Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Medive,
Nasi wschodni sąsiedzi z tych E-TECów 1,5L 8V potrafią naprawdę potwory zrobić. Porting głowicy, sportowe kolektory dolotowe i 4-2-1 na wydechu, odpowiedni wałek, ECU z Łady i przyspieszenie 9s do 100km/h. Vmax nawet 200 osiągają
Lanos Lanos DU Lanos - jesteś twardy jak kabanos
Mam w ofercie rosyjskie sportowe wałki rozrządu i kolektory wydechowe Więcej info na PW
RIPER puki nowe dadzą rade jak nie będzie korzystał z całego zakresu obrotów nonstop i nie będzie skakał z pasa na pas i ganiał sie to w zupełności wystarcza choć ja bym przeszedł 28X dla bezpieczeństwa i spokojnej głowy
nowe dział ok hebel się zużyje wymieni na większy
wiadomo 284 zawsze będzie lepszym wyjściem, jednak moim zdaniem niema co przesadzać, Astry GSI śmigają w rajdach na 256 i jakoś im hamulce nie puchną :p
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-05-14, 20:53
Mufu94 napisał/a:
RIPER puki nowe dadzą rade jak nie będzie korzystał z całego zakresu obrotów nonstop i nie będzie skakał z pasa na pas i ganiał sie to w zupełności wystarcza choć ja bym przeszedł 28X dla bezpieczeństwa i spokojnej głowy
nowe dział ok hebel się zużyje wymieni na większy
właśnie po to robi się większy hebel, żeby mieć większe poczucie bezpieczeństwa w razie jak coś Cię będzie chciało zaskoczyć
zolvvik napisał/a:
wiadomo 284 zawsze będzie lepszym wyjściem, jednak moim zdaniem niema co przesadzać, Astry GSI śmigają w rajdach na 256 i jakoś im hamulce nie puchną :p
jak byś jeździł w rajdach wiedziałbyś że doświadczeni praktycznie nie używają hamulca bo tracili by go co drugi zakręt
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-05-14, 23:28
zolvvik napisał/a:
Czasem mam wrażenie że robisz se ze wszystkich bekę, jakikolwiek filmik na YT z pracą nóg obala ta teorie, że nie wspomnę o hamowaniu lewa nogą w fwd
oni dohamowują a nie hamują na szlag albo do zatrzymania, w większości się redukuje biegami
p.s. nie nie robię sobie z nikogo beki, na niejednym aucie straciłem wiele godzin i zarwałem wiele nocek więc wiem doskonale z czym to się je i co się dzieje, podstawą swapa dla mnie są dobre opony heble i zawias, pomijam fakt sprawności reszty rzeczy bo wydają mi się oczywiste, nie uznaję dlatego półśrodków które się mszczą nie tylko na swapowanym aucie ale też na innych użytkownikach dróg
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Parę zmian w Lanosie zaszło od momentu kiedy forum nie było aktywne.
Jedna z istotniejszych zmian to zmiana kolektora ssącego, przepustnicy na te z mot 2.8, wpadła też listwa 3 bar, wszystko zostało dokładnie przed montażem wyczyszczone
Tutaj już chce podziękować Nadolowi za znalezienie czasu i pomocy w kilku wymienionych poniżej prac
Ponad to wymieniliśmy kable zapłonowe, świece a w najbliższej przyszłości wpadnie kopułka oraz palec i spokój będę miał z zapłonem na długi czas.
Demontaż:
Montaż:
Stożek otrzymał zimne powietrze z samego dołu:
Kolejna ze zmian to pasy szelkowe z homologacją firmy SCHROTH
Kolejna zmiana to oklejenie w środku plastików (te przy pasach także) folia carbonowa, jeszcze tylko czarna lub jakaś ciemna podsufitka
Ps. stare pasy zdemontowałem
Poswapowa wymiana oleju
Postanowiłem nieco odświeżyć komorę silnika - zeszlifowałem napis Opel na pokrywie, zakleiłem, pomalowałem na nowo resztę na czerwono oraz poźniej bezbarwny, wpadł nowy akumulator z klemami, wyrzuciłem wygłuszenie i teraz komora prezentuje się tak:
Lanos otrzymał też glinkę na lakier, został nawoskowany woskiem Tenzi no i można zobaczyć języczek z przodu
No i stukło 250k
Z negatywnych informacji to komuś spodobała się moja lotka
No i strzał ze jednego z większych spotów w Czeladzi (Saturn-Kopalnia Tuningu) gdzie przeszedłem selekcję bo liczba miejsc wjazdowych była ograniczona
Fajny.
Jak złapiesz tego od lotki, sprzedaj mu bąbę w globus.
Podsufitka ciemniejsza powiadasz...
Do Chorzowa daleko nie masz. Ściągaj i przywieź.
Jakaś alcantara jeszcze chyba została.
Maswz może foty tej białej astry F cabrio, co koło Lanka stoi?
Migło mi to w Katowicach i zaciekawiło. Cabrio z dokładkami, jak w GSi.
Wiedziałem, że o czymś zapomniałem - wpadły poliuretany na łączniki stabilizatora, jeszcze tylko na wahacze i na tył do belki, ale to nie do lanosowej, szukam z gsi/saaba