Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
OzZy, ale ty masz samochód wygłuszony matami akustycznymi One dosyć sporo ważą, Paweł parę lat temu miał 5 miejsce w PL jeśli idzie o CA w klasie Mini, także same maty już powodują niezłe obciążenie. Ja pamiętam jak mi brachol kupił maty Silentcoat, bodajże na rolce 5 metrów było i zapewniam że do lekkich to nie należało, a wygłuszenie tym furtek, ściany grodziowej, podłogi i sam diabeł wie jeszcze czego, powoduje wzrost masy samochodu jakby nie było. Dodam jeszcze ciekawostkę, jak poszukiwałem sprężyn do Lanosa (jeszcze do białego) przez moment chicałem kupić springi z Astry właśnie - co się okazało - Lanos wg katalogów H&R ma cięższy przód i ostatecznie wycofałem się z tego pomysłu
Ale sedan z turbo by wazył ponad 1100zł a po drugie uturbic auto od podstaw mając ITB to lipa a druga buda z turbo i osprzetem bedzie wazyla tona z plusem.
1.5 z LPG i Car audio + subufer - 1170KG
2.0 bez LPG i subufera - 1140KG
2.0 + Turbo - 1170-1180KG
Car audio jakies mam (4 glosniki i 2 tweetery), no i drzwi przod wyciszone. Do tego oczewiscie zapas, jakie sklucze lewarek itp Nie wiem jak te Wasze Lanosy waza po 1000-1050KG z pelnym wnetrzem. Vakira 5d z audio i szerokich 16" wazyl tyle co moj dokladnie a ma 1.6T.
Moim zdaniem nie ma co porownywac sedana N/A i 3d w turbo bo brak kolektora dolotu (ITB) wazy duzo mniej niz caly osprzet turbo czy to wiekszy wydech czy cooler czy turbo kolektory itp.
Wiec jesli 3d w turbo wazy tyle co sedan wolnossak to i tak jest super a moc i moment bez porownania
Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 395 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-08, 16:41
Pasuje skrobnąć jakiś aktual
Nagromadziłem trochę fantów, ale nie było kiedy, a raczej gdzie ich założyć. Narazie brak dostępu do garażu itd wiec musiałem przez to ostro kombinować. Naszczęście kolega użyczył mi swoją miejscówkę i pomógł przy pracy .
Co zostało zrobione , niestety nie wszystko ale nawet sporo .
Najpierw wpadły na tył amorki Koni ze spreżynami Apex + rozpórka . Ta rozpórka jest jaka jest. Ale jak to mówią darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby . Przynajmniej mam na czym wieszać siatki z Biedronki a w przyszłości może się do czegoś innego przydać ale nie uprzedzajmy wydarzeń....
Następnie zrzutka skrzyni i wpadło nowe kompletne sprzegło razem z łożyskiem. Jak się okazało nie tylko sprzęgło było do niczego i się slizgało. Łożysko mało się już nie rozleciało !! FAKT ! Wyło mi przy wciskaniu sprzęgła ale nie sądziłem że może być w aż tak tragicznym stanie .
W kazdym razie nowy komplet na aucie już siedzi i w końcu silnik odcina i się nie ślizga hehe
Co dalej ? No jak już skrzynia była zrzucona i silnik zawieszony to można było przy okazji poduszki wymienić. Został wymieniony komplet poduszek silnika . Wybrałem markę Lemforder. Licze , na to że da radę
Niestety zwróciłem uwagę , że poduszki amortyzatorów są już nie pierwszej świeżości więc odpuściłem montaż zestawu Koni-Apex na przód chwilowo. Zakupię nowe poduszki i wtedy wleci na przód zawiasik z nowymi poduszkami , żeby 2x nie robić tej samej roboty. Także chwilowo jeżdzę na połączeniu dwóch zawiasów co chyba nie jest dobrą opcją ale Astra więcej stoi niż jezdzi więc jakoś tak jeszcze chwilę przeboleje Nowe poduszki myślę że zakupię firmy FEBI chyba , że macie coś lepszego to polećcie proszę ! Chcce jak najlepsze graty wkładac i nie żałować na Astrę.
Co dalej ?
Przyszły mi felgi od kolegi no to ubrałem na przymiarkę narazie na zimowe koła. Letnie koła będą miały niższy profil i wpadną dodatkowo dystanse.
Felga siadła tak jak chciałem. Optycznie, przez kolor, wydaje się mała. Astra nie rzuca się w oczy. Jest stonowana i nie prowokuje. I o to chodzi bo ma być cichociemna
Teraz w najbliższym planie to zakup poduszek amorów i wymiana ich razem z czekającym zawiasem.
W dalszej częsci kupno opon na lato porządnych i przebudowa układu hamulcowego bo obecny to nie jest szczyt moich marzeń.
Pozdrawiam
Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2016-03-08, 17:16
No i git. Aśka jak widać jest w dobrych rękach - oby tak dalej
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Jest stonowana i nie prowokuje. I o to chodzi bo ma być cichociemna
Wygląda jakby to było 1.4 i dopiero zaczynała przygodę z modami Na plus
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
OzZy
Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 395 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-09, 16:21
Frobofrut,
AdiN, staaram się
Finuś,
Cytat:
Wygląda jakby to było 1.4 i dopiero zaczynała przygodę z modami Na plus
Dzięki za komplement
Dziś spontaniczna myjnia i spocik z kolegą Zdjęcia pamiątkowe zrobione byle czym .
Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+
Frost
Auto: deu
Wiek: 30 Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 48
Wysłany: 2016-03-10, 00:02
No i fajnie wygląda, teraz to chyba tylko mocy brakuje
OzZy
Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 395 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-10, 09:23
Frost, jak zawsze
Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2016-04-14, 11:09
Dzieje się co z Opelkiem
OzZy
Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 395 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-04-15, 13:59
Frobofrut, tak
Aktualnie wymieniana jest chłodnica oleju bo strzeliła stara Nowa już zawitała na pokładzie ale nie idzie złożyć auta bo uszczelki od kolektora ssącego się rozleciały wiec trzeba nowe . A ja mam kolektor 3 cześciowy i 2 z 3 uszczelek nie są dostępne w PL i jadą własnie do mnie z niemiec Kolo środy powinny być .
Pozatym wpadł ciemny front (lampy) no i nabrało to wszystko fajnego wyglądu. Niedługo się napewno pochwale zdjęciami itd tylko niech V6 znów pięknie zamruczy po złożeniu kolektora
Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+