Zawieszenie / Hamulce - Seria
Plany - Wszystko wyjdzie z czasem
A więc tak samochód kupiłem od salonu Opla w Bydgoszczy gdzie był użytkowany przez ich pracownika, wpisy w książce od nowości do teraz, oraz cała historia auta jest mi znana, samochód miał na gwarancji wymienianą maskę na taką z większymi otworami technicznymi/odpływowymi, zlikwidowany problem ocierającego zderzaka o tylne nadkola.
Silnik 1.3 CDTI turbo bez zmiennej geometrii oraz brak DPF, dwumasa na razie cisza, wiadomo nie jest to jakiś demon ale dzięki nm na 5 biegu idzie bardzo sprawnie wyprzedzać
Co do wyposażenia to trochę bida edition ale planowana jest zmiana na odtwarzacz CD z MP3 z wyświetlaczem GID, dołożenie sterowania z kierownicy, i coś pewnie jeszcze się znajdzie ale to się okaże z czasem
a tak wygląda na dzień dzisiejszy
a tutaj przymiarka felg od Lanosa KOZA
Co do modów to zobaczymy co wyjdzie w praniu, będę starał sie robić stylizację na wersję OPC, planami na pierwszy strzał są grille z wersji OPC z ciemnymi znaczkami i z tyłu wywalenie oznaczeń a logo Opla w czerń
Muszę jeszcze zobaczyć czy da radę rozkleić bezinwazyjnie lampy i prysnąć wkłady w czerń a jak się nie uda to zakup lamp z czarnym wkładem, albo dołożenie soczewek z funkcją skrętną, co wiąże się z modyfikacją wiązki
Ale jedno jest pewne na forum zostaję i na zloty teraz będę bujał się Cosiarką
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
Kiedyś trochę jeździłem taką Corsą jak chodziłem na prawko, tylko że tam była benzyna. Najbardziej wkurzająca rzecz to joystick od kierunków. Jak się widzisz w nowym wnętrzu? Nie brakuje Ci drugiej pary drzwi? Czyli felgi zostawiasz do Corsy? Wydaje mi się, że lampy będzie trudno rozkleić, bo są większe niż w Lanosie.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6
Wiek: 35 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2015-09-06, 21:07
RIPER, właśnie wyczytałem że w Corsie z dieslem wystarczy przerobienie wtyczki i aktywacja Tech-em 2, podobnie z tempomatem diesel posiada czujniki w pedale sprzęgła itd. natomiast wersje benzynowe są tego pozbawione.
Co do awaryjności to się okaże, na razie jeździ się przyjemnie
hiroshima, fakt te kierunki kwestia przyzwyczajenia, ja sobie ustawiłem że lekkie machnięcie daje 3 mignięcia, natomiast jak dasz dalej to włącza się na stałe, działa to sprawnie i nie robi już jakichkolwiek problemów
Co do wnętrza to z przodu zdecydowanie więcej miejsca niż w Lanosie, na plus fotele pół kubły trzymają na prawdę dobrze w zakrętach i są wystarczająco twarde fakt że w Lanosie było twardo ale po przyjeździe czy to do czy z pracy czułem na plecach że przejechałem te 70 km tutaj jest o wiele wygodniej
Drzwi nie brakuje w lanosie też praktycznie tylko przednie były używane a tu teraz bagażnik pusty ( w lanosie leżało koło) więc tylne siedzenia jeźdzą na pusto Co do kół to nadal na sprzedaż to tylko przymiarka była
Fajną opcją jest też funkcja programowania kluczyka która daje funkcję odprowadzania i przyprowadzania do samochodu
technik, fakt pomimo tych 75KM jeździ się tym komfortowo no i wyprzedzanie na 5 biegu w porównaniu do 1.6 nie sprawia większych problemów muszę nagrać filmik jak w Lanosie od 80 do tych 150 i porównać
Radko95, dużym plusem jest to że dostępny tu jest gwint ale to odległe plany jak na razie to ma być komfortowy dupowóz a mam nadzieję że za jakiś czas spełnię swoje motoryzacyjne marzenie które będzie modowane
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
Auto: Seat Ibiza V
Imie: Dima
Wiek: 45 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 3604 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-07, 11:30
Rzadko tu już się udzielam ale tu skomentuje.. Mega zakup zrobiłeś ! Już wprawie sam taką bym kupił tylko z 13 roku w benzynie, pól skory itd miała.. ale trafiło mi się całkiem nowe auto za grosze to mam skodę Ale będziesz zadowolony z auta ! Fajnie wygląda, tanie części (gwint) , i super można przerobić
Miałem okazję jeździć taką Korsarką prawie rok, ten sam silnik. Naprawdę, dla osoby która nie wymaga typowo 5cio osobowego samochodu to ten wybór jest jednym z lepszych. U mnie samochód najprawdopodobniej był "flotowy" i miał jakiś dziwny soft zrobiony ograniczający moc z dolnych obrotów (Damisss - masz coś takiego, że dopiero zaczyna ciągnąć tak koło 2,5k obr?) ale cała reszta na duży plus. I spalanie w mieście na poziomie 5-6 litrów
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
Elegancką furke widzę kupiliście no i GM, gratuluje Piszesz, że słabe wyposażenie, ale klima, wspoma i szyby w prądzie są więc to co najważniejsze jest Zglebisz, dobre kółko i będzie malina Postaram się obejrzeć ją jeszcze jesienią to ocenie na żywo
Skoro dizel to może udało by się podkręcić ją do tych 90 KM za parę stówek?
Harnaś, tego dizla bezpiecznie można do 100 zchipować m4d4g4sk4r, spalanie miałeś duże, tak do 5 da radę bez problemu, a ciągnie jak dobrze pamiętam od 1750obr/min, więc może to auto miało lepsze czasy za sobą