Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
w moim 1.4 16v przy 50-tce podniosła się moc ale moment spadł. wracam do serii 45tki i końcowym od diesla. efekt będzie pewnie na plus
kura...a może kurak?
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2016-09-15, 12:03
AdiN, 2', Rip spawał, nawet się sprawdził chłopak RadekLwo, nie wiem, nie hamowałem go i raczej hamować nie będę, chyba, że mnie porypie do końca i dolot też pospawam w tym roku
War... war never changes...
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-09-15, 17:24
RadekLwo napisał/a:
w moim 1.4 16v przy 50-tce podniosła się moc ale moment spadł. wracam do serii 45tki i końcowym od diesla. efekt będzie pewnie na plus
a ostatni miałeś komorowy czy przelot ?
tutaj jest przyrost ewidentny bo silnik się lepiej odkręca i zdecydowanie lepiej przyśpiesza, co bob może potwierdzić, natomiast patent na wydech to mój wymysł poza ostatnim komorowym jest pewien ńjus na układzie ze specjalną zabudową co nie powoduje wolnych spalin w układzie i napewno kreski wyjdą lepiej, robienie wydechu na pałe właśnie się tak kończy, nim zacząłem robić układy wydechowe to się trochę nasiedziałem nad wieloma rzeczami, wiedza czyni cuda !
Bobek napisał/a:
AdiN, 2', Rip spawał, nawet się sprawdził chłopak
przy najbliższej okazji dostaniesz z liścia
a jak chcesz dolot to pomiar, wymiar i można skrobać
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Przelot - ale to byl blad bo nie ma przeciwcisnienia.
Narazie spruboje z komorowym. Jak nie pomoze powrot do serii.
Jednak dla pojemnosci do 1.6 2" to za duzo. To nie silnik doladowany
1.9tdi ma nawet taka sama srednice co 1.4 i 1.6 w skodzi fabii lol
Ja bym jeszcze spróbował w końcowym przelotowym tłumiku wstawić zwężkę ma wylocie. Mi to kiedyś pomogło przy pełnym przelocie.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-09-17, 08:15
dobra koniec spamu, reasumując, jak nie wiecie jak i co nie róbcie sami wydechu bo to nie tylko spawanie, a wkładanie zwężki na samym końcu to nie najlepszy pomysł bo wydech się źle napełnia przy odpaleniu
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2016-09-19, 17:48
RIPER napisał/a:
tutaj jest przyrost ewidentny bo silnik się lepiej odkręca i zdecydowanie lepiej przyśpiesza, co bob może potwierdzić
generalnie miota nim jak szatan, jest bardzo spoko, sporo lepiej się odkręca zwłaszcza na 2/3 biegu w porównaniu do seryjnego i pewnie lekko juz zabitego wydechu (grzechotnik w końcowym rządzi!)
Elastycznosc na 4/5 tez delikatnie poprawiona.
No i plus - mimo zwiekszonej dynamiki spalanie o 0.5-0.7l mniejsze na stówe (lpg), zapewne przez to, ze ten wydech taj zaje$%ście schodzi z obrotów, ze czesciej mi sie chce hamowac silnikiem niz na serii No i generalnie wolniej hamuje silnikiem niż na starym wydechu, co też raczej potwierdza kwestie tego, ze seryjny był juz na wykonczeniu
Ogólnie jest spoko, jak będzie wena i czas to może przed zimą wpadnie dolot do lanosa i wtedy ewentualne pomiary na hamowni się zrobi to będzie widoczny ewentualny przyrost
War... war never changes...
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 27 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2016-09-19, 17:56
Ty tam masz 1.5?
Klinika4x4.com
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-09-19, 18:02
1,5 16v
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw