X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Opel] Signum v6 3.0 CDTI irmscher

Autor Wiadomość
Asax


Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 330
Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2016-01-21, 22:20   [Opel] Signum v6 3.0 CDTI irmscher

Marka / Model - Opel Signum irmscher
Pojemność silnika - 3.0 CDTI v6
Liczba koni - fabrycznie 177 po chipie trochę więcej :D
Rocznik - 2004


Styling -

wszystko oryginał irmscher oprócz kół zimowych pomarańczowych fluo 225/50/17

Tuning -

chip 230


Wnętrze -

-czarna skóra
-wszędzie białe ledy

Car Audio -

Radyjko - dedykowane dotykowe na androidzie z wifi LTE itd...
Głośniki org. 4 średniotonowe 4 tweetery 1 centralny w desce
Subwoofery2x - 2x 1400w JBL
Wzmak - Blaupunkt
Kable - Hoolywood




Zawieszenie / Hamulce -

- Zawieszenie fabrycznie obniżone IDS+ adaptacyjne i utwardzane przyciskiem sport wszystko sprawne
- Hamulce org dość duże mniejszego koła niż 17' nie założę.


Wyposażenie -

Full opcja: Bi xenon doświetlanie zakrętów reflektory skrętne AFL podgrzewane fotele navi kamera cofania lodówka itd itp...

Plany -

Alusy na lato 19' org od wersji OPC.


Parę fotek:
















Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2016-01-21, 22:27   

Jaki przebieg tam masz? :D I który silnik z kolei? To ta wadliwa seria z osiadajacymi tulejami czy juz nowsza konstrukcja? :P
fajne fele.



War... war never changes...
 
 
przemek15310


Auto: Daewoo Lanos
Imie: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 805
Skąd: Wieluń/Łodz/Katowice
Wysłany: 2016-01-21, 22:43   

Zacne Koło :piwo:



Daewoo Lanos---> http://daewooforum.pl/temat70179.html
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2016-01-21, 23:02   

signum fajne auto, ale z silnikiem to poleciałeś :)

2004 rok a który miesiąc ?



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Asax


Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 330
Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2016-01-21, 23:39   

Silnik ten wadliwy na szczęście rozleciał się jeszcze w Niemczech mam wydruki z ksiązki serwisowej z Aso sprawdzone u znajomego z Aso w Niemczech cały silnik tulejowany i grubsza uszczelka niwelująca ten problem przebieg 265 tyś olej 0w30 więc woda przy 11 tyś po wymianie oleju na miarce ubyło z 2 setki więc co do silnika jestem pewien że będzie dobrze.


Po 20 tyś zero problemów

Kupiłem go dymiącego w trybie awaryjnym i z błędem zawieszenia jest tu IDS+ adaptacyjne utwardzane przyciskiem sport. Wszystko naprawione samemu dosłownie pierdoły kable po przerywane bo jest niski filtr paliwa i wtryski dostały dodatki czyszczące plus sprawdzona verva i chodzi pięknie. 240 km/h leci więc jest dobrze ! :D



Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Cybul


Auto: Yebajza
Imie: Damian
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 296
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-01-22, 00:33   

Piękne auto :szok:
Bezawaryjności :D
 
 
 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, był Miciu jest Luna
Imie: Magda
Wiek: 37
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2375
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-22, 07:18   

Asax,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.
tylko w tym przypadku tag wpisz ręcznie
przy użyciu nawiasów kwadratowych

Bezawaryjności :)



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22334
Skąd: WT

Wysłany: 2016-01-22, 10:12   

Ale brzmi to niestety tragicznie, biorąc pod uwagę nagranie...




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Asax


Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 330
Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2016-01-22, 21:19   

Wiedziałem że ktoś to poruszy :D To wina mikrofonu w telefonie zalany wodą i nie nagrywa już dobrze dźwięku jak się ociepli umyję auto to wrzucę filmik jak chodzi nagrany kamerą :)



Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2016-01-26, 18:29   

Nie słyszałem, żeby był złoty środek na naprawę tego motoru, najgorsza jednostka jaka się mogła trafić :/
Zmieniać często olej, i nie przegrzewać naumyślnie motoru :)


oby sie sprawowało, sam chce Signuma kupić ;)



Klinika4x4.com
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2016-01-26, 20:58   

AdiN napisał/a:
oby sie sprawowało, sam chce Signuma kupić ;)


mnie ostatnio cieć na parkingu pytał co to za auto, signuma nadal nie wszyscy znają :D


p.s. nie spaździeż tego auta bo bryła jest naprawdę ładna i trudno będzie coś poprawić po fabryce poza kołem i ewentualnie zawiasem



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
BraveHeart
Grupa Podlaska


Auto: NONE
Imie: Wojtek
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 1034
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-01-27, 20:17   

Asax napisał/a:
Wiedziałem że ktoś to poruszy :D To wina mikrofonu w telefonie zalany wodą i nie nagrywa już dobrze dźwięku jak się ociepli umyję auto to wrzucę filmik jak chodzi nagrany kamerą :)


Kolega ma ten motor 2 rok i nie narzeka. Sam się nim interesowałem. Nawet pytałem mechanika na czym polega "fenomen" trwałości tej jednostki. Stwierdził, że problem tej jednostki bardziej występuję w Saab'ie i Isuzu, bo ten sam motor a mniejsza miska olejowa co za tym idzie mniej oleju i gorsze smarowanie a dalej słabsze chłodzenie i opadające tuleje. Mówił że ten silnik z Opla robił rzadziej niż Saaba i Isuzu. Ps. Jechałem tym silnikiem w VC Kombi. Dla mnie praca i osiągi to bajka. Fajny wyrazisty rechot V-ki w dieslu :piwo:
 
 
Asax


Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 330
Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2016-01-29, 01:54   

AdiN, Na szczęście jest złoty środek przyznał się do tego między innymi saab produkując grubszą uszczelkę. Istnieją naprawione motory które śmigają. Głównym problemem jest zbyt wysoki bilans cieplny silnika. Czytałem na forum saba że tuleje opuszczają się tylko raz i nie ma silnika któy wytrzyma 200 tyś bez tej usterki u mnie wybiło już 270 tyś km. (ok 150 tyś od remontu w niemcowni) Do tego chip na 230 koni i ciągle żyje. Jednostki lepszej nie mogłem sobie wybrać osiągi zadowalające i do tego spalanie 6,1 w trasie średnia 140 km/h po okolicy 6,5 - 7 przy spokojnej czego chcieć więcej ?

Druga sprawa silniki te zacierają się przez to że tuleje opadną silnik zasysa płyn jedziemy bez i wtedy się właśnie zaciera. Mam czujnik który pokaże mi na ekranie gdy tylko płynu chłodniczego ubędzie więc do zatarcia nie dopuszczę choć mam nadzieję że został dobrze złożony i ten problem mnie nie dotyczy.

BraveHeart, Oryginalne 177 km i ten dość mały moment to porażka auto zaczyna dopiero się odpychać po chipie wcześniej miałem boxa, z nim a bez ogromna różnica ale czip całkowicie zmienił charakterystykę.


Cały czas poszukuję alu chciałbym takie :

https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t34.0-12/12648180_1088723237867174_1025502638_n.jpg?oh=653c1eb2110fce0bef0ccfa2ff52f754&oe=56AD295F

Tylko co to jest i jak to znaleźć? Jak nie to wylądują snowflakes 19'

Zawiasu nie chciałbym zmieniać org utwardzano adaptacyjne bajka oby tylko działało !


Może uda mi się wyłapać anglika poliftowego 3.0 to wtedy zmienię przód ;)



Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Wiek: 35
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5398
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2016-01-30, 12:08   

3.0 w Signumie na pewno robi robotę. Pokaż normalne zdjęcia zrobione za dnia.

BraveHeart napisał/a:
Stwierdził, że problem tej jednostki bardziej występuję w Saab'ie i Isuzu, bo ten sam motor a mniejsza miska olejowa co za tym idzie mniej oleju i gorsze smarowanie a dalej słabsze chłodzenie i opadające tuleje.


Ja znów słyszałem na odwrót, że to w Oplu była mniejsza miska i dlatego to padało, ale może coś pokręciłem bo dosyć dawno mnie ten temat interesował.

Asax napisał/a:
Może uda mi się wyłapać anglika poliftowego 3.0 to wtedy zmienię przód ;)


Nie rób poliftowego przedlifta. Zwłaszcza, że masz bixenony.

Asax napisał/a:

Druga sprawa silniki te zacierają się przez to że tuleje opadną silnik zasysa płyn jedziemy bez i wtedy się właśnie zaciera. Mam czujnik który pokaże mi na ekranie gdy tylko płynu chłodniczego ubędzie więc do zatarcia nie dopuszczę choć mam nadzieję że został dobrze złożony i ten problem mnie nie dotyczy.


Gdy zacznie ubywać płynu to już jest za późno :D



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
 
 
 
skoku8
Yyy... Aśka? :D


Auto: Astra H 1.7CDTI
Imie: Darek
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 363
Skąd: Regut/Otwock
Wysłany: 2016-02-01, 19:13   

Polowałem na takiego Signuma ale w 1.9 150 koni, niestety nie trafiłem nic godnego uwagi. Ogólnie fajne autko i na pewno mniej spotykanie niż Vectra i Astra ;) Z tego IDS+ jednak tak bym się nie cieszył bo z tego co wiem zawias do najtańszych nie należy :P Szerokości i niech się sprawuje ;) PS. Koło bardzo oryginalne :piwo:




 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt