Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam mam taki problemz oim autem podczas skrecania na max obojetne w ktora strone szuraja opony i tak jakby cos przeskakiwal mam opony letnie 195/45/16 na stalowych 185/60/14 na alu i salowych ten sam problem jaka moze byc przyczyna
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
.Em. Grupa Śląska I Em
Auto: srebrne
Imie: Em Pomógł: 57 razy Wiek: 48 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 4728 Skąd: SMI
Wysłany: 2015-10-13, 18:50
jedz na zbieznosc i geometrie ,a przeskakiwanie ,hmm moze przeguby do wymiany.
Auto: srebrne
Imie: Em Pomógł: 57 razy Wiek: 48 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 4728 Skąd: SMI
Wysłany: 2015-10-13, 19:10
a opony masz jakie stare ?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2015-10-13, 19:29
19glowacz90 napisał/a:
Zbieznosc byla dwa razy sprawdzana i jest ok
To sprawdź teraz geometrię i kąty nachylenia.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
katie_dziub
Auto: Lanos 1.5 16v, Fiat Croma 2.2 16v
Imie: Kamil Pomógł: 8 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 508 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-10-13, 21:36
wiem o co ci chodzi mialem podobnie gdy mialem 11letnie zjechane opony na przodzie. one po prostu podczas maks skretu nie trzymaja naporu auta i przeskakuja do przodu zamiast prowadzic auto w kierunku skrecenia koł . Był to problem raczej na mokrym . Na parkingach galerii handlowych na tym szlifowanym betonie to juz w ogóle porażka.
Z tego co wiem to w lanosie ustawia sie tylko zbieznosc ale skoro piszecie zeby sprawdzic geometrie i to ma pomoc to sprawdze a swoja droga opony fakt moze i lipne bo uzywane byly zalozone w tym sezonie tylko dziwne ze to samo jest na zimowkach ktore sa dobre i fakt na mokrym to juz wgl masakra jest
Panowie problem chyba rozwiazany wina najprawdopodobniej lezala w poduszkach amortyzatora byly o 180° zalozone pojezdze dzisiaj i dam znac czy to 100 % to . dziekuje za podpowiedzi