X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Z czego turbo do 1,6 16v

Autor Wiadomość
MaciekXE

Auto: LanosXE
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 28
Wysłany: 2015-12-05, 12:16   

Z tego co mi wiadomo to LaniR1 właśnie kuje wszystko ściągane ze stanów na zamówienie.
Opel X16XEL ma taką samą korbę ale inny stopień sprężania. Korbę może i się dostanie lecz tłoki jedynie pod zamówienie.

200Hp dla tego silnika to nic tylko trzeba umieć to dobrze zrobić i wystroić.
Wszystkie próby uturbienia tego silnika przez garażowych dłubaczy kończyły się fiaskiem.
Trzeba wiedzieć jak to zrobić. Chodzi o przygotowanie silnika.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2015-12-05, 14:53   

m4d4g4sk4r napisał/a:
Kucizne można kupić, prawie idealnie pasuje kucizna z jednego z silników Opla ;)


a autor ma zgadnąć z którego silnika ? wiesz czy Ci się wydaje że wiesz ?



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
m4d4g4sk4r
Grupa Pomorska


Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Oskar
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1727
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-12-05, 15:29   

RIPER napisał/a:
m4d4g4sk4r napisał/a:
Kucizne można kupić, prawie idealnie pasuje kucizna z jednego z silników Opla ;)


a autor ma zgadnąć z którego silnika ? wiesz czy Ci się wydaje że wiesz ?


Zgadnąć - NIE, poszukać - TAK. Jak nie będzie w stanie tego znaleźć/dojść drogą dedukcji to niech nie bierze się za turbo bo nic dobrego z tego nie wyniknie.



"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku :D Piękne auto! "
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-12-05, 16:14   

MaciekXE napisał/a:
Z tego co mi wiadomo to LaniR1 właśnie kuje wszystko ściągane ze stanów na zamówienie.
Opel X16XEL ma taką samą korbę ale inny stopień sprężania. Korbę może i się dostanie lecz tłoki jedynie pod zamówienie.

200Hp dla tego silnika to nic tylko trzeba umieć to dobrze zrobić i wystroić.
Wszystkie próby uturbienia tego silnika przez garażowych dłubaczy kończyły się fiaskiem.
Trzeba wiedzieć jak to zrobić. Chodzi o przygotowanie silnika.


Silniki 1.6 sa tanie, i mozna ryzykowac. Wazne zeby byla troszke bogatsza mieszanka bo z tego co sie doczytalem cylindry nie napelniaja sie idealnie rowno.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
MaciekXE

Auto: LanosXE
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 28
Wysłany: 2015-12-05, 17:04   

Nie tak do końca. Sam silnik jest tani lecz jak pierdzielnie tłok lub korba to masz opiłki wszędzie. Idzie w cooler, turbo dolot. Metalowy deszcz. Wymiana silnika i turbo to już koszt.
Włożysz taki używany bez remontu z allegro ? Po zakupie też trzeba ogarnąć jak poszła głowica to od nowa obróbka. Tak się łatwo mówi lecz kasa idzie na to straszna chcąc robić to dobrze. Dużo turbawek u nas jeździ i widzę jakie to niesie za sobą koszta.

W dzisiejszych czasach uturbianie 1.6 to sztuka dla sztuki.
Pewnie można lecz po pierwszej awarii znów trzeba becelować kasę. Jak policzysz ile kasy wydasz na eksperymenty i ewentualne awarie to już chyba lepiej zainwestować w kute XE wszystko jest dostępne a i wytrzymałość większa.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-12-05, 19:05   

MaciekXE napisał/a:
Nie tak do końca. Sam silnik jest tani lecz jak pierdzielnie tłok lub korba to masz opiłki wszędzie. Idzie w cooler, turbo dolot. Metalowy deszcz. Wymiana silnika i turbo to już koszt.
Włożysz taki używany bez remontu z allegro ? Po zakupie też trzeba ogarnąć jak poszła głowica to od nowa obróbka. Tak się łatwo mówi lecz kasa idzie na to straszna chcąc robić to dobrze. Dużo turbawek u nas jeździ i widzę jakie to niesie za sobą koszta.

W dzisiejszych czasach uturbianie 1.6 to sztuka dla sztuki.
Pewnie można lecz po pierwszej awarii znów trzeba becelować kasę. Jak policzysz ile kasy wydasz na eksperymenty i ewentualne awarie to już chyba lepiej zainwestować w kute XE wszystko jest dostępne a i wytrzymałość większa.


Ale tu mowimy o 200km wiec nie wiem po co kuc. Wess dlugo jezdzil bez zakuwania i z moca sporo wieksza. Przede wszystkim silnik musi byc w dobrej kondycji + lekkie odprezenie i dobre wystrojenie i nie widze powodu zeby mialo to nie jezdzic.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Rajdowiec

Auto: Lanosy 1,5 16v /1,6 16v/c20xe
Imie: Dawid
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 28
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-12-05, 22:09   

Zgadzam się z przedmówcą sam blok ( w moim przypadku nowy to 8stówek ) Tak się wydaje ale trochę kasy chłonie . Można by powiedzieć że po co się bawić skoro nie masz kasy ale można też się bawić z pomyślunkiem za rozsądne pieniądze . Zdecydowałem się na turbo z astry wraz z kolektorem trochę mniej roboty . Tłoki korby i sworznie zostają seryjne ew muszę w poniedziałek dogadać cenę ich azotowania . Pozostaje tylko odprężenie mógł by się ktoś wypowiedzieć w tym temacie.
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2015-12-05, 22:20   

Rajdowiec napisał/a:
Pozostaje tylko odprężenie mógł by się ktoś wypowiedzieć w tym temacie.


Seryjne 1.6 ma stopień sprężania 9.5, więc dosyć nisko. Ja dorabiałem w wawie grubszą uszczelkę wzmacnianą( po ściśnięciu miałem chyba 2mm - jak mocno potrzebujesz to mogę poszukać notatek ewentualnie gdzieś w temacie moim powinno być....). Wg. obliczeń wychodzilo mi 9.25, niestety nie jestem pewien czy dobrze to policzyłem.



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt