X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Opel] Astra V6 - brutalna su*a

Autor Wiadomość
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-01, 16:26   

OzZy, ale ty masz samochód wygłuszony matami akustycznymi ?? One dosyć sporo ważą, Paweł parę lat temu miał 5 miejsce w PL jeśli idzie o CA w klasie Mini, także same maty już powodują niezłe obciążenie. Ja pamiętam jak mi brachol kupił maty Silentcoat, bodajże na rolce 5 metrów było i zapewniam że do lekkich to nie należało, a wygłuszenie tym furtek, ściany grodziowej, podłogi i sam diabeł wie jeszcze czego, powoduje wzrost masy samochodu jakby nie było. Dodam jeszcze ciekawostkę, jak poszukiwałem sprężyn do Lanosa (jeszcze do białego) przez moment chicałem kupić springi z Astry właśnie - co się okazało - Lanos wg katalogów H&R ma cięższy przód i ostatecznie wycofałem się z tego pomysłu :)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
BarSko
Grupa Łódzka
LaniR1


Auto: Lanos c20let+ & Zafira OPC+
Imie: Bartek eS.
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11481
Skąd: Łódź, Retkinia
Wysłany: 2016-02-01, 16:43   

Ale sedan z turbo by wazył ponad 1100zł a po drugie uturbic auto od podstaw mając ITB to lipa :P a druga buda z turbo i osprzetem bedzie wazyla tona z plusem.




 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-02-01, 17:17   

Moj Lanos wazyl dokladnie tak:

1.5 z LPG i Car audio + subufer - 1170KG
2.0 bez LPG i subufera - 1140KG
2.0 + Turbo - 1170-1180KG

Car audio jakies mam (4 glosniki i 2 tweetery), no i drzwi przod wyciszone. Do tego oczewiscie zapas, jakie sklucze lewarek itp Nie wiem jak te Wasze Lanosy waza po 1000-1050KG z pelnym wnetrzem. Vakira 5d z audio i szerokich 16" wazyl tyle co moj dokladnie a ma 1.6T.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
BarSko
Grupa Łódzka
LaniR1


Auto: Lanos c20let+ & Zafira OPC+
Imie: Bartek eS.
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11481
Skąd: Łódź, Retkinia
Wysłany: 2016-02-02, 00:54   

Moim zdaniem nie ma co porownywac sedana N/A i 3d w turbo bo brak kolektora dolotu (ITB) wazy duzo mniej niz caly osprzet turbo czy to wiekszy wydech czy cooler czy turbo kolektory itp.
Wiec jesli 3d w turbo wazy tyle co sedan wolnossak to i tak jest super a moc i moment bez porownania :)




 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-02-02, 08:43   

Ale ja nie ma wolnossaka tylko turbo i 2.0 aa Sebo ma 5d nie 3d a waga ta sama. Duze znaczenie maja kola przekonalem sie o tym w vento



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
OzZy


Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 395
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-08, 16:41   

Pasuje skrobnąć jakiś aktual :)

Nagromadziłem trochę fantów, ale nie było kiedy, a raczej gdzie ich założyć. Narazie brak dostępu do garażu itd wiec musiałem przez to ostro kombinować. Naszczęście kolega użyczył mi swoją miejscówkę i pomógł przy pracy .



Co zostało zrobione , niestety nie wszystko ale nawet sporo .

Najpierw wpadły na tył amorki Koni ze spreżynami Apex + rozpórka . Ta rozpórka jest jaka jest. Ale jak to mówią darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby . Przynajmniej mam na czym wieszać siatki z Biedronki :D a w przyszłości może się do czegoś innego przydać ale nie uprzedzajmy wydarzeń....


