Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam. Od kilku tygodni jestem posiadaczem leganzy. Kupiłem autko od jednego z użytkowników forum, ogólnie auto spełnia w pełni moje oczekiwania.
Niestety ostatnio zauważyłem pewne problemy:
1. Silnik (zimny) od razu po odpaleniu wkręca się na ok. 1600 obrotów zapala się CHECK, po chwili (30-80sec) obroty spadają do prawidłowej pozycji ok. 900-1000 obrotów i CHECK gaśnie.
Podczas jazdy czasami się zdarza że obroty wchodzą na ok. 1200-1400 i znów zapala się CHECK, o ile obroty unormują się również CHECK gaśnie
2. Analogicznie od momentu problemów z obrotami, zauważyłem spadek w dynamice, auto
gorzej się zbiera do tego czasami szarpnie podczas przyspieszania, i podczas zmiany biegów.
mały_92 Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 385 Skąd: RDE
Wysłany: 2016-01-29, 23:02
olszo, metoda spinacza i sprawdź jakie błędy. Możliwe to że, kable w wiązce do tps'a coś nie łączą i Ci takie obroty wywala. Miałem to samo. Spróbuj poruszać wiązką i może zobaczysz czy wiązka jest przyczyną.