X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] wymiana sondy lambda

Autor Wiadomość
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2008-09-22, 12:02   [lanos] wymiana sondy lambda

Witam wszystkich użytkowników forum. Mam do was pytanie, czy ktokolwiek z was wykręcał sonde w lanosie 1,5 8V?? Jeśli ktoś z nią "walczył" to jakim kluczem do niej się dobrać? Próbowałem oczkowym 22 ale zakres ruch jest znikomy a i klucz nie chce siąść tak jak powinien. Czekam na wszelkie sugestie, pozdrawiam;)
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 41
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-09-22, 12:25   

Najlepszy do tego będzie tzw. klucz kopytkowy oczkowy, oczywiście 22. Taki jak na fotce poniżej



Oczywiście wykręcasz sondę lambda, odpinasz podłączony do niej kabelek, podpinasz do nowej sondy, wkręcasz na to miejsce nową i robisz reset ECM z programowaniem obrotów biegu jałowego ;)
 
 
kostek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-22, 12:53   

Najlepszy to jest klucz rurowy 22 - nie trzeba odkrecac oslony kolektora.

Zakres ruchu to 360 stopni, cala lambda ladnie wchodzi do klucza i nie trzeba nic kombinowac, tylko uzyc troche sily.

Caly zestaw kluczy kupilem za 19zl :) Moze nie sa super jakosci, ale lambda sie odkrecila.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7537
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-09-22, 13:58   

To ja jeszcze polecam przed odkrecaniem spsikac ta sonde WD-40 czy czyms podobnym - dobre pol godziny przed rozpoczeciem pracy, na zimnym wydechu i baaaardzo obficie ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Max87

Auto: Lanos sedan 1,5 8v SE
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2008-09-23, 22:03   

Po oględzinach rzeczywiście dobry klucz rurowy jest najlepszy do tego zadania. Ojciec już mi taki dorobił w pracy, pasuje idealnie:D W weekend wymiana i co oczywiste reset kompa. A później już tylko kontrola spalania LPG... :P Dzięki za odpowiedzi na pytanie;)

A i oczywiście WD-40 też już czeka w pogotowiu :]
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt