Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
To była przymiarka objętości skrzyni. Będzie to na poważnie ale będzie jedna duża zabudowa i 4 głośniki takie same. Plan jest głośniki są wzmacniacze są a czasu brak
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
Zakupione:
Mam już felgi 01RZ 19" (na dole fotka przymiarki)
Na razie stary setup, ponieważ opony czekają na mnie w Polsce 24.09 w końcu zjeżdżam
Halogeny z ringami NSSC 510L
Mieszek zmiany biegów z niebieskimi nićmi pod dywaniki
12m2 mat butylowych wygłuszamy wszystko od drzwi po nadkola.
Do tego pianka GMS na boczki i nadkola
Oraz filc POROSO 12mm w drzwi i nadkola.
Nowe głośniki w drzwi 4x ESX QE6.2C 125rms każdy + wzmacniacz carpower 4/600
Filtr pipercros
Rury kolanka wydechowe żeby pozbyć się katów ma zostać tylko ostatnie wydechy.
Po wygłuszeniu w aucie zrobiło się mega cicho jak w klasie premium.
Na razie to by było na tyle, zanim wrócę pewnie coś mi wpadnie jeszcze do głowy.
(auto brudne, i pokryte rosą)
(zdjęcia w trakcie wygłuszenia więc nie wykończone to samo na drzwiach w otworach wnitowane wsporniki oraz trzy warstwy maty)
a tutaj znalazłem rx8 na szrocie w Anglii
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22334 Skąd: WT
Wysłany: 2016-09-09, 12:29
Z głośników będziesz zadowolony
Felga siądzie mu z powodu koloru.
Problem w tym że jak wszystko w tym silniku było tragicznie się do tego dostać...
-W międzyczasie wymieniłem turbo Borgwarner 5304 + intercooler do tego czyszczenie wtrysków 2L liqui moly diesel purge. Nowy olej shell 0w30 i 660 ml liqui moly ceratec.
-wleciały ringi NSSC i dzienne w halogeny.
-astra 2 zaatakowała mój prawy tył (zderzak i błotnik do malowania)
-Opelek odwiedził też BRK-tuning inowrocław i bez boxa na czystym org sofcie (177km) wypluł 196 KM. Niestety były problemy z sumą kontrolną przy wgrywaniu wirusa i wróciłem bez niczego. Aktualnie znowu mam podpiętego boxa żałuję że nie miałem go wtedy z sobą i nie wiem ile on mi daje przy tej konfiguracji ale różnica w mocy jest przeogromna dupohamownia stwierdza że 3 bieg jest 2 biegiem. Jak znajdę tunera który podoła Denso nie omieszkam tego sprawdzić!
Wybieram się w wigilię na "motopasterkę" do Poznania będzie ktoś ?
Aktualny przebieg opelka to 300 tyś km.
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2016-12-17, 20:07
kurcze!
Jestem w szoku, przecież 3.0 to awaryjne konstrukcje, a tutaj prawie 200 koni..
Ok 50 tys. Musze powiedziec ze z silnikiem jeszcze sie nic nie stalo dwa razu ukrecilem frezy na polosce i dwa razy przegub zaczal strzelac. Zazwyczaj zawodzi osprzet. Np. Zawory scv, wysprzeglik, sprzeglo zalane wlasnie plynem przez wysprzeglik. Ogolnie jestem zadowolony! Przyjemnosc z jazdy ogromna i te 420 NM na org sofcie cos pieknego!! Musze zmierzyc go z boxem bo z tym turbo wyczuwam z 240 koni!!!
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK