Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Dzięki:) często falują mi obroty na jałowym(tylko na lpg) i czasem zdarza się że reduktor zamarza, tak jak dziś. Widać to na foto. Może to być wina membran? Auto kupiłem we wrześniu i juz tak miał. Zrobiłem nim już około 7kkm. Poprzedni właściciel tez walił nim duże przebiegi.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-01-07, 22:55
jak zamarza to się nie dogrzewa. sprawdź drożność przewodów zasilających reduktor i przepływu przez sam reduktor.
jak jest zasilany ?
wskazówka temperatury stoi przed połową skali i w aucie jest ciepło ?
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
U dołu są dwa węże od płynu chłodzącego a nawiewy zawszę dobrze grzeją. Zamarzanie to na prawdę sporadyczne zjawisko. Bardziej zastanawia mnie to pływanie obrotów(700-1200 obrotów)
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-01-07, 23:05
Bobek napisał/a:
jak za szybko przełączy na gaz przy niskich temperaturach t otez bedzie zamarzał
przy tym co ostatnio było to możliwe.
Adi7272, nic nie jest wieczne.
byłeś na jakiejś regulacji ?