Następnie zrzutka skrzyni i wpadło nowe kompletne sprzegło razem z łożyskiem. Jak się okazało nie tylko sprzęgło było do niczego i się slizgało. Łożysko mało się już nie rozleciało !! FAKT ! Wyło mi przy wciskaniu sprzęgła ale nie sądziłem że może być w aż tak tragicznym stanie .
W kazdym razie nowy komplet na aucie już siedzi i w końcu silnik odcina i się nie ślizga hehe :)



Co dalej ? No jak już skrzynia była zrzucona i silnik zawieszony to można było przy okazji poduszki wymienić. Został wymieniony komplet poduszek silnika . Wybrałem markę Lemforder. Licze , na to że da radę :)

Niestety zwróciłem uwagę , że poduszki amortyzatorów są już nie pierwszej świeżości więc odpuściłem montaż zestawu Koni-Apex na przód chwilowo. Zakupię nowe poduszki i wtedy wleci na przód zawiasik z nowymi poduszkami , żeby 2x nie robić tej samej roboty. Także chwilowo jeżdzę na połączeniu dwóch zawiasów co chyba nie jest dobrą opcją ale Astra więcej stoi niż jezdzi więc jakoś tak jeszcze chwilę przeboleje :) Nowe poduszki myślę że zakupię firmy FEBI chyba , że macie coś lepszego to polećcie proszę ! Chcce jak najlepsze graty wkładac i nie żałować na Astrę.

Co dalej ?
Przyszły mi felgi od kolegi no to ubrałem na przymiarkę narazie na zimowe koła. Letnie koła będą miały niższy profil i wpadną dodatkowo dystanse.




Felga siadła tak jak chciałem. Optycznie, przez kolor, wydaje się mała. Astra nie rzuca się w oczy. Jest stonowana i nie prowokuje. I o to chodzi bo ma być cichociemna :)


Teraz w najbliższym planie to zakup poduszek amorów i wymiana ich razem z czekającym zawiasem.

W dalszej częsci kupno opon na lato porządnych i przebudowa układu hamulcowego bo obecny to nie jest szczyt moich marzeń.

Pozdrawiam :) :)



Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+ :P
 
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-08, 17:16   

No i git. Aśka jak widać jest w dobrych rękach - oby tak dalej :)
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2016-03-08, 20:48   

Jest dobrze, nie zepsuj jej cichociemności :)



Klinika4x4.com
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 34
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2016-03-09, 10:40   

OzZy napisał/a:
Jest stonowana i nie prowokuje. I o to chodzi bo ma być cichociemna


Wygląda jakby to było 1.4 i dopiero zaczynała przygodę z modami :D Na plus :piwo:




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
OzZy


Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 395
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-09, 16:21   

Frobofrut, :piwo:

AdiN, staaram się :piwo:

Finuś,
Cytat:
Wygląda jakby to było 1.4 i dopiero zaczynała przygodę z modami :D Na plus :piwo:


Dzięki za komplement :P

Dziś spontaniczna myjnia i spocik z kolegą :) Zdjęcia pamiątkowe zrobione byle czym .




Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+ :P
 
 
 
Frost


Auto: deu
Wiek: 30
Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 48
Wysłany: 2016-03-10, 00:02   

No i fajnie wygląda, teraz to chyba tylko mocy brakuje :D




 
 
OzZy


Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 395
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-10, 09:23   

Frost, jak zawsze :niewiem: :pomocy:



Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+ :P
 
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-14, 11:09   

Dzieje się co z Opelkiem ??
 
 
OzZy


Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 395
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-04-15, 13:59   

Frobofrut, tak :)
Aktualnie wymieniana jest chłodnica oleju bo strzeliła stara :) Nowa już zawitała na pokładzie ale nie idzie złożyć auta bo uszczelki od kolektora ssącego się rozleciały wiec trzeba nowe . A ja mam kolektor 3 cześciowy i 2 z 3 uszczelek nie są dostępne w PL i jadą własnie do mnie z niemiec :D Kolo środy powinny być .

Pozatym wpadł ciemny front (lampy) no i nabrało to wszystko fajnego wyglądu. Niedługo się napewno pochwale zdjęciami itd tylko niech V6 znów pięknie zamruczy po złożeniu kolektora :piwo:



Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+ :P
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-04-16, 15:10   

OzZy napisał/a:
Frobofrut, tak :)

A ja mam kolektor 3 cześciowy i 2 z 3 uszczelek nie są dostępne w PL i jadą własnie do mnie z niemiec :D Kolo środy powinny być .



Jestes pewien ze nie ma? Bo ja kiedys szukalem do tej czesci plastikowej i byly chociaz nie tanie.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt