Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2015-11-27, 11:26 [Nubira I] Nubaroo 2.0 w automacie
Bry.
Nubira: http://olx.pl/oferta/sprz...D5-IDcstZX.html
Habeta, ałtomat, symboliczny przebieg (jak na nubirę), do tego ciekawe wyposażenie.
Gówniane zdjęcia - pisałem o foto silnika i jakieś bonusowe do gościa.
Szukam auta dla matki, a ta nuba wygląda w miare sensownie (w porównaniu do aut w tej kasie to jest niebo a ziemia, same strupiałe golfy, astry bez podłogi i matizy po wylewie).
Ktoś coś wie, jakieś sugestie, pomysły, hejty?
War... war never changes...
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
BraveHeart Grupa Podlaska
Auto: NONE
Imie: Wojtek Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Maj 2012 Posty: 1034 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-11-27, 22:34 Re: [Nubira I] Nubaroo 2.0 w automacie
Bobek napisał/a:
hejty?
Jasne, przecież to ten panewkowóz którego tak krytykujesz i odradzasz
A na serio, miałem ten automat. Rzecz najważniejsza to brak wycieków na deklu bocznym. Uszczelki nigdzie nie ma, zostaje tylko uszczelka płynna (czyt. silikon) Koniecznie zobaczyć kolor oleju w skrzyni i zapach. Musi być czerwony krwisty i nie śmierdzący spalenizną. Na wymianę idzie chyba 4L złotego Ravenolu. Tutaj jest cały komplet -> http://midparts.com.pl/pl...IANY-OLEJU/3077 Automat przy wciśniętym hamulcu i przerzucaniu biegów nie ma prawa stukać i się kiwać. Przy D może być słychać delikatne zapięcie (delikatnie zużyty konwerter a do awarii jeszcze milion km - nie sugerować się tym) Stojąc pod górkę na D auto ma stać a nie się staczać do tyłu (jakby ruszył pod górkę - lux, jak stoi w miejscu też nie ma biedy) Na D lub R rusza i to dość dynamicznie bez problemu i gazu. Oczywiście sprawdzić kickdown, i czy po rozgrzaniu nie ma problemów z przerzucaniem/zrzucaniem biegów. Spokojna jazda zmiana biegów 2200-2500tyś. Przy ostrym bucie słuchać czy nic nie rzęzi. ZFke można zarznąć tylko debilizmem lub niewiedzą. Reszta analogicznie jak każdy samochód.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2015-11-28, 03:04
No właśnie dlatego zwróciłem uwagę bo z automatem chyba ciężko będzie panewki spsuc, one cierpią głównie dlatego że cebulaki oszczędzają i katuja silnik na 5 biegu jadąc 50 kmh.
Dzięki za info o tym automacie
Zf ma to do siebie, ze zmiana biegu miedzy 3a4 moze byc delikatnie odczuwana, wiec takim szarpnieciem bym sie nie przejmowal. I kolor oleju bedzie uzalezniony od tego co lejemy. ATFy i pochodne beda czerwone, zas Ravenol (mam go u siebie w legii) jest slomkowy, a na bagnecie prawie niewidoczny. Co do wymiany i ilosci, po calkowitym oproznieniu 4l to malo. Poza tym skrzynia praktycznie bezawaryjna, nie wiem co trzeba robic zeby ja zajezdzic.
BraveHeart Grupa Podlaska
Auto: NONE
Imie: Wojtek Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Maj 2012 Posty: 1034 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-11-28, 19:25
Przy zwykłym spuszczeniu samego oleju + wymiana uszczelki i filtra oleju (siatkowy) 4 litry wystarczą w zupełności i daje na to głowę. Nie kombinować z wymianami dynamicznymi itp. Szarpnięcie między 3-4 jest słynne, ale też tylko i wyłącznie przy delikatnym traktowaniu gazu. Przy dynamicznej jeździe zmiana biegów powinna być porównywalna do aut o wiele lat młodszych. Mówię o zadbanej ZF.
Przy zwyklym spuszczeniu starczy 3l i to niecale ale juz nie offtopujmy w temacie, bo mysle, ze temat skrzyni wyczerpany dla autora
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-30, 10:17
Daj se spokój, chłopie, Nubę 2.0 i to jeszcze a ałtomacie?
Nie dość, że na drodze jeździ się jak pontonem, to jeszcze jakbyś płynął pod prund, bo spalanie daje po tyłku niemiłosiernie
Jeżeli dłuższe odcinki, jeszcze ujdzie, krótkie
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2015-11-30, 22:56
wid3l3c napisał/a:
Nie dość, że na drodze jeździ się jak pontonem, to jeszcze jakbyś płynął pod prund, bo spalanie daje po tyłku niemiłosiernie
to chyba Twoją
War... war never changes...
BraveHeart Grupa Podlaska
Auto: NONE
Imie: Wojtek Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Maj 2012 Posty: 1034 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-12-01, 16:11
Krótka Nubira w LPG nie spali więcej niż 14,5L nawet w automacie I według mnie jest to akurat lepszy wybór niź Lanser czy jakiś inny o ile stan jest dobry.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2015-12-01, 16:26
Ta nuba z ogloszenia sprzedana, w sumie to i się nie dziwię zbytnio.
Do zamknięcia