Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Teraz jest naprawde super. Swapik jest ładnie zrobiony. Jestem ciekaw jak to jedzie hehe.
Felgi pasują fajnie do srebrnej budy, bo robi się kontrascik. Rancik jest jasny, dlatego czarny się nie gubi i jest git !
Szkoda tylko wizualnie, że nie 16, ale lżejsze lepsze względem przyspieszenia i pewnie na tym Ci bardziej zależy.
Poduszki widze wytyrane były jak u mnie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2018-05-10, 21:55
Ale to sa 16" jak dobrze pamietam
Klinika4x4.com
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-05-10, 22:17
hamulce seria ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-05-11, 22:08
mamy trochę więcej doświadczenia z Pawłem w tym temacie, jak obędziesz się z autem i kilka razy porządnie zahamujesz to przekonasz się jak to jest zagotować płyn i nie mieć hamulców zawsze przy takich zabawach robi się z zapasem żeby było bezpieczniej
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Doświadczenie doświadczeniem. Nie mówię, że nie ale...
Żeby kilka/kilkanaście razy porządnie hamować to chyba musiałbym to zrobić celowo i w dodatku po co miałbym to zrobić. Nie jeżdżę jak debil że gaz w podłogę i hamulec i tak 10 razy. Bez sensu gadka. Hamulce dają radę w mieście i innych trasach, hamowałem już raz awaryjnie niestety bo wynikła taka sytuacja ja drodze i to gość w dość nowym passacie siedziałby mi w dupie gdyby nie odbił na pobocze
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-05-12, 11:50
a po co według Ciebie robi sie swapy jak nie dla fanu i po to żeby agresywnie jeździć ? skoro chcesz się skutecznie przemieszczać to wystarczyło zrobić dobry remont seryjnego silnika i tyle, trochę sam sobie przeczysz tym co piszesz
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Mieszkam w centrum a auto jest na co dzień, jeśli w centrum miasta ciągle palujesz auto to gratuluję odpowiedzialności. Zrobiłem swap bo chciałem, łatwiej się wyprzeda w trasie, lepiej się jezdzi a spalanie jest podobne nie wspomnę już ze remont i przyjemność jazdy 8v jest znikoma.
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2018-05-12, 13:03
Medive napisał/a:
nie wspomnę już ze remont i przyjemność jazdy 8v jest znikoma.
podniesienie głowicy, rozrząd, wymiana pierścieni, uszczelniaczy nie należy do trudnych w tym silniku prosty, a jazda na odpowiednim zawiasie, kołach potrafi nie jednego zaskoczyć jak jadę swoim lanosem.
Jonecky, chyba na zakrętach
Riper, nie stać mnie na 2 auta wiec muszę iść na kompromis, wracając do poprzedniego posta, nie upalam auta jak pajac w mieście co nie znaczy, że auto nie dostanie czasem po dupie, ale widzę Ty odbierasz to baaaardzo ogólnikowo mówiąc o emeryckiej jeździe