Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
- Zawieszenie fabrycznie obniżone IDS+ adaptacyjne i utwardzane przyciskiem sport wszystko sprawne
- Hamulce org dość duże mniejszego koła niż 17' nie założę.
Wyposażenie -
Full opcja: Bi xenon doświetlanie zakrętów reflektory skrętne AFL podgrzewane fotele navi kamera cofania lodówka itd itp...
Plany -
Alusy na lato 19' org od wersji OPC.
Parę fotek:
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2016-01-21, 22:27
Jaki przebieg tam masz? I który silnik z kolei? To ta wadliwa seria z osiadajacymi tulejami czy juz nowsza konstrukcja?
fajne fele.
Silnik ten wadliwy na szczęście rozleciał się jeszcze w Niemczech mam wydruki z ksiązki serwisowej z Aso sprawdzone u znajomego z Aso w Niemczech cały silnik tulejowany i grubsza uszczelka niwelująca ten problem przebieg 265 tyś olej 0w30 więc woda przy 11 tyś po wymianie oleju na miarce ubyło z 2 setki więc co do silnika jestem pewien że będzie dobrze.
Po 20 tyś zero problemów
Kupiłem go dymiącego w trybie awaryjnym i z błędem zawieszenia jest tu IDS+ adaptacyjne utwardzane przyciskiem sport. Wszystko naprawione samemu dosłownie pierdoły kable po przerywane bo jest niski filtr paliwa i wtryski dostały dodatki czyszczące plus sprawdzona verva i chodzi pięknie. 240 km/h leci więc jest dobrze !
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
Wiedziałem że ktoś to poruszy To wina mikrofonu w telefonie zalany wodą i nie nagrywa już dobrze dźwięku jak się ociepli umyję auto to wrzucę filmik jak chodzi nagrany kamerą
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2016-01-26, 18:29
Nie słyszałem, żeby był złoty środek na naprawę tego motoru, najgorsza jednostka jaka się mogła trafić :/
Zmieniać często olej, i nie przegrzewać naumyślnie motoru
oby sie sprawowało, sam chce Signuma kupić
Klinika4x4.com
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-01-26, 20:58
AdiN napisał/a:
oby sie sprawowało, sam chce Signuma kupić
mnie ostatnio cieć na parkingu pytał co to za auto, signuma nadal nie wszyscy znają
p.s. nie spaździeż tego auta bo bryła jest naprawdę ładna i trudno będzie coś poprawić po fabryce poza kołem i ewentualnie zawiasem
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Wiedziałem że ktoś to poruszy To wina mikrofonu w telefonie zalany wodą i nie nagrywa już dobrze dźwięku jak się ociepli umyję auto to wrzucę filmik jak chodzi nagrany kamerą
Kolega ma ten motor 2 rok i nie narzeka. Sam się nim interesowałem. Nawet pytałem mechanika na czym polega "fenomen" trwałości tej jednostki. Stwierdził, że problem tej jednostki bardziej występuję w Saab'ie i Isuzu, bo ten sam motor a mniejsza miska olejowa co za tym idzie mniej oleju i gorsze smarowanie a dalej słabsze chłodzenie i opadające tuleje. Mówił że ten silnik z Opla robił rzadziej niż Saaba i Isuzu. Ps. Jechałem tym silnikiem w VC Kombi. Dla mnie praca i osiągi to bajka. Fajny wyrazisty rechot V-ki w dieslu
AdiN, Na szczęście jest złoty środek przyznał się do tego między innymi saab produkując grubszą uszczelkę. Istnieją naprawione motory które śmigają. Głównym problemem jest zbyt wysoki bilans cieplny silnika. Czytałem na forum saba że tuleje opuszczają się tylko raz i nie ma silnika któy wytrzyma 200 tyś bez tej usterki u mnie wybiło już 270 tyś km. (ok 150 tyś od remontu w niemcowni) Do tego chip na 230 koni i ciągle żyje. Jednostki lepszej nie mogłem sobie wybrać osiągi zadowalające i do tego spalanie 6,1 w trasie średnia 140 km/h po okolicy 6,5 - 7 przy spokojnej czego chcieć więcej ?
Druga sprawa silniki te zacierają się przez to że tuleje opadną silnik zasysa płyn jedziemy bez i wtedy się właśnie zaciera. Mam czujnik który pokaże mi na ekranie gdy tylko płynu chłodniczego ubędzie więc do zatarcia nie dopuszczę choć mam nadzieję że został dobrze złożony i ten problem mnie nie dotyczy.
BraveHeart, Oryginalne 177 km i ten dość mały moment to porażka auto zaczyna dopiero się odpychać po chipie wcześniej miałem boxa, z nim a bez ogromna różnica ale czip całkowicie zmienił charakterystykę.
Tylko co to jest i jak to znaleźć? Jak nie to wylądują snowflakes 19'
Zawiasu nie chciałbym zmieniać org utwardzano adaptacyjne bajka oby tylko działało !
Może uda mi się wyłapać anglika poliftowego 3.0 to wtedy zmienię przód
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Wiek: 35 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5398 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2016-01-30, 12:08
3.0 w Signumie na pewno robi robotę. Pokaż normalne zdjęcia zrobione za dnia.
BraveHeart napisał/a:
Stwierdził, że problem tej jednostki bardziej występuję w Saab'ie i Isuzu, bo ten sam motor a mniejsza miska olejowa co za tym idzie mniej oleju i gorsze smarowanie a dalej słabsze chłodzenie i opadające tuleje.
Ja znów słyszałem na odwrót, że to w Oplu była mniejsza miska i dlatego to padało, ale może coś pokręciłem bo dosyć dawno mnie ten temat interesował.
Asax napisał/a:
Może uda mi się wyłapać anglika poliftowego 3.0 to wtedy zmienię przód
Nie rób poliftowego przedlifta. Zwłaszcza, że masz bixenony.
Asax napisał/a:
Druga sprawa silniki te zacierają się przez to że tuleje opadną silnik zasysa płyn jedziemy bez i wtedy się właśnie zaciera. Mam czujnik który pokaże mi na ekranie gdy tylko płynu chłodniczego ubędzie więc do zatarcia nie dopuszczę choć mam nadzieję że został dobrze złożony i ten problem mnie nie dotyczy.
Gdy zacznie ubywać płynu to już jest za późno
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
Polowałem na takiego Signuma ale w 1.9 150 koni, niestety nie trafiłem nic godnego uwagi. Ogólnie fajne autko i na pewno mniej spotykanie niż Vectra i Astra Z tego IDS+ jednak tak bym się nie cieszył bo z tego co wiem zawias do najtańszych nie należy Szerokości i niech się sprawuje PS. Koło bardzo oryginalne