Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-03, 14:30
Dużo tego oglądałem, szukałem czystej benzyny. W lanosie ten gaz tylko mi się tam marnuje a póki co mnie stać na jazdę na samej benie (odpukać). Także wolałem motor nie zmęczony gazem. Po samym wnętrzu ciężko określić przebieg, fotele i kierownica jedynie mogą wskazywać na to, lecz sam środek jest w bardzo ładnym stanie, przyciski nie powycierane, lewarek w super stanie, lakier również. Lecz to są wszystko elementy, które za grosze można wymienić jeżeli się zużyją (może prócz lakierowania całej budy), także ciężko dojść. Ja osobiście w te 200 tysięcy na liczniku nie uwierzę, póki nie zachce mi się sprawdzenia przebiegu, a póki co nie mam podstaw do tego, bo odpala od kopa, silnik chodzi bardzo ładnie, prowadzi się też dobrze. W niemcowni raczej aut z takimi silnikami się nie bierze do śmigania w niedziele do kościoła
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Frobofrut [Usunięty]
Wysłany: 2016-01-04, 10:04
Prawda ale też takie auta nie kupuje się do flot. Powód ? Diesel jest dużo bardziej oplacalny pod tym względem. Piszecie, że dużo aut z tym silnikiem jest zajeżdżone to prawda, ale zdarzają się wyjątki od normy i może tak jest też w tym przypadku. Mi pozostaje życzyć bezawaryjnosci, bo auto całkiem całkiem, lanosa pod względem komfortu nawet nie ma co porównywać
Myśle, że zajechać takie auto to nie problem. Odpal i od razu wstawiaj i potem po upalaniu szybko gaś i turbo sie w końcu wysra Po za tym wszystko się sprowadza do tego jak było dbane bo nawet jeśli ma z 500 000km to może być w lepszym stanie niż nie jedno auto z faktycznym przebiegiem 200 000km
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-05, 22:11
To 1wszy okresowy przegląd za mną. Specjalnie pojechałem na skp, gdzie mi nie podbili lanosa za brak.. klaksonu. Moje oględziny się tylko potwierdziły. Zawieszenie w dobrym stanie 8% różnicy między stronami, stan 74 % 82 %, żadnych luzów, 0 wycieków, 0 rdzy, 0 kombinowania. Użytkowanie zapowiada się dobrze jak do tej pory.
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-17, 18:22
Serwis olejowy zrobiony u Michała, także jest elegancko. Technik, pamiętaj o wzmaku dla mnie, pewnie w przyszłym miesiącu dopiero się po to zgłoszę ale trzymaj go dla mnie
Co powiedział o stanie fury? Trzeba będzie jakiegoś spota ogarnąć żeby zobaczyć ten Twój wynalazek A co do wzmaka to nie wiem co będzie z golfem, ale jak będzie nadal u mnie to będziesz musiał chwile jeszcze poczekać, ale to sie dogadamy w każdym razie pamiętam, że go bierzesz
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-17, 22:44
Nie było do czego się doczepić. Chyba, że tylko przy mnie tak sprawdzał żeby nic nie było widać Ogólnie stan bardzo fajny, dobry zakup raczej. A spot swoją drogą
Jeśli by coś było to by od razu Tobie powiedział. Ja usłyszałem, że to nie był dobry zakup jak omega pierwszy raz wjechała tam na podnośnik A spot to już nie tu bo za chwile zieloni będą sie cisnąć
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-02-06, 15:38
To już trochę czasu pośmigane. Póki co jest bardzo fajnie. Ostatnimi czasy zauważyłem, że turbina przy gwałtowniejszym wdepnięciu gazu reaguje falująco. Nieco zaniepokojony podpiąłem się pod komputer licząc na wywalenie błędu tego tam zaworu n75 a tu nic, przepływomierz też ok. Przewody wszystkie całe, niepopękane także obstawiałem tylko i wyłącznie zawór. Jazda z podpiętym komputerem potwierdziła, że jest tak jak czuję, czyli skokowe doładowanie.
Poszukałem, poszperałem i postanowiłem parę dni pod rząd dobrze 'przepedałować' auto. Fura dostała potężny wycisk i problem.. ustał. Gdy przekopywałem internet to przeważnie ludzie mieli problem również z brakiem mocy powyżej jakiejś konkretnej prędkości.. czy to 120 km/h czy 140 km/h, u mnie na szczęście wszystko było w porządku, licznikowe 235 km/h na gps 225 km/h bez jakiegokolwiek zmęczenia.
Prędzej czy później oddam turbo chociaż na jakieś czyszczenie i dla spokoju rozbiorę n75 w celu przeczyszczenia.
Teraz zastanawiam się nad jakimiś ładnymi 17 calowymi felgami na lato. Prawdopodobnie jakieś oem od audi wpadną, chociaż kuszą różne wzory felg np. coś w ten deseń:
Dobra a teraz się Ciebie zapytam ile Ci spala? Szkoda że gazu nie masz bo się rozglądam też za 1.8t
Mr. Hyde Grupa Lubelska
Wiek: 31 Dołączył: 24 Gru 2008 Posty: 1467
Wysłany: 2016-02-08, 16:30
PanMichał napisał/a:
Poszukałem, poszperałem i postanowiłem parę dni pod rząd dobrze 'przepedałować' auto. Fura dostała potężny wycisk i problem.. ustał.
Jak spalanie ?
PanMichał Grupa Kujawsko-pomorska ;)
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-02-08, 16:43
Przy mocnym deptaniu tam nawet nie patrze jak spalanie (brak kompa pokładowego pokazującego spalanie). Spokojna jazda taka do pracy, gdzieś tak o skoczyć miasto + delikatnie poza mieszcze się w 9.5 litra. Czyli jakiś dobry litr mniej jak w lanosie.
PanMichał Grupa Kujawsko-pomorska ;)
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 26 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-04-16, 20:21
Z furmanką nic szczególnego się nie dzieje, to zafundowałem (w końcu) jej całkiem ładne 17 calowe aluski aluett: